ساندویچ Ultimate Green Veggie with Hummus


این ساندویچ گیاهی ترد ، ترد ، خامه ای و پر از مواد خوشمزه و آسان است تا شما را از هر لقمه سیر و راضی نگه دارد. یک غذای گیاهی عالی ، با الهام از رژیم مدیترانه ای.

گیاهی به چه معناست؟



از آنجایی که این اصطلاح اخیراً به کار رفته است ، چند ماه پیش پستی در مورد آن نوشتیم ….

که رژیم غذایی گیاهی است

رژیم غذایی گیاهی به چه معناست؟


در این پست ، ما به شما می گوییم که گیاهان به چه معنا هستند ، برخی افسانه ها را در مورد آن برطرف کرده و همه مزایای بالقوه سلامتی از افزودن گیاهان بیشتر به رژیم غذایی خود را مورد بحث قرار می دهیم.

به طور خلاصه ، ما در مورد چگونگی تمرکز رژیم مدیترانه ای بر پرورش گیاهان (سبزیجات ، میوه ها ، غلات کامل ، آجیل ، دانه ها ، حبوبات) در رژیم غذایی خود صحبت می کنیم. مزایای آن کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی ، سرطان های خاص ، دیابت و موارد دیگر است.

ساندویچ Ultimate Veggie را ایجاد کنید

بستن ساندویچ سبزیجات


وقتی ساندویچی بدون گوشت درست می کردم ، شوهرم همیشه به من نگاه می کرد انگار دیوانه بودم. او قطعاً طرفدار ساندویچ های پر از لایه ها و لایه های ناهار است. با این حال ، هنگامی که من برای اولین بار شروع به ساخت این ساندویچ های گیاهی کردم ، او به سرعت طرفدار بزرگی شد.

نکات من برای ایجاد بهترین ساندویچ بدون گوشت –

  • شروع با نان واقعا خوب. نان سبوس دار فیبر بیشتری به شما می دهد که باعث سیری و سیری شما می شود.
    • به دلیل برخی مسائل پزشکی ، من اخیراً رژیم بدون گلوتن را دنبال کردم و این را پیدا کردم نانوایی کانیون علامت گذاری کنید که بهترین چیزی است که تا کنون تلاش کرده ام
  • بافت های مختلف اضافه کنید
    • برای تهیه یک ساندویچ عالی به مخلوطی از ترد ، خامه ای ، ترد و نرم احتیاج دارید
    • خارج از سالاد و گوجه فرنگی استاندارد فکر کنید و با جوانه ها ، انواع سبزیجات برگ دار ، خیار ، فلفل ، آووکادو ، گوجه فرنگی ، خیار ، پیاز قرمز ، تربچه ، بادمجان ، سبزیجات بو داده و غیره خلاق باشید.

پروتئین و فیبر را با هموس اضافه کنید

یکی از ترفندهای من برای افزودن طعم عالی ، بلکه پروتئین و فیبر اضافی ، استفاده از حمص به جای خردل یا مایونز بر روی نان است.

فقط 2 قاشق غذاخوری حمص حدود 1 گرم فیبر و 2 گرم پروتئین را تأمین می کند. علاوه بر این ، گیاهی است و در رژیم مدیترانه ای قرار می گیرد.

این ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما در مقایسه با خردل و مایونز می افزاید –

** لطفاً توجه داشته باشید که اینها برآورد هستند و ممکن است محصولات و مارک ها کمی متفاوت باشند. بر اساس حجم وعده 2 قاشق غذاخوری

تمام هوموس موجود در شبکه برابر ایجاد شده است

بسیاری از فروشگاه ها مارک های هوموس و طعم دهنده های موجود در بازار را خریداری می کنند. امیدواریم به زودی پستی اختصاص داده شده به هوموس را جمع آوری کنیم. در این میان ، ما می خواستیم نکاتی را برای خرید حمص به اشتراک بگذاریم.

اطمینان حاصل کنید که لیست مواد تشکیل دهنده را مشاهده می کنید تا ببینید هوموس با آن چگونه ساخته شده است و سعی کنید یکی از طبیعی ترین مواد ممکن را پیدا کنید. بسیاری از آنها دارای مواد نگهدارنده ، افزودنی ها یا حتی روغن هایی مانند روغن زیتون به عنوان مواد اصلی هستند.

دو مارک شخصی مورد علاقه هوموس برای فروش هستند –

PS همچنین خوشمزه است و خیلی پیچیده نیست که حموم خود را در خانه بسازید. این بسیار خامه ای است و هر گونه حمص خریداری شده از فروشگاه را که تا به حال امتحان کرده ایم ضرب می کند.

ساندویچ سبزیجاتی عالی با هموس

ساندویچ Ultimate Green Veggie with Hummus

بهترین و ساده ترین ساندویچ سبزیجات ، با مقدار زیادی سبزیجات سبز و حمص برای یک وعده غذایی گیاهی پر از فیبر و خوشمزه.

نویسنده برین مک داول ، RDN در متخصص تغذیه داخلی

  • 2
    برش ها
    نان آرد کامل نان سبوس دار نانی که با آرد سبوس نگرفته پخته باشند
  • 2
    Tsp
    حمص
  • 2
    Tsp
    جوانه زدن
  • 1/4
    کوپه
    آروگولا
    (یا سبزی دلخواه شما)
  • 1/4
    خیار ، نازک ورقه شده
  • 1
    برش ها
    پنیر (ما از هاوورتی استفاده کردیم)
  • 1/2
    آووکادو ، نازک ورقه شده

  1. هوموس را در یک طرف نان بمالید ، سپس روگولا ، جوانه ، خیار ، پنیر و آووکادو را روی آن بریزید. تکه باقی مانده نان را روی آن قرار دهید.

(1 بار بازدید شده ، 1 بازدید امروز)

آخرین اصلاح: 16 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید