نکات مهم برای زندگی سالم


مردم غالباً احساس تعادل زیادی در ایجاد تعادل بین زندگی ، کار ، عشق ، تفریح ​​، تعطیلات و لیست کارهای بی پایان دارند.

شما می پرسید ، آیا از من انتظار می رود که سالم بخورم ؟؟؟

می بینید ، زمان بندی واقعاً مسئله اینجا نیست.

اولویت ها هستند.

من با افراد زیادی صحبت می کنم که می گویند مشغله زیادی برای آشپزی ندارند یا بسیار مشغول انتخاب غذای سالمتر وقتی که وقت دارند دو یا سه قسمت از سریال مورد علاقه خود را در یک شب معین تماشا کنند.

آشنا به نظر می رسد؟

من متوجه این افراد می شوم (من در این مورد 100٪ گناهکار هستم!) اغلب بیش از حد شلوغ هستند و نمی توانند در حال فرار باشند ، پروتئین ، میان وعده های فرآوری شده …

اما در واقع ، اگر این اتفاق “هنجار” شما باشد ، باید چیزی وجود داشته باشد. و سلامتی شما همیشه باید در لیست کارهای شما بسیار بالا باشد. شما برای مراقبت از خود و عزیزانتان به انرژی و سلامت خود نیاز دارید.

در اینجا چند راه ساده وجود دارد که می توانید به شیوه ای بسیار خوب و سالم کمی بیشتر خود محور باشید- تا بتوانید بهترین احساس را در خود داشته باشید:

حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشید. صبح از خواب بیدار شوید و روز خود را با یک لیتر آب شروع کنید. روز خود را با حداقل یک لیوان 250 میلی لیتر آب به پایان برسانید و یک سوم راه را طی کنید! بقیه را روی کیف خود ببرید و در صورت نیاز انگشت خود را بکشید!

2. میان وعده های سالم بخورید. اگر وسوسه وجود داشته باشد و آمادگی آن را نداشته باشید ، مقاومت در برابر آن دشوارتر می شود. بادام ، گردو ، کیک برنج ، شکلات تلخ ، میوه ، ماست یونانی و … را اضافه کنید.

3. صبحانه بخورید. این کار شما را برای روز آماده می کند و تمرکز شما را حفظ می کند ، کمتر تمایل دارید در طول روز به دنبال قهوه و شکر برای انرژی باشید و هنگامی که حاوی ترکیب خوبی از پروتئین و چربی باشد ، به تعادل قند خون شما کمک می کند!

4. به هر وعده غذایی سبزیجات سبز اضافه کنید. و مخلوط کنید. به کدو سبز با لوبیا سبز و مقداری اسفناج فکر کنید- همه آنها را در سیر و روغن زیتون ریخته اید. یوم!

5. در صورت امکان از سس پرهیز کنید. فقط آن را در جای خود نگه دارید. روغن زیتون ، آب لیمو ، نمک و فلفل. خوشمزه – لذیذ.

6. از چربی نترسید. تمام سلولهای ما به چربی نیاز دارند. اختیاری نیست. ادعایی است.

7. مکمل. تعداد کمی از افراد در واقع مقدار مناسب میکرو و ماکرو را برای نیازهای خود روزانه دریافت می کنند. به عنوان مثال ، اگر از قرص های ضد بارداری استفاده می کنید ، باید از یک کمپلکس b مناسب استفاده کنید. این قرص سطح ویتامین B شما را کاهش می دهد. از چیزها می ترسد.

۸- استراحت کنید. قدم بزنید ، نفس بکشید ، قهوه بخورید ، به پادکست گوش دهید ، کتاب بخوانید. هر چیزی که “کار” شماست انجام دهید.

9. خودتان را دوست داشته باشید. فقط خودت برو با خودتان ملایم باشید.

10. اطرافتان را با افرادی احاطه کنید که احساس خوبی دارند ، افکار خوبی دارند و از حرف شما قدردانی می کنند. اگر آنها لیاقت شما را ندارند ، پس شما در سطح آنها نیستید.

توجه داشته باشید که سه مورد آخر حتی مربوط به غذا یا تغذیه نیست.

فقط شما به شماره 1 اهمیت می دهید.

ایکس



دیدگاهتان را بنویسید