چگونه دانشگاه و روابط خود را متعادل کنید


تعادل کالج و روابط

بیشتر عاشقانه های دانشگاهی دوام نمی آورند و آنهایی که دوام دارند طوفان های چالش برانگیز را تحمل می کنند.

اگر بخواهیم منصف باشیم، انجام کارهای مدرسه و زندگی شما دلهره آور است. فشار وظایف، پروژه ها، ضرب الاجل ها و زندگی اجتماعی بر تعهد به یک رابطه عاشقانه تأثیر می گذارد. اما زندگی برای تنها زیستن طراحی نشده است.

بر اساس تحقیقات، 28 درصد از زوج های متاهل نمونه در یک مدرسه تحصیل می کردند. پس بالاخره برای شما امیدی هست.

اغلب زوج هایی را می بینید که در مدرسه راه می روند و طبیعی است که این را برای خود بخواهید. اما قبل از اینکه وارد استخر دوستیابی شوید، به اطلاعات زیر توجه کنید تا تحصیلات و زندگی عاشقانه خود را متعادل کنید.

نکاتی برای ایجاد تعادل در کالج و یک رابطه

یکی از رازهای یک زندگی راحت در دانشگاه، یادگیری تعادل است. وقتی صحبت از یک رابطه عاشقانه به میان می آید، دانش آموز ابتدا باید ماهیت مورد نظر خود را تعیین کند.

آیا می خواهید یک باند از راه دور یا در دانشگاه داشته باشید؟ روابط عاشقانه از راه دور به اندازه امور دانشگاهی تلاش می کند و اشتیاق مداوم عقل سلیم را تحت الشعاع قرار می دهد. اما صرف نظر از شرایط، نکات ما در هر دو مورد به یک اندازه کار می کند. در زیر به آنها نگاهی بیندازید:

ارتباطات را در اولویت قرار دهید

ارتباط هسته اصلی یک رابطه عاشقانه است. 5 زبان عشق وجود دارد که ارتباط یکی از آنهاست.

این امری حیاتی است که اطمینان حاصل شود که در همان صفحه با دلنواز خود باقی می‌مانید. ارتباطات به شما کمک می کند تا نیازهای خود را برآورده کنید و در ارتباط باشید. این باعث ایجاد اعتماد می شود، به معشوق شما اجازه می دهد تا بداند چه اتفاقی در حال رخ دادن است و به جلوگیری از سوء تفاهم کمک می کند.

همچنین احترام را تقویت می کند و حدس و گمان را از بین می برد. با طرف مقابل خود در مورد انتظارات خود از رابطه صریح باشید.

اگر نمی توانید دوشنبه شب با هم وقت بگذارید، دلیل آن را به او بگویید. ممکن است این دوره حدود مهلت های کاغذی، میان ترم ها یا امتحانات باشد. در هر صورت ممکن است با هم صحبت کنید.

زمان خود را مدیریت کنید

زوج هایی که زمانی را با هم می گذرانند احساس شادی بیشتری دارند و معنای بیشتری را تجربه می کنند. اما زمان لوکس دوستداران کالج نیست. بنابراین، شما باید مسئولیت آن را بپذیرید که کجا و چگونه آن را خرج می کنید.

به ازای هر دو ساعت قدم زدن در فیس بوک، می توانید با نیمه بهتر خود معاشرت کنید. به همین ترتیب، هر دو ساعت با او، دو ساعت از دانشگاه شما است.

یکی از راه های رسیدن به بهترین ها از هر دو دنیا استفاده از برنامه زمان بندی است. یک برنامه متعادل به شما کمک می کند تا زندگی خود را سازماندهی کنید و اطمینان حاصل کنید که فضایی برای عشق و مطالعه خود دارید.

توصیه می کنیم از یک برنامه زمان بندی یا برنامه ریزهای کاغذی قدیمی استفاده کنید. فضایی را برای درس ها، برنامه های فوق برنامه، زندگی اجتماعی و عاشقانه خود اختصاص دهید.

صرف زمان با کیفیت

زمان با کیفیت را با هم بگذرانید

همه از نظر زمان با کیفیت اهمیت نمی‌دهند، اما گذراندن دوره‌های زمانی با هم پیوند را بهبود می‌بخشد. فرصتی برای تفریح ​​و خندیدن فراهم می کند و این تجربه نزدیکی و انحصار را ایجاد می کند.

اگر بین تکمیل یک مقاله و قرار ملاقات با طرف مقابلتان گیر کرده اید، یک سرویس مقاله نویسی توضیحی استخدام کنید.

یک نویسنده کالج حرفه ای مانند Edusson مقالات، مقالات و سایر مقالات با کیفیت بالا را ارائه می دهد که توسط متخصصان با حداقل مدرک کارشناسی ارشد یا Ph.D نوشته شده است. آنها آنها را از ابتدا می سازند و برای رعایت ضرب الاجل های لحظه آخری مناسب هستند.

اکنون که دوره‌های رایگان دارید در شب‌های ملاقات شرکت کنید، با هم غذاهای خوشمزه بپزید و کتابی را برای خواندن انتخاب کنید. با هم مطالعه کنید و یک سرگرمی مشترک برای بهبود بیشتر پیوندهای خود پیدا کنید.

به برنامه ها احترام بگذارید

یک رابطه عاشقانه یک ترافیک دو طرفه است. این بدان معنی است که شما باید آنچه را که می خورید دریافت کنید.

