آیا تو استرس داری؟ این را امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف تلاش برای انتخاب غذاهای سالم و ما رژیم می گیریم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات تغذیه سالم و رژیم غذایی و …) اما می بینیم که همه اینها را انجام داده ایم ، اما نتیجه دلخواه نگرفتیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقطه وجود دارد که می گوید مقدار انرژی الزامات ما مشروط است

مشکلات عصبی مانند استرس می تواند انرژی لازم را تأمین کند بدن را تغییر می دهد و در نتیجه ، روند کاهش وزن مشکلات و اشتباهاتی را به همراه خواهد داشت.
وقتی صحبت از استرس و نقش آن در کاهش وزن می شود ، ابتدا باید توجه داشته باشید که استرس همین است اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل استرس های کوچک (به عنوان مثال: رانندگی در ترافیک یا محل کار و استرس و شرایط و)

بنابراین کاری که باید انجام دهیم این است این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا واکنش ما را نسبت به آنها تغییر دهید.
بنابراین معمولاً فردی که رژیم دارد به جای عوامل سبک زندگی به دنبال چه چیزی است؟، مصرف وی را بیشتر محدود کرده و فشار بیشتری به بدن او وارد می کند. اما از وزن او آگاه نیست پایین نمی رود.

وقتی از متقاضیان می پرسیم ، “شما برای کاهش استرس 9 بار از 10 بار چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

خوب ، شما درخواست آزمایش دارید ، پس ما چه کار کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است یک لیست شخصی از فعالیت ها که به شما کمک می کند از استرس خارج شوید لذت ببرید ، آماده شوید!

برای تهیه و تهیه یک لیست شخصی بر اساس تجربه من ، این ایده ها می تواند به شما کمک کند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر به حیوانات خونین علاقه دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها لذت ببرید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازیکنان آنلاین بسازید

به قلب طبیعت بروید (پارک نیز خوب است)

طراحی یا نقاشی

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید