سفت شدن پوست صورت در یک هفته


روتین های مراقبتی خاصی برای پوست وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید بسیاری از مشکلات پوستی تان را از بین ببرید. مثلاً برخی افراد با استفاده از کرم آبرسان پوست و صورت خشکی پوست خود را از بین می برند و آن را هیدراته می کنند تا زیبایی شان را دو چندان نمایند.

گروهی دیگر نیز برای افزایش زیبایی از روش هایی چون لیفتینگ و فرآیند های سفت شدن پوست صورت برای افزایش زیبایی شان بهره می گیرند. روش های لیفتینگ مسیری تهاجمی بوده که سریع پوست را سفت می کند؛ اما مسیرهای دیگری هم برای سفت شدن پوست صورت در یک هفته وجود دارد که خانگی هستند. با این روش ها آشنایی دارید؟

معرفی بهترین راهکارها برای سفت شدن پوست صورت در یک هفته

شما باید استفاده از انواع محصولات مراقبتی را در روتین پوستی خود بگنجانید تا چهره و صورتتان دچار نقص نشده و زیبایی خود را حفظ کند. خوشبختانه هم اکنون محصولات زیادی در سطح بازار از جمله سرم ویتامین سی برایت مکس وجود دارد که به بهبود زیبایی شما کمک می کند.

در ادامه لیستی از انواع راهکارهای مختلف را می آوریم که به واسطه آن ها می توانید موجب سفت شدن پوست صورت در یک هفته شوید و جوانی و زیبایی را به چهره تان هدیه دهید:

استفاده از کرم های مخصوص

برخی محصولات مراقبتی به قدری خاص و باکیفیت هستند که بسیاری از مردم تمایل به خرید آنها حتی با قیمت های بالا دارند. مثلاً خیلی ها قیمت آبرسان تاچا را در نظر نمی گیرند، چون از کیفیت و کارایی این محصول با خبر بوده و به نتیجه بخشی آن ایمان دارند.

یکی از این محصولات استفاده از کرم های مخصوص به طور کامل در زمینه سفت شدن پوست به شما کمک می کنند و در سریعترین زمان با نتایج شگفت انگیز خود متحیرتان خواهند کرد. در ادامه برخی از این کرم ها را معرفی می کنیم:

image 13

کرم های کلاژن دار

کلاژن یکی از مهمترین اجزای پوست به شمار می آید که وظیفه کشسانی و رطوبت آن را بر عهده دارد و باید به مقدار کافی در پوست وجود داشته باشد. در صورت کاهش میزان کلاژن ها و تخریب آنها دچار مشکلاتی مثل چین و چروک و افتادگی می شوید که کرم های حاوی کلاژن این مشکلات را به طور کامل درمان می کنند. در واقع شما باید در بازار به دنبال کرم هایی بگردید که حاوی کلاژن هستند و خاصیت لیفتینگ دارند.

هر کرم مقادیر خاصی کلاژن را به پوستتان می رساند، بنابراین قبل از استفاده حتما باید درباره شیوه مصرف محصول اطلاعاتی بدست بیاورید.

کرم های هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید با متصل کردن آب به کلاژن ها باعث تقویت پوست می شود و با خواصی مثل لیفتینگ و سفت کردن پوست جذابیت و جوانی را برایتان به ارمغان می آورد. هیالورونیک اسید نیز درست مثل کلاژن بعد از مدتی تخریب می شود و باید به فکر بازسازی و ترمیم آن باشید، می توانید از کرم های مخصوص آن استفاده کنید.

شما با مصرف این کرم ها به زیبا ماندن و سفت شدن پوستتان کمک کرده و درگیر حساسیت ها و مشکلات مختلفی مثل اگزما، آکنه و … نمی شوید.

کرم های اسید گلیکولیک یا لاکتیک

کرم های حاوی اسید گلیکولیک یا لاکتیک بهترین راه برای سفت شدن پوست صورت به واسطه لایه برداری هستند. البته این کرم ها یک مشکل بزرگ دارند و آن واکنش پذیری آنها در برابر نور خورشید است.

اگر بعد از استفاده از این محصولات متوجه شدید که پوستتان در برابر نور خورشید قرمز و دچار حساسیت شده، پیشنهاد می دهیم که زیر نظر پزشک مصرف آنها را ادامه دهید و به سراغ سایر محصولات مراقبتی بازار برای لیفتینگ بروید.

میکرونیدلینگ

اگر می خواهید سفت شدن پوست صورت در یک هفته را تجربه کنید، پیشنهاد می دهیم که حتما میکرونیدلینگ انجام دهید. میکرونیدلینگ به عنوان یک روش غیر تهاجمی و غیر جبرانی به کمک میکرو سوزن ها روی پوست سوراخ هایی به وجود می آورد و باعث تحریک کلاژن سازی می شود.

بعد از انجام میکرونیدلینگ حتماً با مشکلاتی مثل قرمزی و تحریک رو به رو خواهید شد که این مسئله کاملاً طبیعی است و بعد از مدتی آثار تمام این مشکلات از بین می رود.

نتیجه گیری از میکرونیدلینگ بعد از چند ساعت یا چند روز دیده می شود، این روش پوست شما را نرم و لطیف می نماید.

شما می توانید دستگاه های میکرونیدلینگ خانگی را تهیه کنید و با استفاده مداوم از آنها تاثیر فوق العاده ای بگیرید. همچنین امکان استفاده از دستگاه های حرفه ای تر این روش در کلینیک های زیبایی وجود دارد؛ اما زیادروی در استفاده از این روش ننمایید.

image 12

اولتراسند

شما به واسطه دستگاه های مخصوص اولتراسوند انرژی گرمایی خاصی را به پوستتان وارد کرده و با استفاده از این روش غیر جراحی موجب سفت شدن پوست می شوید. در واقع این دستگاه کلاژن سازی را تحریک می کند. این دستگاه کمترین میزان حساسیت را ایجاد می کند و هیچ نیازی به مراقبت های خاص بعد از استفاده آن نخواهید داشت.

لیزر کردن

شما می توانید از لیزرهای CO2 به منظور از بین بردن چین و چروک های سطح پوستتان استفاده کنید. لیزر می تواند رگ های عنکبوتی، زخم و … را نیز از بین ببرد و زیبایی بیشتری به چهره و اندامتان هدیه دهد.

شما می توانید با کمک این دستگاه ها لایه های بالایی پوستتان را از بین ببرید و با انجام این کار موجب سفت شدن پوستتان شوید.

فرکانس های رادیویی

شما به واسطه فرکانس های رادیویی می توانید با استفاده از گرما لایه عمیق پوست خود را تخریب و به بازسازی آن کمک کنید. با انجام این کار کلاژن های بیشتری نیز تولید خواهد شد.

فرکانس های رادیویی به شما در سفت شدن پوست صورت در یک هفته کمک می کنند و بعد از مدت کوتاهی جذابیت را برایتان به ارمغان می آورند؛ بنابراین اگر به دنبال بهترین روش سفت کردن پوست صورت می گردید، ما فرکانس های رادیویی را پیشنهاد می دهیم.

جراحی لیفت صورت

آیا می دانید بدون استفاده از راه حل های طولانی و فقط با استفاده ریتیدکتومی یا جراحی لیفت صورت می توانید به راحتی تمام چربی ها و آفت های اضافه را از روی پوستتان بردارید؟ جراحی معمولاً جزء روش های پر تهاجمی شناخته می شود که هزینه های زیادی برایتان می تراشد، اما در کمتر از یک هفته شما را به خواسته تان می رساند و زیبایی و جذابیت را برایتان به ارمغان می آورد.

شما باید قبل از لیفتینگ به واسطه جراحی از عوارض جانبی آن مطلع شوید که شامل خونریزی، حوادث قلبی، لخته شدن خون، درد شدید، تورم طولانی مدت و … هستند.

image 11

سفت شدن پوست صورت در یک هفته، افزایش جذابیت و زیبایی

با یادگیری بهترین روش سفت شدن پوست صورت در یک هفته می توانید در زمان کوتاهی جذابیت و زیبایی چهره تان را افزایش دهید و با عزت نفس و اعتماد به نفس بیشتری به مهمانی ها و مجالستان بروید.

بهترین روش برای سفت شدن پوست صورت که کمکتان می کند تا از وجود چربی ها و پوستی افتاده بر روی چهره تان راحت شوید و صورتی جوان و جذاب داشته باشید، استفاده از کلاژن سازها است. ساده ترین ترکیبات کلاژن ساز کرم ها می باشند.



Source link