سریع ترین راه جوانسازی پوست صورت شما کدام است؟


اگرچه هنوز امکان متوقف کردن روند پیری وجود ندارد، اما می‌توانید با استفاده از روش‌های درمانی نوآورانه ضد پیری و جوان‌سازی پوست صورت، ظاهر خود را جوان و سالم نگه دارید.

جوانسازی پوست صورت یک درمان زیبایی است که هدف آن بازگرداندن جوانی و سلامت به چهره انسان است. برای جوانسازی پوست هم گزینه‌های جراحی و هم گزینه‌های غیرجراحی وجود دارد؛ این روش‌ها تفاوت‌هایی بنیادی با یکدیگر دارند و برخی تهاجمی و برخی غیرتهاجمی محسوب می‌شوند.

اولین سؤالی که پیش می‌آید این است که آیا اصلاً پوست شما به جوانسازی نیاز دارد؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش باید در آزمون آینه شرکت کنید.

جلوی آینه در اتاقی با نور مناسب بایستید و با دقت به تمام ویژگی‌های صورت خود خود نگاه کنید. از خود بپرسید چه چیزی شما را آزار می‌دهد و دوست دارید چه چیزی را تغییر دهید.

آیا ابرو یا پلک شما افتاده است؟ گونه‌های شما گود یا فرورفته است؟ غبغب دارید؟ آیا گردن توپری دارید؟ آیا علائم یا خطوط صورت‌تان را نمی‌پسندید؟ آیا تصور می‌کنید که لاله گوش یا بینی شما بزرگ است؟ لب‌هایتان باد کرده یا نازک هستند؟ آیا بر در اطراف لب‌های خود چین و چروک، خطوط اخم و خنده می‌بینید؟ پوست دور چشمانتان چروک شده و زیر چشمانتان گود رفته است؟

خب، اگر پاسخ شما به هر کدام از سؤالات بالا مثبت است، وقت آن رسیده است که به سراغ روش‌های جوانسازی پوست صورت از جمله لیفت صورت، لیفت شقیقه ، گردن و … بروید.

همانطور که بالاتر گفتیم راه‌های مختلفی برای لیفت صورت وجود دارد، مثل تزریق فیلر یا بوتاکس، جراحی لیفت صورت و …. سؤال رایج دومی که پیش می‌آید این است که بهترین روش برای جوانسازی صورت چیست؟ جواب این سؤال به فاکتورهای کلیدی مختلفی از جمله نوع پوست، سن، هدف از لیفت و میزان افتادگی پوست دارد.

یکی از بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های لیفت صورت تزریق فیلر است که برای اکثر افراد در سنین پیری و جوانی مناسب بوده و اکثر افراد از این عمل جواب می‌گیرند، البته برای اینکه بهترین نتیجه را داشته باشید باید باکیفیت‌ترین نوع فیلر را استفاده کنید؛ فیلر اینووسنس یکی از بهترین فیلرهای موجود در بازار ایران و دارای قابلیت رقابت با محصولات خارجی است که بر اساس استاندارهای جهانی و مطابق با جدیدترین اصول علمی دنیا تولید شده است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی انواع فیلرهای اینووسنس، فیلر شاین، فیلر استایل، فیلر سیلک، فیلر اسمایل و فیلر شیپ، روی لینک بالا کلیک کرده و وارد سایت اینووسنس شوید.

image 3

گزینه‌های موجود برای جوانسازی پوست صورت چیست؟

هنگام در نظر گرفتن درمان‌های مرتبط با جوان‌سازی پوست، قبل از هر گونه تصمیم‌گیری حتماً با پزشکان متخصصِ لیفت صورت و جوانسازی مشورت کنید.

شما به همکاری با پزشک متخصصی نیاز دارید که نه تنها روند پیری پوست را به خوبی درک می‌کند، بلکه توانایی تشخیص مناسب‌ترین روش جوانسازی برای پوست صورت شما را دارد.

ممکن است تصور کنید که به جراحی لیفت صورت یا لیفت گردن نیاز دارید در حالی که با عمل‌های سبک‌تر مثل تزریق فیلر و بوتاکس هم می‌توانید زیبایی پوستتان را برگردانید.

به‌صورت کلی چه گزینه‌هایی برای جوانسازی پوست صورت پیش پای شماست؟ متداول‌ترین روش‌های جوانسازی شامل جوانسازی پلک، لیفت صورت و استفاده از فیلرهای پوستی و بوتاکس است، در ادامه هر یک از این روش‌ها را جداگانه و مفصل بررسی می‌کنیم.

آیا جوانسازی پلک برای من مناسب است؟

جوانسازی پلک که به عنوان بلفاروپلاستی هم شناخته می‌شود، یک تکنیک رایج جوانسازی صورت است که در ناحیه چشم صورت می‌پذیرد. جوانسازی پلک معمولاً قبل از لیفت صورت و گردن انجام می‌شود یا می‌تواند همزمان با آن‌ها انجام شود.