آیا می خواهید معشوق شما به برنامه شما احترام بگذارد؟ همین کار را برای آنها انجام دهید. بدانید که هر دوی شما دانش‌آموزان سخت‌کوشی هستید و نمی‌توانید همیشه دوره‌هایی را با هم بگذرانید.

به طور ضمنی، اگر در روز تعطیلتان در دسترس نباشند، ناراحت نخواهید شد، زیرا ممکن است در حال تکمیل تکالیف باشند.

هدیه و سورپرایز بدهید

هدیه یک راه ساده برای تایید مجدد و برقراری مجدد ارتباط با معشوق است. این نشان دهنده دهنده، گیرنده و پیوند است. دادن هدایای زیبا به کسی که دوستش دارید نیز نشان دهنده قدردانی است. هیچ الگویی به جز ارائه آنگونه که می خواهید دریافت کنید وجود ندارد.

مرزها را زودتر تعیین کنید و به آنها بچسبید

مرز جنبه دیگری است که باید در یک رابطه عاشقانه در نظر بگیرید. مرزها باعث ایجاد اعتماد و ایجاد پیوندهای سالم می شود. آنها به حفظ تمرکز کمک می کنند، از درگیری جلوگیری می کنند و نمونه ای از انتظارات شما از یکدیگر هستند.

برخی از مثال‌ها عبارتند از: انتظار برقراری ارتباط بالغ در حین مشاجره، درخواست سکوت در هنگام کار، و انتخاب آمادگی برای یک شب ملاقات.

مرزهای فیزیکی، جنسی، عاطفی، معنوی و مالی را تعیین کنید و به خواسته های همسرتان نیز احترام بگذارید.

اهداف تعیین کنید

زوج های قدرت اهدافی را تعیین می کنند تا اطمینان حاصل کنند که در همان صفحه باقی می مانند. این یکی از راه‌های برنامه‌ریزی برای آینده و چگونگی رسیدن به آن است.

اهداف به هر دو شریک اجازه می دهد تا خواسته های خود را بیان کنند و تعیین کنند که آیا رابطه آنها سالم است یا خیر. آنها مناطق بهبود و پرچم های قرمز بالقوه را برجسته می کنند.

در حالی که با دانشگاهیان خود همگام هستید، باید پس از رسیدن به یک نقطه عطف خاص، یک سفر بزرگ با معشوق خود برنامه ریزی کنید.

به نوعی، اهداف شما به عنوان چراغی در انتهای تونل عمل می کنند. فراتر از تعیین اهداف، از یکدیگر حمایت کنید. هنگامی که همه چیز به نظر می رسد طاقت فرسا است، به عشق خود اطمینان دهید تا آنها را آرام کنید و نشان دهید که در هر شرایطی آنجا خواهید بود.

مهمتر از همه، تایید و اطمینان متقابل.

تأثیر مثبت و منفی روابط بر یادگیری

قرار ملاقات در دانشگاه لزوماً به عملکرد تحصیلی لطمه نمی زند. اما از آنجایی که منابع محدود هستند، باید مصالحه کنید. عاشقان باید تصمیم بگیرند که زمان و تلاش خود را در کجا سرمایه گذاری کنند. اما به طور کلی، روابط عاشقانه بین دانش‌آموزان بر موفقیت‌های تحصیلی تأثیر مثبت می‌گذارد. برخی از مزایا عبارتند از:

  • همراهی – مصاحبت.
  • احساس خوشبختی.
  • احساس دوست داشتن یا دوست داشتن دیگری.
  • صمیمیت.
  • رشد خود و درک خود و غیره

دانش آموزان در امور سالم به خود فشار می آورند تا بهتر شوند. آنها سخت تر مطالعه می کنند، انگیزه می دهند و حمایت و تشویق دائمی می کنند.

شما بزرگترین مشوق شریک زندگی خود می شوید و چیزهای جدیدی یاد می گیرید. اما امور دانشگاهی بدون فراز و نشیب نیست، به خصوص اگر نکات بالا را نادیده بگیرید.

فقدان مرزها، اهداف و برنامه ها بر عملکرد تحصیلی تأثیر می گذارد.

زوج ها کمتر به کارهای آکادمیک توجه می کنند، دوره های بیشتری را به فعالیت های دوستیابی اختصاص می دهند و فضای کمی برای یادگیری می گذارند. این امر بر میزان حضور و نمرات آنها تأثیر می گذارد، حواس آنها را در حین مطالعه پرت می کند و درگیری ها باعث اضطراب و تخلیه سلامت روان آنها می شود.

تنها راه برای به دست آوردن بهترین ها از یک زندگی عاشقانه در دانشگاه این است که برنامه خود را مدیریت کنید و به نیمه بهتر خود متعهد بمانید.

نتیجه

شما برای یادگیری در مدرسه هستید. از این رو، سایر فعالیت ها، از جمله زندگی عاشقانه شما، در درجه دوم اهمیت قرار دارند. وقتی در یک رابطه هستید، باید در انجام وظایف تحصیلی خود هوشمند باشید.

جالب است که اکنون می توانید این کار را با یک عاشق انجام دهید. هفته تحصیلی خود را سازماندهی کنید و متمرکز بمانید. اگرچه هیجان انگیز است، اما به خود فشار نیاورید.

دوره هایی را برای با هم بودن در طول زندگی روزمره پیدا کنید، اما نه به ضرر درس خواندن. وقتی با هم هستید، در فعالیت هایی شرکت کنید که به تحصیلات و روابط شما کمک می کند. بخوانید و بازی کنید، در رویدادها شرکت کنید، اهداف و حد و مرزهای خود را تعیین کنید و به دیگران مهم خود احترام بگذارید.