آیا این اشتباه کاهش وزن را مرتکب می شوید؟ – پریمیر فرن


این یک شکایت رایج برای زنان است ، به ویژه آنهایی که در دوران یائسگی هستند ، وقتی در مقیاس بزرگ می شوند می ترسند. آنها فکر می کنند همه چیز را “درست” انجام می دهند اما به نظر نمی رسد وزن خود را کاهش می دهند. اگر می خواهید به تنهایی به توافق برسید ، ممکن است یکی از این ده اشتباه کاهش وزن را انجام دهید بدون اینکه حتی متوجه آن باشید. بیاموزید که آنها چیست و چگونه آنها را برطرف کنید تا بتوانند به بهترین شکل خود بازگردند.

10 اشتباه در کاهش وزن

کمبود انگیزه

الکسیس کانسون ، روانشناس بالینی ، متخصص اختلالات خوردن و نویسنده کتاب “انقلاب بدون رژیم” می گوید: “وقتی مشتریان به من می گویند که می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، اولین سوال من این است که شما چه اهدافی دارید؟” “قول می دهم” که اگر وزن کم کنند به نوعی زندگی بهتر می شود. این که آنها شادتر ، لاغرتر ، مطلوب تر هستند یا فرصت های بهتری دارند. اما این یک فریب است که توسط فرهنگ رژیم غذایی ترویج می شود. فرهنگ رژیم غذایی می خواهد مردم فکر کنند که این یک مشکل (با وزن فعلی آنها) است و به اندازه کافی خوب نیستند. سپس آنها می خواهند راه حل های جادویی را برای حل مشکل ایجاد شده به شما بفروشند. البته این راه حل ها جواب نمی دهد.

رژیم غذایی

سنگ معدن روی بشقاب - اشتباه در کاهش وزن

بیشتر اوقات ، هنگامی که زنان می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، رژیم می گیرند. ایده رژیم گرفتن به این معناست که در برخی موارد قصد دارید رژیم را قطع کنید ، به همین دلیل است که رژیم غذایی کار نمی کند. Conason می گوید: “فرهنگ رژیم غذایی به ما می گوید که می توانیم با محدود کردن آنچه می خوریم و هنگام خوردن و برخی غذاها” بد “هستند وزن خود را کاهش دهیم. اما این درست نیست.” Conason می گوید بدن ما می داند که به چه چیزی نیاز دارد. و مردم باید به آنچه بدن آنها می گوید گوش دهید ، عملی که به “خوردن آگاهانه” معروف است.

ما غذا را آگاهانه نمی فهمیم

خوردن آگاهانه (یا شهودی) تنها چیزی نیست که بخواهید بدون توجه به ارزش غذایی آن بخورید. این در واقع گوش دادن به آنچه بدن شما به شما می گوید است. آرلن انگلندر ، روان درمانگر و نویسنده کتاب اجازه دهید آشفتگی احساسی و عشق به غذای شما به شما بگوید: “غذا خوردن ناراضی این است که بفهمید گرسنه هستید یا وقتی سیر شده اید. می خواهید وقتی سیر می شوید غذا را کنار بگذارید. کانسون می افزاید: “بدن ما به طور طبیعی به تنوع غذاها و اجزای مختلف تغذیه ای نیاز دارد تا وزن طبیعی خود را تنظیم کند.”

گروه های غذایی کامل را حذف کنید

مگر اینکه حساسیت یا عدم تحمل داشته باشید ، دلیلی وجود ندارد که هیچ گروه غذایی را به طور کامل حذف کنید. کانسون می گوید: “ما بیش از حد مشغول غذاهای خوب و بد هستیم ، به خصوص که سرب دائماً در حال تغییر است. آیا به خاطر دارید که چربی چقدر بد بود؟ سپس کربوهیدرات ها؟ ما باید شیطان سازی غذا را متوقف کنیم.”

