رژیم لاغری 15 روزه کانادایی + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی


رژیم غذایی سخت باعث کاهش سریع وزن می شود در حالی که احساس گرسنگی شدید نمی کنید. در همه رژیم ها ، نکته مهم این است که رژیم را با دقت و بدون کوچکترین تغییری رعایت کنید. نوشیدن مایعات ، به ویژه آب ، در طول رژیم کاهش وزن بسیار مهم است و هر روز ورزش کنید ، زیرا 30 دقیقه پیاده روی با شدت متوسط ​​، علاوه بر حفظ سلامتی ، به تناسب اندام نیز کمک می کند.

رژیم لاغری 15 روزه کانادایی

رژیم لاغری کانادایی

آگاهی از برنامه رژیم غذایی و نکاتی در مورد آن ، می تواند تأثیر بسزایی در کاهش وزن و همچنین سلامت بدن داشته باشد و باید رعایت شود. در ادامه مطلب رژیم لاغری کانادایی ما 15 روز را بیان می کنیم ، که می تواند وزن را 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه آن را 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

اولین روز

برای صبحانه یک فنجان قهوه با یک حبه قند میل کنید. در این رژیم مراقب باشید صبحانه لازم است.

هنگام ناهار توصیه می شود مقداری اسفناج آب پز با یک گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز بخورید.

برای شام ابتدا از سالاد با آب لیمو ترش استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از غذا بخوابید ، زیرا می تواند باعث مشکلات گوارشی شود و همچنین باعث چاقی در ناحیه شکم شود.

روز دوم

همین کار را برای قهوه در روز اول انجام دهید.

در ناهار پیشنهادی ، ابتدا 1 لیوان ماست کم چرب بنوشید و سپس از 10 برگ سوسیس مرغ استفاده کنید.

از کاهو ، لیمو و بورانی کدو تنبل برای وعده های غذایی مشابه روز اول استفاده کنید.

گل رز

در روز سوم صبحانه خود را با 1 لیوان آب ولرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بنوشید.

ناهار ابتدا چند سالاد به تنهایی بخورید و سپس نیمی از سینه مرغ پخته یا کبابی را بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذای خوب بجوید ، این باعث کاهش اشتها می شود.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو ترش برای شام سرو کنید.

روز چهارم

هنگام صبحانه ، همان کار را انجام دهید که روز اول انجام داده است ، به جز اضافه کردن یک تکه نان تست.

در وعده ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب استفاده کرد ، سپس بعد از مدتی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج خورد.

هنگام غذا ، بورانی ابتدا اسفناج می خورد. توصیه می شود در ابتدای شب غذا داشته باشید و بعد از یک ساعت غذا خوردن ، مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی

روز پنجم

مانند روز چهارم قهوه را آماده کرده و میل کنید.

برای ناهار از ماهی آب پز با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود در این رژیم از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید تا علاوه بر حفظ سلامت غذا ، کاهش وزن نیز به راحتی اتفاق بیفتد.

برای شام ، ابتدا سس سالاد با آب لیمو و روغن زیتون. سپس بورانی کدو تنبل را به تنهایی بخورید.

روز ششم

خودتان را آماده کنید و از این صبحانه روز مانند روز سوم رژیم غذایی بدون چربی لذت ببرید.

ناهار مشابه روز دوم را انتخاب کرده و استفاده کنید.

همانند شب قبل (روز پنجم) آماده کرده و بخورید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم لاغری کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با یک حبه قند و یک تکه نان تست بخورید.

در وعده ناهار به ترتیب از سالاد ، سوسیس برگ و اسفناج بورانی استفاده کنید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. یک ساعت بعد از خوردن غذا توصیه می شود میوه بخورید.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

ناهار را مشابه روز سوم بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

از لنز برای غذا استفاده کنید. سالاد سالاد را با آب لیمو نیز سرو کنید. بعد از ساعت ها هوس این غذاها ، می توانید از انواع میوه ها استفاده کنید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد کاهو را با آب لیمو ترش تازه خیس کنید و سپس از نیمی از سینه مرغ ، ترجیحاً کبابی استفاده کنید.

برای شام ، سس سالاد با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو ترش تازه تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

هنگام صرف صبحانه ، همانند روز اول عمل کنید ، به جز اضافه کردن یک تکه نان تست.

در وعده ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب استفاده کرد ، سپس بعد از مدتی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحا آب سیب یا آب هویج خورد.

هنگام شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت پس از خوردن غذا ، مقداری هویج رنده شده پخته شده با 200 گرم پنیر رژیمی اضافه کنید.

روز یازدهم

هنگام صرف صبحانه نیز همانند روز قبل عمل کنید.

برای ناهار از ماهی آب پز با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید.

سالاد کاهو و کرفس برای شام استفاده می شود و در پایان کدو بورانی مطلوب است.

روز دوم

دوازدهمین روز رژیم کاهش وزن کانادایی را با 1 لیوان آب ولرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بخورید.

ناهار عدس و 1 هویج پخته بخورید.

برای شام ، شب قبل آماده کنید و بخورید.

رژیم لاغری کانادایی

این رژیم لاغر دارای 12 روز رژیم اولیه است و 3 روز از آن به عنوان رژیم نگهدارنده توصیه می شود. توصیه می شود رژیم غذایی را در 15 روز اول رعایت کنید و سپس از غذا به طور معمول استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال مصرف شوند. اگر بعد از ماه ها کاهش وزن فقط 2 کیلو وزن اضافه کرده اید ، فقط باید 3 روز رژیم غذایی نگه دارید.

رژیم غذایی برای رژیم لاغری کانادایی

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ابتدا سالاد سالاد را با گوجه فرنگی و آب لیمو ترش تازه سرو کنید و سپس از کمی اسفناج بورانی استفاده کنید.

2 نان تست را با مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت ناهار 2 قطعه میوه بخورید.

روز چهاردهم

برای صبحانه فقط از یک فنجان چای با یک تکه نان تست و عسل استفاده کنید.

5 برش سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی را برای ناهار آماده کنید.

برای شام ابتدا سالاد سالاد با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ بخورید و چند ساعت بعد از میوه بخورید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

ناهار ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

برای شام از 2 نان تست با مرغ یا آب گوشت استفاده کنید. بعد از 2 ساعت ناهار 2 قطعه میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید