بهترین مکمل ها برای آمادگی جسمانی || مکمل برتر برای ورزشکاران CrossFit®


بهترین مکمل ها برای Cross Fit Sports / مکمل های برتر برای ورزشکاران Cross Fit

تمرینات کراس فیت باعث ضربان قلب شما می شود. مصرف مکمل برتر برای ورزشکاران Cross Fit این می تواند از سفر شما پشتیبانی کرده و آن را به سطح بعدی برساند. یافتن کسی در مورد این پدیده دشوار است کراس فیت چیزی نشنید. و جای تعجب نیست – CrossFit® از سبک های متفاوتی تشکیل شده است که از سیستم های انرژی متفاوتی استفاده می کنند ، که برای بسیاری از مخاطبان بسیار جذاب است. بسیاری از تمرینات برای خسته و مجروح ساختن شرکت کنندگان به حداکثر تلاش نیاز دارند. اگر می خواهید عملکرد و روند بازیابی خود را جدی بگیرید ، آن را جدی بگیرید بهترین مکمل ها برای ورزش کراس فیت این ضروری است.

حتما بخوانید: ورزش کراس فیت چیست؟

هرچه سریعتر و م effectivelyثرتر از این جلسات آموزشی وحشیانه بهبود یابید ، شانس شما برای بهبود آموزش بیشتر می شود. البته ، چیزی به عنوان رژیم غذایی مناسب برای کمک به شما در رسیدن به اهداف وجود ندارد ، اما چند مکمل می تواند این مزیت کوچک را برای شما به ارمغان آورد. در زیر لیستی از م mostثرترین مکمل ها برای حمایت از سفر شما به سطح بعدی آمده است.

بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

کراتین

کراتین نه تنها یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی در ورزشکاران است ، بلکه یکی از م mostثرترین آنها نیز می باشد مکمل های برتر برای ورزشکاران کراس فیت در نظر گرفته شده است. تحقیقات گسترده تأثیر آن بر قدرت عضلات ، بازیابی بین تمرینات و سطح مقطع بافت ماهیچه ای (اندازه) را مستند کرده است. تحقیقات اخیر همچنین نشان داده است که این مکمل می تواند به استقامت قلبی عروقی و همچنین استقامت عضلانی کمک کند. این رویای یک ورزشکار کراس فیت است.

در صورت لزوم: 3 تا 5 گرم قبل و بعد از تمرین در روزهای تمرین و 3 تا 5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون تمرین مصرف کنید.

بتا آلانین یک مکمل عالی برای ورزشکاران کراس فیت است

این اسید آمینه به عنوان یک شارژر عالی برای بافت ماهیچه عمل می کند و به شما امکان می دهد انرژی بیشتری برای تمرین خود استفاده کنید. همچنین می تواند افزایش اسید لاکتیک در ماهیچه ها را به تاخیر اندازد و مدت زمان ورزش را طولانی کند. شواهدی وجود دارد که در ترکیب با کراتین تقریباً بر همه مزایای تناسب اندام تأثیر می گذارد!

در صورت لزوم: 2 تا 3 گرم با شیک قبل از تمرین ، ترجیحاً با کراتین.

پروتئین او

این مکمل پروتئینی با عملکرد سریع جزء اصلی هر علاقمند به تناسب اندام است و یکی از بهترین مکمل ها برای تمرینات کراس فیت است. پروتئین آن برای هضم سریع برای کمک به بهبود عضلات طراحی شده است ، همچنین دارای مشخصات آمینو اسید کامل است که آن را به یک مکمل کامل قبل و بعد از تمرین تبدیل می کند. تحقیقات اخیر همچنین نشان می دهد که می تواند گرسنگی را برای کسانی که می خواهند از آن برای اهداف کاهش وزن استفاده کنند کمی کاهش دهد.

در صورت نیاز: عمدتاً به عنوان مکمل قبل (20 تا 30 گرم) و بعد از تمرین (30 تا 40 گرم) برای حمایت از ریکاوری بعد از تمرین استفاده می شود. شما به سادگی می توانید پروتئین آن را در جایی از رژیم غذایی خود به عنوان مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت قرار دهید. برای کسانی که صبح زود بیرون می روند (20 تا 30 گرم) نه تنها برای راحتی ، بلکه برای کاهش سطح کورتیزول پس از بیدار شدن نیز مناسب است.

مکمل تمرین کراس فیت: ال کارنیتین

کارنیتین (همچنین ال کارنیتین) همچنین ممکن است بهترین دوست CrossFitter باشد. این اسید آمینه به تبدیل اسیدهای چرب به انرژی کمک می کند تا بتوانید طولانی تر و سخت تر تمرین کنید. کارنیتین و گوشت گاو ، گوسفند ، شیر و آووکادو ، در میان سایر غذاها ، می توانند در جستجوی سطح بعدی به شما کمک کنند.

در صورت لزوم: 1 تا 2 گرم دو بار در روز بعد از تمرین مصرف کنید!

منیزیم و روی

این دو ماده معدنی فواید زیادی دارند ، از جمله روی ، که به ترمیم و بازسازی بافت کمک می کند ، و منیزیم ، که به سیستم عصبی کمک می کند تا استراحت بهتری داشته باشد و بعداً یک خواب آرام داشته باشد. هر دو بعد از تمرینات سنگین سریعتر بهبود می یابند و کیفیت بقیه را بهبود می بخشند ، بنابراین این دو مکمل بهترین مکمل ها برای ورزش کراس فیت در نظر گرفته شود.

در صورت لزوم: برای جذب بهتر و جلوگیری از تداخلات دیگر ویتامین ها و مواد معدنی ، این دو را قبل از خواب در صبح خالی مصرف کرده و از دوز توصیه شده توسط سازنده پیروی کنید.

مکمل های مولتی ویتامین / معدنی برای ورزشکاران کراس فیت

البته ، مصرف برخی ویتامین ها / مواد معدنی خوب به عنوان احتیاط می تواند به شما “بیمه” دهد که در مراحل بسیار شدید تمرین مورد نیاز است. با این شرایط سخت تمرین ، یک مولتی ویتامین / مواد معدنی برای تکمیل ریز مغذی های حیاتی بدن ضروری است تا بتواند به درستی عمل کند و عملکرد ورزشی روزانه شما را افزایش داده و هرگونه کمبودی را که از خوردن صرف نظر می کنید برطرف کند. استرس و سایر ناهنجاری ها را از بین ببرید.

در صورت لزوم: یک مولتی ویتامین / مواد معدنی با کیفیت به عنوان بهترین مکمل برای تمرینات کراس فیت در پایان روز با آخرین وعده غذایی خود مصرف کنید. به این ترتیب ، هنگام خواب ، بدن شما مصالح ساختمانی مناسب را برای ترمیم ، رشد و آماده شدن برای دوره بعدی پیش رو دارد!

حتما بخوانید: اطلاعات جامع در مورد ورزشهای کراس فیت

برنامه مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت

مکمل توصیه شده چقدر زمان و چقدر؟
کراتین 3-5 گرم قبل و بعد از تمرین و 3-5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون تمرین
بتا آلانین 2-3 گرم قبل از تمرین
پروتئین او 20-30 گرم قبل از تمرین ، 30-40 گرم پس از تمرین و هر زمان دیگری که نمی توانید در یک وعده غذایی عمومی باشید
ال کارنیتین 1-2 گرم قبل و بعد از تمرین
منیزیم 450 میلی گرم در شب
فلز روی 30 میلی گرم در شب
مولتی ویتامین / مواد معدنی محصولی را پیدا کنید که 100٪ ریزمغذی های حیاتی بیشتر در شب داشته باشد

سوالات متداول در مورد بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

من خواندم که اگر از کراتین استفاده می کنید ، باید مرحله “بارگیری” را انجام دهید. آیا این درست است و اگر چنین است ، چقدر؟

در ابتدا توصیه می شد که روزانه 20 گرم کراتین به مدت یک هفته مصرف کنید و سپس دوز “نگهدارنده” را هفته ها بعد ادامه دهید. با این حال ، تحقیقات نشان داده است که شروع دوز نگهدارنده 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش نتایج مشابهی در پایان مطالعات مختلف دارد. این نه تنها در هزینه شما در دراز مدت صرفه جویی می کند بلکه سیستم گوارش شما را نیز آسان می کند!

گاهی چند دقیقه پس از مصرف بتا آلانین احساس سوزش روی پوست وجود دارد. چه چیزی باعث این می شود؟

یکی از دلایل ممکن است اتصال بتا آلانین به گیرنده های عصبی باشد که باعث می شود آنها به طور تصادفی شلیک کرده و احساس خارش / سوزن سوزن شدن در شما ایجاد کنند. علت احتمالی دیگر (شاید علاوه بر واکنش عصبی) این است که جریان خون را به مویرگ های سطحی افزایش می دهد و منجر به قرمزی پوست می شود. اینها واکنشهای کاملاً بی خطر هستند که با استفاده طولانی مدت از بین می روند یا خیر!

من رژیم متعادلی دارم. آیا کسی مثل من به مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارد؟

در یک کلام بله! همچنین ، برخی از رژیم های متعادل نیاز به کمی “بیمه” در قالب مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی در هنگام انجام تمرینات سنگین در بیشتر روزهای هفته دارند. حتی رژیم متعادل شما همواره می تواند به دلیل تغییر در برنامه شما ، دوره های استرس زیاد در محل کار و / یا تغییرات زندگی و در نتیجه فشار بر رژیم غذایی شما ، تأثیر منفی بگذارد!

به عنوان یک ورزشکار کراس فیت ، هدف من عضله سازی زیاد نیست. چرا من به پروتئین اضافی به شکل پروتئین نیاز دارم؟

پروتئین نه تنها به عضله سازی کمک می کند ، بلکه به بسیاری از عملکردها ، از جمله تولید و تنظیم انرژی کمک می کند ، جایگزین سایر مواد حیاتی می شود که در حین ورزش تجزیه شده و به روند بهبودی کلی بین تمرینات کمک می کند. او انجام می دهد. علاوه بر این ، پروتئین آن یک پروتئین سریع هضم است که به بدن اجازه می دهد روند بهبودی را به سرعت آغاز کند.

آیا مکمل ZMA همان مصرف منیزیم و روی به طور جداگانه است؟

آره! با این حال ، اکثر محصولات ZMA حاوی 10 میلی گرم ویتامین B6 هستند. B6 باعث ایجاد آرامش می شود و محیط ایده آل را برای انجام روی و منیزیم تسهیل می کند. اما بله ، خرید محصولات جداگانه بسیار خوب عمل می کند. اطمینان حاصل کنید که یک محصول معتبر خریداری کرده اید!

برای مشاهده مقالات با این مقاله ، به صفحه بروید مکمل های بدنسازی و برای مشاهده مقالات دیگر در صفحه وبلاگ کیمیاگری کوکت

دیدگاهتان را بنویسید