پایین بودن کتوژنیک چیست Exposur

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد غیرمجازها در رژیم کتوژنیک چیست؟ بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

فواید و مضرات رژیم کتوژنیک رژیم کتوژنیک هدفمند (Targeted Ketogenic Diet) برای بدنسازها و کسانی که ورزشهای سبک انجام می دهند مناسب است.در این رژیم به افراد ورزشکار اجازه داده می شود قبل و بعد از ورزش 20 تا 30 درصد کربوهیدرات مصرف کنند تا بتوانند شدت ورزش را افزایش دهند. در این رژیم افراد اجازه دارند قبل و بعد از ورزش ۲۰ تا ۳۰ درصد کربوهیدرات مصرف کنند تا بتوانند شدت ورزش را افزایش دهند. در این نوع رژیم لاغری امکان اضافه کردن کربوهیدرات در حین ورزش وجود دارد.

رژیم کتوژنیک هدفمند: این نوع رژیم به فرد این امکان را میدهد کربوهیدرات را در حین تمرینات ورزشی اضافه کند. به عنوان مثال مصرف شیرینی به شدت میزان انسولین را افزایش میدهد. این با نظر یک متخصص مخالفت شد که اثربخشی کوتاه مدت به معنای “خوب بودن” نیست. در ادامه با بخش سلامت ماگرتا همراه باشید. اگر قصد دارید در رژیم کتوژنیک از مکمل غذایی استفاده کنید، در ادامه با ما همراه بمانید. مانند هر رژیم غذایی، در رژیم کتو؛ داشتن یک برنامه غذایی با وعدههای غذایی مشخص بسیار مهم است.

مکمل هایی مانند منیزیم می توانند به کاهش گرفتگی عضلات، بی خوابی و تحریک پذیری کمک کنند. مطلب پیشنهادی : رژیم جنرال موتورز از نگاه متخصصان تغذیه چه ویژگی هایی دارد؟ سبزیجات بخورید: منابع چربی، کالری زیادی دارند، بنابراین برای پر کردن بشقاب خود، از سبزیجات بیشتری استفاده کنید تا احساس سیری بیشتری داشته باشید. این نسبت به طور معمول به این شکل است: 75٪ چربی، 20٪ پروتئین و 5٪ کربوهیدرات. این نوع رژیم معمولاً حاوی 75٪ چربی ، 20٪ پروتئین و فقط 5٪ کربوهیدرات می باشد.

آیا می دانید از حدود ۱۰۰ نفر که به من پیام می دهند و قصد لاغری دارند، فقط حدود ۲۰ درصد آنها موفق به گرفتن رژیم قلیایی برای لاغری می شوند؟ البته هنوز مکانیز کم شدن اشتها در این سبک غذاخوردن برای کارشناسان مشخص نیست. البته ممکنه این نوع رژیم منجر به کتوز نشود چون پروتئین هم درست مثل کربوهیدرات میتواند به گلوکز و سوخت تبدیل شود. رژیم کتو برای افرادی که اضافه وزن دارند، مبتلایان به دیابت و کسانی که میخواهند سلامت متابولیکشان را بهبود بدهند، فوقالعاده است. علاوه بر این، افزایش کتونها، کاهش قند خون و بهبود حساسیت به انسولین نیز در تأثیرگذاری این رژیم نقشی کلیدی دارند.

اینکه کدام یکی از انواع رژیم کتوژنیک را انتخاب میکنید، کاملا به هدف شما بستگی دارد اما خوب رایجترین نوع، رژیم کتوژنیک استاندارد است که برای تازهکارها گزینهی خوبی محسوب میشود. رژیم کتوژنیک هدفمند در بین ورزشکاران و افراد فعالی که رژیم کتو را انتخاب کردند اما به کربوهیدرات بیشتری نیاز دارند، متداول است. زمینه صورت گرفته کدام ممکن است بر مقدمه آن ها رژیم کم کربوهیدرات کتوژنیک ممکن است در کاهش مرحله انسولین به حداقل یک مبارزه کردن نرمال را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید کمک به سزایی تدریجی.

همین مقاومت انسولینی مقدمه دیابت نوع 2 و افزایش وزن خواهد بود. اگر بدنبال کاهش وزن سریع هستید میتوانید از دستور رژیم کتوژینک استفاده کنید .رژیم کتوژنیک؛ یک رژیم غذایی با کربوهیدرات کم است که به عنوان رژیم کاهش وزن سریع شناخته شده. در ادامه این مقاله با تیجور همراه باشید تا شما را کاملا با این رژیم کنیم. کشک: روزانه از کشک استفاده کنید تا پروتئین دریافتی روزانه خود را افزایش دهید. در این رژیم روزانه میزان چربی مصرفی شما باید چیزی معادل سه چهارم فنجان روغن زیتون باشد.