چشم‌ها دریچه‌های روح هستند و با افزایش سن، شروع به نشان دادن علائم پیری می‌کنند؛ از دست دادن حجم صورت منجر به افتادگی چشم‌ها و افتادگی پوست می‌شود که قبل از آن وجود نداشت. از آنجایی که چشم‌های شما برجسته‌ترین ویژگی ساختار صورت شما هستند، هنگام بررسی جوان‌سازی پلک بسیار مهم است که ظاهر چشم‌های خود را به طور چشمگیری تغییر ندهید. زیرا زاویه دادن بیش از حد یا کوچک‌تر کردن چشم‌ها با جراحی، برای همیشه ظاهر شما را تغییر می‌دهد اما هدف این است که شبیه خودتان بمانید.

آیا لیفت صورت همان چیزی است که من نیاز دارم؟

لیفت صورت که به نام ریتیدکتومی هم شناخته می‌شود برای اصلاح افتادگی پوست صورت مورد نیاز است.

جوانسازی صورت عمل جراحی حساس و بزرگی است ، انتخاب یک جراح پلاستیک برای انجام عمل لیفت صورت با گواهی بورد تخصصی اهمیت بسیار زیادی دارد.

برای حفظ هارمونی صورت، اغلب لیفت صورت با جراحی پلک و فیلر همراه است تا چشم‌ها را ترمیم کند، خط فک طبیعی را بازسازی کرده و پُری گونه‌های شما را بازگرداند.

image 2

آیا به بوتاکس نیاز دارم؟

تعدیل‌کننده‌های عصبی مانند بوتاکس عواملی هستند که سیگنال‌های عصبی عضلانی را مسدود می‌کنند که باعث ضعیف شدن عضله هدف شده و انقباض عضلانی را خنثی می‌کند. تزریق بوتاکس منجر به کاهش چین و چروک‌‌های پوست می‌شود؛ درمان چین‌های پنجه کلاغی، شیارهای پیشانی، از بین بردن خطوط اخم و نوارهای پوستی روی گردن از موارد استفاده‌ی بوتاکس است.

قبل از هرگونه تصمیم‌گیری برای تزریق بوتاکسِ رفع عوارض پیری، حتما با یک پزشک متخصص، ترجیحا یک جراح پلاستیک که روند پیری را به‌خوبی درک می‌کند، صحبت کنید.

آیا به فیلر نیاز دارم؟

با افزایش سن، بدن ما به طور طبیعی چربی‌هایش را از دست می‌دهد؛ این مسأله به ویژه در بافت و چربی به ویژه چشم‌ها و گونه‌ها مشهود است.

فیلرهای پوستی با افزایش حجم و ایجاد پری در ناحیه صورت به کاهش خطوط و چین و چروک صورت کمک می‌کنند. همانطور که گفتیم که کیفیت و نوع فیلری که انتخاب می‌کنید در کنار مهارت پزشکی که فیلر را تزریق می‌کند تأثیر مستقیم و بسیار زیادی روی نتیجه نهایی این عمل دارد؛ پیشنها ما به شما این است که حتماً برای انتخاب و خرید فیلر وقت کافی بگذارید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از فیلرهای اینووسنس است. فیلرهای اینووسنس با پرکردن ذخایر اسید هیالورونیک موجود در پوست شما و جذب رطوبت به افزایش حجم، صاف شدن ناحیه تزریق کمک می‌کنند. این فیلرهای اسید هیالورونیک کاملاً ایمن بوده و توسط بدن قابل جذب هستند و برای کاهش علائم اولیه پیری مانند حجیم کردن لب‌های نازک و نرم کردن چین و چروک‌های صورت مفید هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینووسنس مراجعه کنید.

چه زمانی باید جوانسازی پوست صورت را انجام داد؟

مانند هر روش درمانی انتخابی، فقط زمانی باید جوانسازی صورت را انجام دهید که از نظر جسمی، روانی و ذهنی در سلامت کامل باشید. هنگام تصمیم‌گیری برای انجام جراحی پلاستیک، حتماً مطمئن شوید که بدن و سیستم ایمنی بدن شما در وضعیت مناسبی قرار دارد تا خطر عوارض به حداقل برسد. در صورت داشتن مشکلات پزشکی اساسی، جوانسازی صورت توصیه نمی‌شود.

در آخر: قبل از هر اقدامی حتما با یک پزشک متخصص مشورت کنید

در عین حال که می‌خواهید چهره‌ای زیبا و جوان داشته باشید باید به حفظ ایمنی و سلامت بدنتان توجه کنید. مشورت با یک پزشک متخصص، باتجربه و ماهر که در زمینه روند درمانی جوانسازی پوست صورت تجربه کافی را دارد و روند طبیعی پیری را به خوبی درک می‌کند، اهمیت بسیار زیادی دارد و به شما کمک می‌کند تصمیم درست و به‌جایی گرفته و به نتیجه دلخواه خود برسید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.



Source link