چگونه می توانم بدانم چگونه از توصیه های رژیم پیروی کنم؟


س: من چند ماه پیش سفر تناسب اندام خود را آغاز کردم و از آن زمان حدود 20 کیلوگرم وزن کم کرده ام. اکثر آنها فقط با قسم خوردن غذای فست فود زمین خورده اند. در چند ماه گذشته وقتی خودم را برای خوردن غذای سالم سالم و ورزش 6 یا 7 روز در هفته به چالش می کشم ، متوجه می شوم که پیام های مختلفی در مورد آنچه می خورم دریافت می کنم. مربی در سالن بدنسازی من می گوید این مقدار زیاد پروتئین است ، Weight Watchers این مقدار را می گوید ، یک سایت دیگر بسیار می گوید. همین امر در مورد قسمت سبزیجات نیز صادق است. و سپس “متخصصان” هستند که می خواهند من این شیک را بنوشم یا این نوار را بخورم (شما قبلاً می دانید منظور من ، غذای تمیز در اینجا چیست!). اما من آنقدر غرق در توصیه های همه هستم که من شبیه UGH هستم !! بنابراین اولین س myال من این است: چگونه می دانم کدام راه را باید طی کنم؟

من به طور اتفاقی راهی این کار شدم. تا زمانی که شروع کردم به اختصاص بخش بزرگی از وقتم به یادگیری اینکه چرا کارهایی که انجام داده ام کار می کند ، چرا آنچه که انجام داده ام می تواند باعث شکست من شود و چرا کارهای دیگری در گذشته من را شکست داده و چرا دیگران در انجام این کار موفق بوده اند. در درک “چه خبر بود” برای من بسیار محکم و راحت بود.

اشتباه نکنید – در اینترنت اجتماعاتی وجود دارد که به “روش” های زیادی برای کاهش وزن اختصاص داده شده است. hCGers های جاودانه ، رژیم های ابدی ، علاقه مندان به آموزش ، غذای تمیز ، رژیم غذایی Twinkie ، رژیم کوکی ها ، وزنه برداری های سنگین ، رقصندگان قطبی ، غذاهای خشن ، هنرمندان هوایی ، دوندگان ، دوندگان سرعت بالا ، یوگی ها ، علاقه مندان به گرسنگی ، ملحدان ، میوه خواران … همه هستند.

در مورد کاهش وزن و تغذیه مناسب توصیه های بی نهایت وجود دارد. این صنعت بزرگی است ، اگر نگفتم که بخشی از آن هستم ، دروغ می گویم. بسیاری از مردم می خواهند شما را بفروشند اسرار برای تغذیه سالم مانند این که در کد داوینچی پنهان شده است یا چیزی شبیه به آن حماسی ترین رمزنگاری در سراسر جهان است. بیشتر اسرار امیز این اسرار هستند ، و هر چه نتایج شدیدتر باشد می تواند شما را متقاعد کند که پول بیشتری دریافت می کنیدفروشنده ecret می تواند از شما استخراج کند

در اینجا حقیقت امر وجود دارد: اگر ما تعریف کنیم که آیا رژیم “کار می کند” یا نه ، آیا افراد را از دست می دهد یا نه ، رژیم ها برای مردم “مفید” است زیرا رژیم مدرن آمریکایی بسیار دلگرم کننده است ، و انتقال آن هم آسان و هم ارزان است در قسمت کالری فقط درمورد جایی رژیم غذایی – علاوه بر چیز خیره کننده – بهتر از رژیم مدرن آمریکایی خواهد بود (MAD ، که به آن رژیم آمریکایی استاندارد یا SAD نیز گفته می شود) – به این دلیل که هر دو را دیوانه می کند در غمگین در همان زمان لعنتی.)

این رژیم همچنین برای برخی از افراد “کار می کند” زیرا به طور یکپارچه در زندگی آنها مناسب است. این مسئله دیگری است – افرادی که اغلب در رژیم غذایی خاصی موفق هستند ، تمایل دارند شباهت های دیگری نیز با یکدیگر زندگی کنند. آنها معمولاً در یک طبقه درآمد هستند ، در یک نوع محیط روستایی یا شهری زندگی می کنند ، تمایل به والدین دارند یا نیستند و تعداد فرزندان مشابهی دارند ، مانند انواع فعالیت ها و غیره. به همین دلیل است که اغلب احساس می شود پرورش یافته است ، و بر برخی از شیوه های زندگی تأثیر می گذارد. آیا شما گیاه خوار هستید؟ احتمالاً از یوگا لذت خواهید برد. پالئو هستی؟ شما عضو کدام جعبه کراس فیت هستید؟

میبینی من چیکار میکنم؟

در اینجا چیزی است که من می دانم – شما باید رژیم غذایی داشته باشید که نه تنها یک پوند را پر کند ، بلکه آن را بهبود می بخشد بهینه سلامت چشم شما غذاهای فرآوری شده ، به دلایل مختلف ، آنها را قطع نمی کنند. کارگردان همچنین به یک شیوه زندگی فعال نیاز دارید که نه تنها کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد و وزن شما را کاهش می دهد ، بلکه به شما کمک می کند احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. شما هر طور که دوست دارید بروید برآورده شد اپس این احساس خوب ، همراه با م socialلفه اجتماعی ، به شما کمک می کند تا وارد آن شوید drun hänkenبه

فعالیتی را که انتخاب می کنید تقریباً در مورد سایر موارد راهنمایی می کند ، عمدتا به این دلیل که هر فعالیت الزامات خاص خود را برای نحوه سوخت گیری دارد. اگر دوست دارید بدوید ، رژیم کم کربوهیدرات بهترین دوست شما نیست. اگر شما یک وزنه بردار در حال اجرا هستید ، کربوهیدرات زیاد ممکن است مفید نباشد. اجازه دهید فعالیتی که انتخاب کرده اید تحقیقات شما را هدایت کند و مطمئن شوید که تحقیقات شما شامل نکات تغذیه ای برای بهبود عملکرد در فعالیت انتخابی شما باشد.

بنابراین ، در اینجا کاری است که شما انجام می دهید. شما تحقیقات خود را انجام می دهید ، به سمت آنچه برای شما جذاب تر است متمایل می شوید و از کشف آن نترسید. میزان کالری خود را در نظر بگیرید ، فعال بمانید. آنچه را که دوست دارید بردارید و بقیه را کنار بگذارید. و احساس بدی نداشته باشید که 100 of مواقع آن را نگه ندارید ، حتی هنگام لغزش. بدن شما برای آن، سپاسگزارتان خواهد بود!



دیدگاهتان را بنویسید