راه های رفع چاقی صورت بدون جراحی


اگر به دنبال راه های رفع چاقی صورت، بوکال فت کلینیک گونه، لیفت غبغب در گونه کلینیک و تخلیه غبغب (gooneclinic) هستید، این مطلب که در سه بخش آماده شده است را بخوانید.

این درمان چقدر ایمن است؟

اگر به فکر ایجاد تغییرات دائمی در صورت خود هستید، حتما تحقیقات خود را انجام دهید و با مدارک لازم به جراح مراجعه کنید. هنگامی که این درمان توسط یک جراح پلاستیک صورت ماهر و با تجربه انجام شود، به طور کلی بی خطر است. با این حال، مانند تمام روش‌های جراحی، عوارض بالقوه‌ای دارد. در موارد نادر، این روش ممکن است باعث بی حسی یا از دست دادن حس در ناحیه گونه یا آسیب به عضلاتی شود که به لبخند زدن کمک می کند.

این روش همچنین ممکن است منجر به یک نتیجه ناهموار یا نامتقارن شود یا در صورت برداشتن یا برداشتن چربی بیش از حد در یک فرد غیرمجاز، منجر به تغییر بیش از حد در ظاهر صورت شود. مونتاگ موافق است که این روش یک ابزار بی خطر و کم اثر است، اما او بر اهمیت شفاف بودن با ارائه دهنده خود در مورد نتایج مورد نظر تأکید می کند. او می‌گوید: «ما باید در مورد انتظارات با بیماران خود بسیار باز و صادق باشیم و در انتخاب بیمار خود عاقلانه رفتار کنیم.

آیا فرم صورت یا محدوده سنی ایده آلی برای برداشتن چربی باکال وجود دارد؟

نکته ای که در مورد حذف چربی باکال وجود دارد این است که نتایج به شما ظاهری حتی باریک تر می دهد، بنابراین اگر به طور طبیعی ساختار فک ضعیفی دارید، ظاهری گود رفته تر و توخالی تر را به همراه خواهد داشت. دوشی توصیه می‌کند: «این روش معمولاً برای بیمارانی مناسب‌تر است که ساختارهای صورت کامل یا گرد دارند و علاقه‌مند به کاهش پری گونه‌های خود هستند تا چهره‌شان ظاهری مشخص‌تر و تراشه‌دار داشته باشد». و اگر تعجب می‌کنید که کدام چهره‌های مشهور برای شباهت به بیماران مراجعه می‌کنند، یافته‌های مونتاگ اصلاً تعجب‌آور نیست: “بلا حدید برای من بیشترین ارجاع را داشته است.”

برای انجام عمل بوکال فت کلینیک گونه کلیک کنید.

دکتر الن مارمور، متخصص پوست و مؤسس MMSkincare تا حد سنی، به شما پیشنهاد نمی‌کند در صورت فکر کردن، منتظر بمانید. او می گوید: «کاهش پد چربی باکال می تواند در سن 40 سالگی نتیجه معکوس داشته باشد. استخوان گونه و فک تراشیده شده تا زمانی که چیزهایی مانند وزن، دندان‌ها، استخوان‌ها، بافت نرم تغییر کنند، عالی به نظر می‌رسند – و سپس لاغر به نظر می‌رسند. در تمام طول روز این ناحیه را با پرکننده‌ها و تکنیک‌های دیگر بازسازی می‌کنم تا درخشندگی ملایمی را دوباره به دست بیاورم.»

مونتاگ این درخواست را بیشتر از بیماران زن در 20 سالگی دریافت می کند. دوشی موافق است و بیان می‌کند که معمولاً برای بیمارانی که رشد و تکامل صورت خود را تکمیل کرده‌اند، که معمولاً در اوایل دهه 20 رخ می‌دهد، مناسب‌تر است. او توضیح می دهد: «با این حال، تکمیل رشد صورت به این معنی نیست که بیمار باید در اوایل دهه 20 زندگی خود این روش را انجام دهد.

قبل از لیفت غبغب

قبل از هر گونه عمل ترمیمی پلاستیک صورت یا هر عمل زیبایی، لازم است ارزیابی قبل از عمل انجام شود. مشاوره با جراح قبل از عمل همچنین به شما این امکان را می دهد که نحوه انجام عمل را درک کنید و خواسته های خود را بیان کنید. این گفت‌وگو برای توضیح انتظارات و تعیین تکنیک‌هایی که باید برای برآورده کردن آن‌ها استفاده شود، ضروری است. به عنوان مثال، در صورتی که پوست گردن از بین نرود، لیپوساکشن غبغب را می توان با جراحی لیفت گردن کامل کرد. جراحی برداشتن غبغب را می توان تحت بیهوشی موضعی یا عمومی انجام داد. در مورد بیهوشی عمومی باید قبل از عمل با متخصص بیهوشی مشورت شود. برای رفع غبغب می‌توانید از لینک لیفت غبغب در کلینیک گونه استفاده کنید.

روش های لیفت غبغب

این روش بین 45 دقیقه تا 1 ساعت طول می کشد. روش لیپوساکشن دوگانه چانه از طریق یک ریز برش زیر چانه که در چین پوستی پنهان است انجام می شود. ساکشن با یک مینی کانول که روی یک سرنگ بسته شده است انجام می شود. جراح چربی اضافی چانه و گردن را هم به صورت سطحی و هم عمیق می مکد. برش ها با نخ های جاذب بسته می شوند. بیمار باید به مدت 1 یا 2 روز از لباس فشرده استفاده کند.

مراقبت های بعد از عمل

مراقبت های بعد از عمل لیپوساکشن غبغب ساده است. تورم می تواند 3 تا 5 روز پس از عمل باقی بماند. ممکن است درد احساس شود، اما برای تسکین آن داروهای مسکن تجویز می شود.

موارد و موارد منع مصرف لیپوساکشن غبغب چیست؟

غبغب یکی از اولین دلایل مشاوره برای جراحی زیبایی صورت است. و به دلایل خوب، وجود غبغب پیر می شود و بیضی صورت را مخدوش می کند. جراحی لیپوساکشن غبغب برای مردان و زنان مناسب است. این اجازه می دهد تا چربی های موضعی را از بین ببرید، چه به دلیل اضافه وزن باشد و چه منشا ژنتیکی. هنگامی که شلی پوست همراه است، لیفت دهانه رحم نیز ممکن است برای تغییر شکل گردن و بازگرداندن یک زاویه هماهنگ سرویکو-چانه ضروری باشد.

تخلیه غبغب goonehclinic یکی از خدماتی است که طرفداران زیادی دارد و توسط پزشکان مجرب زیبایی انجام می‌شود.

جراحی غبغب نیز می تواند به عنوان بخشی از لیپوساختار انجام شود. چربی برداشته شده را می توان برای حجیم کردن نواحی خاصی از صورت (گونه ها، حلقه های تیره، چین های بینی و غیره) استفاده کرد. تزریق اسید هیالورونیک همچنین می تواند برای بازیابی خاصیت ارتجاعی پوست و به دست آوردن یک اثر لیفتینگ بسیار طبیعی در نظر گرفته شود. هیچ گونه منع مصرفی برای لیپوساکشن غبغب وجود ندارد و زمان بهبودی لیپوساکشن سریع است.

image 19

 منبع : goonehclinic 



Source link