بدون نان ، بدون کربوهیدرات ، رژیم غذایی

امتناع از غذای خود دلیل تغذیه ناسالم است. انگلیسی توضیح می دهد ، “وقتی به خود می گویید” من هرگز نمی توانم پیتزا بخورم “و شما عاشق پیتزا هستید ، وقتی پیتزا پیشنهاد می شود ، زمینه ای برای پرخوری ایجاد می کنید. اگر خود را انکار نکنید ، سهم منطقی تری دارید. احساس رضایت کنید

غذای رژیمی بخورید

این انگلیسی می گوید: “اگر ده بسته از 100 میان وعده رژیمی 100 کالری بخورید ، 1000 کالری مصرف کرده اید.” و این 1000 کالری احتمالاً به اندازه یک تکه کیک خانگی راضی کننده نیست. بهتر است غذای ممنوعه نداشته باشید و آنچه را که دوست دارید بخورید. انگلیسی پیشنهاد می کند که اگر چیز شیرینی می خواهید ، مقدار کمی شکلات با کیفیت خوب بخورید یا خوب پخته شده و از آن لذت ببرید.

به مقیاس اجازه می دهد تا احساسات را دیکته کند

این انگلیسی می گوید: “استفاده از ترازو برای لمس خود سالم نیست.” “سرزنش خود باعث ایجاد استرس می شود که می تواند منجر به خوردن احساسی شود.” ترازو زمانی می تواند یک ابزار مفید باشد که از آن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عادات غذایی خود استفاده کنید. انگلیسی توضیح می دهد: “باید به خاطر داشته باشید که این عدد در مقیاس متفاوت است ، بنابراین روی وزن خاصی تمرکز نکنید. هنگامی که چند کیلو وزن اضافه می کنید ، ممکن است فکر کنید که آیا در چند روز گذشته استرس داشته اید یا خواب کافی ندارید. روز

به اندازه کافی هیدراته نشده است

یک لیوان آب با لیمو و نعناع

این انگلیسی می گوید: “بسیاری از مردم فکر می کنند گرسنه هستند ، اما در واقع تشنه هستند.”

ورزش به عنوان تنبیه

ورزش مهم است. اما وقتی از دویدن متنفر هستید نیازی به دویدن ندارید و وقتی به خودتان فشار می آورید ، ورزش به چیزی تبدیل می شود که از آن اجتناب می کنید تا چیزی که بدنبال آن هستید. به جای آنچه فکر می کنید بهترین کالری سوزی است ، فعالیت های بدنی را که از آن لذت می برید انتخاب کنید.

احساسات غذا نمی خورند

استرس با خوردن غذاهای ناخواسته ، خوردن احساسات شما

انگلیسی می گوید: “بسیاری از ما برای خوردن غذا می نشینیم و آرام نمی شویم. استرس را از روی میز به میز می آوریم. به جای غذا خوردن یا لذت بردن و لذت بردن از غذا ، احساسات خود را می خوریم و از غذا به عنوان راهی استفاده می کنیم. . تا ما را از مشکلاتمان دور کند.

اهداف غیرواقعی

کوناسون می گوید: “بدن ما با افزایش سن افزایش وزن پیدا می کند و این لزوما چیز بدی نیست.” اگر هدف شما سنجش کارهایی است که در 20 سالگی انجام داده اید ، احتمالاً واقع بینانه یا سالم نیست. به جای تمرکز بر تعداد مشخصی در مقیاس ، بر پذیرش خود و ایجاد رابطه سالم با غذا تمرکز کنید.

اگر متوجه شدید که این اشتباهات در کاهش وزن را مرتکب شده اید ، هرگز برای بازگشت به مسیر دیر نیست. برای حفظ سلامتی و شادی در برنامه روزانه خود و همچنین عادات غذایی خود تلاش کنید.

بعدی را بخوانید:

4 دقیقه تمرین … AKA Nitric Oxide Dump

راهنمای رژیم غذایی طولانی مدت

7 غذاهای غافلگیرکننده رژیم غذایی

آیا شما این مقاله را دوست دارید؟ ثبت نام کنید (رایگان است!) و ما هر هفته مقالاتی از این قبیل را برای شما ارسال می کنیم. در اینجا به صورت رایگان مشترک شوید.



دیدگاهتان را بنویسید