رژیم کتوژنیک به جای کالری شماری و محدود کردن خوراکی ها و حتی کمک گرفتن از تمرین های شدید ورزشی برای رسیدن به کاهش وزن شما را از طریق دیگری به هدفتان نزدیک می کند. هرچه بیشتر بتوانید سطح استرس خود را کنترل کنید بهتر می توانید به کاهش وزن و پایین آوردن BMI خود کمک کنید. رژیم های غذایی مختلفی را امتحان کرده بودم. کافی است هر صبح یک قاشق رب انار ترش مصرف کنید تا با افزایش سوختوساز بدن از قید بیماری خطرناکی مانند کبد چرب نیز رهایی پیدا کرده باشید.

رژیم غذایی کتوژنیک، رژیم کیتو یا رژیم کتونزا (Keto Diet)، یک رژیم غذایی با چربی بالا؛ کربوهیدرات کم، پروتئین متوسط است که برای کاهش وزن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. طبق نتایج یک مطالعه، افرادی که در رژیم غذایی کتوژنیک قرار دارند 2.2 برابر وزن کمتری نسبت به افرادی که رژیم کم کالری دارند، وزن کم کردند. و چقدر طول می کشد وارد این رژیم شویم.به طور کلی ، باید ۲ تا ۴ روز طول بکشد تا وارد کتوز شوید.با این حال ، برخی از افراد ممکن است دریابند که به یک هفته یا بیشتر نیاز دارند.

همچنین پروتئین برخی از این رژیم است. یکی از انواع رژیم کتوژنیک دورهای شامل پنج روز رژیم کتوژنیک استاندارد و دو روز رژیم غیر کتوژنیک در طول هفته است. در رژیم کتوژنیک استاندارد تمام وعدههای اصلی و میان وعدهها بر اساس چربیهایی مثل آووکادو، کره، روغنهای سالم، ماهیهای چرب و گوشتها، زیتون و روغن زیتون تنظیم میشوند. افرادی که داروهایی مصرف می کنند که بر روی لخته شدن خون تاثیر می گذارد، همانند رقیق کننده های خون، پیش از استفاده از مکمل های حاوی امگا 3، با پزشک خود مشورت نمایند.

لطفاً توجه داشته باشید: اگر قصد دارید هر نوع رژیم غذایی را امتحان کنید، لطفاً ابتدا با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که میتوانید بدون هیچ عامل تهدیدکنندهای، رژیم بگیرید. توصیه میکنیم که اگر برایتان مقدور است، قبل از شروع رژیم با متخصص مشورت کنید. آیا برای لاغر شدن به دنبال رژیم کتوژنیک هستید اما نمیدانید کتوژنیک چیست و باید از کجا شروع کنید؟ تنها 1 اونس (28 گرم) پنیر چدار 1 گرم کربوهیدرات، 6 گرم پروتئین و مقدار مناسبی کلسیم برای بدن را تامین می کند.پنیر سرشار از چربی اشباع شده است، اما این موضوع این موضوع ربطی به خطر ابتلا به بیماری قلبی ندارد.

رژیم غذایی کتوژنیک برای کسانی که دارای اضافه وزن هستند، مبتلایان به دیابت یا کسانی که به دنبال بهبود سوخت و ساز بدن خود هستند،فوق العاده است. همچنین سطح کلسترول تری گلیسیرید و HDL نیز در افرادی که رژیم کتو داشتند، بهبود یافته است. همچنین ممکن است افراد مبتلا به بیماری های قلبی ، بیماری های خاص مغزی و حتی آکنه نیز با رعایت این رژیم بهبود یابند ، اما برای استفاده از منافع این رژیم در درمان بیماریهای مختلف نیاز به تحقیقات بیشتری می باشد . رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا دارای 60٪ چربی، 35٪ پروتئین و 5٪ کربوهیدرات است. Th is a rt᠎icle h​as been created by G​SA Content Gen​erator D emoversion​.

