حمایت سیستم ایمنی از کروناویروس – سلامت ارین هولت



خوب بخور

به اندازه آن مهم غذا بخورید. سیستم ایمنی بدن شما به رژیم غذایی خوب بستگی دارد. در اینجا آنچه شما باید انجام دهید است:

از غذاهای غنی از مواد مغذی استفاده کنید

غذاهای فرآوری شده محدود است

شکر بسیار کم مصرف کنید

بدون الکل (سیستم ایمنی بدن را سرکوب می کند و باعث تحریک روده می شود)

مقدار زیادی رنگ بخورید (میوه ها و سبزیجات غنی از رنگدانه)

تا آنجا که می توانید از غذاهای طبیعی ضد ویروس استفاده کنید: پونه کوهی ، مریم گلی ، رزماری ، آویشن ، گون ، سیر ، زنجبیل ، قارچ شیتاکه ، نعناع فلفلی ، دارچین ، زردچوبه

پیوستن به پروژه سازگاری با کربوهیدرات، زیرا ما 4 هفته را با استفاده از همه این اصول و بیشتر صرف خواهیم کرد! الان وقتشه فام!



دیدگاهتان را بنویسید