قبل و بعد – نحوه بازگشت به مسیر اصلی


برف به معنای واقعی کل کشور را در بر گرفته است و زامبی هایی را کربوهیدرات کرده است که می خواهند در خانه بمانند و هرگز مبل را ترک نکنند … یا شاید فقط من هستم.

و این را در نظر می گیرد که برف اکنون آب شده است و امروز حدود 10 درجه سانتیگراد است. پس چرا روزها را تا تابستان نمی شماریم …؟

خوب ، من فقط می توانم برای خودم صحبت کنم اما کار کمی دیوانه کننده بود ، که برای من معمولاً به معنای خواب کمتر یا اختلال در الگوهای خواب است. این به نوبه خود باعث می شود مغز ضعیف ما هوس قند کند زیرا سطح کورتیزول ما در زمانی که نمی خوابیم و هوس چیزهای بد می کنیم افزایش می یابد.

بنابراین ، ما دعا می کنیم ، برای دور زدن علم چه می توانیم انجام دهیم؟

خوب ، ما می توانیم مراحل خود را یا در تلفن یا FitBit دنبال کنیم ، و سعی کنیم هر روز حدود 10 هزار عدد بشماریم. من در یک دفتر کار می کنم و معمولاً فقط 8k ایستاده ام ، اما تلفن خود را پیگیری می کنم و همیشه آن را با خود حمل نمی کنم! با این حال ، بالا رفتن پله ها مرا آگاه تر کرد

دوم ، برای کاهش الگوی وحشتناک بد خواب ، سعی کنید قبل از خواب ، یک ساعت قبل از ضربه زدن به گونی ، از مکمل منیزیم خوب استفاده کنید. بهتر است با نمک های منیزیم حمام کنید و تا جایی که می توانید لذت ببرید!

در مرحله بعد ، آیا می خواهید مطمئن شوید که هیدراته باقی می مانید- مغز از هر کس مه می گیرد؟!

روز خود را با یک صبحانه پرچرب و پر پروتئین شروع کنید تا همه هوس ها را از بین ببرید و سعی کنید کروم را برای 1-2 هفته (در هنگام عادت ماهانه که علائم PMS را شروع می کنید) مکمل کنید تا سطح متعادل کننده قند خون را کاهش دهید.

همچنین در آخر هفته به خود اجازه دهید در غیر این صورت مغز ضعیف شما دچار زوال عقل شود- اما فقط در صورتی که متخصص مراقبت های بهداشتی شما این کار را به شما توصیه کند. برخی از افرادی که به دلیل پیش دیابت یا چاقی در برنامه کاهش چربی هستند ، ممکن است نیاز داشته باشند تا به میزان چربی سالم بدن خود برسند ، قند خود را به طور کامل کاهش دهند. در چنین مواردی همیشه با پزشک خود مشورت کنید.

سعی کنید خیلی اوقات از غذا خوردن اجتناب کنید- من در این مورد وحشتناک هستم و اشتهای زیادی دارم بنابراین نمی توانم بفهمم چه چیزی در غذای شما وجود دارد و گاهی اوقات وقتی به اندازه کافی کافی است.

سعی کنید هر روز حداقل 20 دقیقه بیرون بروید تا تحرک داشته باشید ، فعال بمانید و ویتامین D دریافت کنید. وقتی سیستم دفاعی بدن ما پایین می آید ، بیشتر به دنبال قند هستیم ، که منجر به التهاب بیشتر می شود و ما را بیشتر در معرض بیماری قرار می دهد. چرا مغز چرا!

در نهایت ، من همچنین متوجه می شوم که اگر بودجه اجازه دهد ، رزرو یک استراحت کوچک آفتابی به همه ما چیزی می دهد تا انگیزه خود را حفظ کنیم. هزینه ای هم برای خورشید و ستاره ها ندارد! من برای اواسط آوریل برای چند روز ویلامورا را در پرتغال رزرو کردم تا غذاهای دریایی تازه بخورم و بخورم و محل اقامت برای چهار روز فقط 120 یورو بود (بین دو نفر!) پرواز هر کدام 140 یورو ، بنابراین برای من چند روز کمی موجه بود light

بهانه ای نیست؟

ایکس



دیدگاهتان را بنویسید