در این رژیم 20 درصد پروتئین، 75 درصد چربی، 10 درصد کربوهیدرات در روزهای کتو و 25 درصد چربی، 60 درصد کربوهیدرات و 25 درصد پروتئین برای روزهای آزاد احتیاج است. برای نتیجهی بهتر در روزهای آزاد از کربوهیدراتهای سالم مثل میوهها، سبزیجات نشاستهای، لبنیات و غلات کامل (به غیر از غذاهای یا فرآوری شده یا شیرین) استفاده کنید. از این رو به عضله سازی بیشتر برای آنها کمک می کند. اگه بدن شما نسبت به انسولین مقاومت پیدا کند:چاق میشوید، اما مواد مغذی را خوب جذب نمیکنید.

در حالت عادی، بدن کربوهیدرات را به قند (گلوکز) تبدیل میکند؛ هورمون انسولین قند رو از خون به سلولها میبرند تا بعنوان سوخت استفاده شود و مابقی بصورت چربی ذخیره میشود. رژیم کیتو دایت باعث افزایش سطح اسید اوریک و کلسیم در خون می شود که ادرار را اسیدی تر می کند و منجر به تشکیل سنگ کلیه می شود. این کاهش اشتها و عدمعلاقه به خوردن تنقلات در طول روز بهنوعی ثبات در وزن ایجاد میکند. پیشرفت خود را اندازه بگیرید: هر 3 تا 4 هفته عکس بگیرید، اندازه بگیرید و وزن خود را زیر نظر بگیرید.

اگر میخواهید مواد غذایی را تغییر دهید، باید بدانید که مواد غذایی شما باید دربرگیرنده 70 درصد چربی، 25 درصد پروتئین و 5 درصد کربوهیدرات باشند. نسبت درشت مغذیها در این رژیم: ۷۵ درصد چربی، ۱۵ تا ۲۰ درصد پروتئین، ۵ تا ۱۰ درصد کربوهیدرات در روزهای کتو و ۲۵ درصد چربی، ۲۵ درصد پروتئین و ۵۰ درصد کربوهیدرات در روزهای آزاد. رژیم کتوژنیک سیکلیکال یا دورهای راهی آسانتر برای اضافه کردن چربیها به برنامهی غذایی است که باعث میشود در روزهای آزاد رژیم متعادلتری داشته باشید.

آنچه را دوست دارید پیدا کنید: تا زمانی که رژیم کتویی مناسب را برای خود پیدا کنید، آزمون و خطا داشته باشید. این رژیم مناسب بدنسازها میباشد. این غذا را سفارش دهید و هر نوع غذای پر کربوهیدرات را جایگزین سبزیجات اضافی کنید. و جوش دهان مقداری رب انار ترش را به صورت موضعی بر روی جوش یا آفت قرار دهید. یک رژیم کتوژنیک ممکن است هنگام تمرین، به ورزشکاران استقامتی – مثلاً دونده ها و دوچرخه سواران – کمک کند. همچنین ممکن است بخواهید سطح کتون را در ادرار یا خون کنترل کنید، زیرا این موارد به شما اطلاع میدهد که آیا سطح کربوهیدرات را به اندازه کافی برای رسیدن به کتوزیس پایین نگه دارید.

هنگام رفتن به مجالس اجتماعی یا بازدید از خانواده و دوستان، ممکن است بخواهید غذای خود را نیز همراه خود ببرید؛ که میتواند کاهش هوس و پایبندی به برنامه غذایی خود را بسیار آسانتر کند. هنگام رفتن به میهمانیهای اجتماعی یا ملاقات با خانواده و دوستانتان، خوب است که غذای خود را ببرید. با این که مطالعات بیشتری روی رژیم کتوژنیک استاندارد و رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا صورت گرفته است، اما رژیمهای کتوژنیک هدفمند و دورهای پیشرفتهتر هستند و عمدتا توسط بدنسازان و ورزشکاران مورد استفاده قرار میگیرند.

این رژیم شبیه به رژیم استاندارد کتوژنیک است اما پروتئین بیشتری دارد. رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا: این رژیم مشابه نوع استاندارد است، اما دارای پروتئین بیشتری است. با رعایت این رژیم در طول مدت مشخص ، بافت عضلانی ورزشکار بیشتر شده و درصد چربی عضلات کاهش می یابد . این حدود سه تکه نان کتوژنیک، یک فنجان ماست میوه ای کم چرب یا دو موز کوچک است. مقدار مصرف پروتئین هم متوسطه یعنی چیزی حدود ۱۱۲ گرم گوشت، ماهی یا مرغ در هر وعده است. در این نوع رژیم کتوژنیک لازم است روزانه ۱۲۰ گرم پروتئین (یا چهار وعده ۱۱۵ گرمی گوشت قرمز، ماهی یا مرغ) و حدود ۱۳۰ گرم چربی مصرف کنید.