بهترین راه دریافت (A ) شگفت انگیز بهترین رژیم لاغری سریع در یک وجوه

صبحانه های کتوژنیک اگر میخواهید به طور صحیح رژیم کتوژنیک را پیروی کنید باید از لیست مواد غذایی غیر مجاز رژیم کتو که در ادامه 6 کارهای بسیار ساده ای که می توانید برای صرفه جویی در لیست خرید رژیم کتوژنیک انجام دهید 1402 آمدهاند پرهیز کنید. ماست در رژیم کتوژنیک باید کربوهیدرات پایینی داشته باشد. در این رژیم کاهش وزن، مصرف مواد غذایی حاوی سدیم (نمک) برای کنترل فشار خون مورد تاکید قرار گرفته است.

تو رژیم کتوژنیک چی بخوریم

کتوژنیک به چه معناست برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک وعده صبحانه کمکربوهیدرات یا کتو هستند، این غذا میتواند بسیار مناسب باشد. صبحانه: شیک مناسب برای رژیم کتوژنیک (مثل شیک کره بادام زمینی یا توت فرنگی). به معنای واقعی کلمه هستند باید بدانید این خوراکی اجتناب کرده اند محصولات کتوژنیک برای دوران رژیم خواهید کرد یکی اجتناب کرده اند بهتر از خوراکی هایی می باشد کدام ممکن است می توانید اجتناب کرده اند آن بیشترین استفاده را ببرید.

تیمولول نیز برای پیشگیری از میگرن و برای کاهش بسامد و شدت حملات میگرنی مؤثر است، درحالیکه فرواتریپتان برای پیشگیری از میگرن دوران قاعدگی مؤثر است. پس اگر شما نیز به دنبال داشتن یک رژیم غذایی مفید و مناسب برای بهبود شرایط جسمانی و جلوگیری از بروز انواع و اقسام بیماری ها در بدن خود می باشید، پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب حتما با ماهی دریا همراه شوید تا با این رژیم غذایی و تاثیر شگفت انگیز مصرف ماهی در این روش آشنا شوید.

1. در مرحله اول تمام مواد نام برده را درظرفی مخلوط می کنیم تا یکدست شود. نوشیدنی های سم زدا (دتوکس) کمک می کنند تا سموم ذخیره شده در بدن و آب و سدیم اضافی از بدن دفع شوند. در حالی که برخی از مربیان ممکن است این را به عنوان بهترین گزینه توصیه نکنند، اما اگر شما در حال تلاش برای کاهش وزن هستید، کافئین انرژی اضافی را به شما می دهد و باعث می شود که شما طولانی تر تمرین کنید و در هر تمرین مقدار کالری بیشتری بسوزانید.

شما برای اینکه کاهش وزن قطعی داشته باشید باید از یک رژیم اختصاصی استفاده کنید که برای شخض شما طراحی شده باشد! شما باید انواع این رژیم را امتحان کنید تا متوجه شوید چه چیزی با سبک زندگی و ترجیحات شما مطابقت دارد و بهترین نتایج را دریافت خواهید کرد.

با محدود کردن کالری، وزن کم خواهید کرد. دش بر خوردن میوه ها و سبزیجات، غلات کامل و لبنیات کم چرب یا بدون چربی تاکید دارد و در بهترین رژیم لاغری سریع دش باید مصرف چربی اشباع و کلسترول را محدود کنید. مصرف عسل با لیمو نیز برای کاهش وزن توصیه می شود. یوگا :یوگا یک ورزش مناسب برای کاهش وزن است.

میوه های کتوژنیک

علاوه بر این فلفل های چیلی حاوی ذراتی هستند که برای سوخت و ساز بدن بسیار مناسب است. تحقیقات بیشتری برای تعیین بی خطر بودن رژیم کتو در دراز مدت در حال انجام است. گروه سوم لباسها یعنی لباسهای عامه که تولیدی انبوه دارند، ماشینی هستند و عرضهای ارزانتر از دو گروه قبل دارند، در مکانهایی با معروفیت کمتر، و سرعتی بیشتر از سوی مدلها در راه رفتن به نمایش گذاشته میشوند و این به دلیل معمولی بودن و تعداد بالای این لباسها برای تسخیر سلیقههای مختلف است.

دتوکس خیار: یک نوشیدنی بسیار سودمند برای کسانی که مشکلات بالا بودن اسید دارند. از دو سالگی به بعد، اصول تغذیه برای کودکان با اصول تغذیه برای افراد بالغ مشابه است، کودک همانند افراد بالغ نیاز به میزان معینی درشتمغذی شامل کربوهیدرات، پروتئین و چربی و میزان معینی ریزمغذی شامل مواد معدنی و ویتامین دارد.

دتوکس زیره : زیره سبز همراه با لیمو و عسل یک نوشیدنی قدرتمند چربی سوز و سم زدا هستند. یک قاشق غذاخوری زیره سیاه را به یک لیوان آب اضافه و از صافی رد کرده و یک قاشق غذا خوری عسل و یک چهارم لیمو ی تازه فشرده شده به آن اضافه کنید. ۲ قاشق غذاخوری نعناع تازه ی خرد شده را به یک لیوان آب گرم اضافه کرده و هر روز از آن استفاده کنید.

گوشت و مرغ تازه فاقد کربوهیدرات هستند و سرشار از ویتامین B و چندین ماده معدنی مهم هستند. این غذا سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان هاست که به کاهش وزن کمک می کند. سوپ یکی از غذاهای مقوی و سرشار از ویتامین، آنتی اکسیدان و فیبر هست که شما با خوردنش احساس سیری کامل می کنید. توی این مطلب به صورت کامل و با جزئیات 8 مورد از غذاهای که میتونید در وعده صبحانه کتوژنیک استفاده کنید، قرار داده شده.

مطالعات نشان داده است که افرادی که گوشت را با قارچ، حتی یک بار در هفته جایگزین می کنند، کاهش قابل توجه وزن را در مدت کوتاهی نشان می دهند. در ادامه برای شما لینک دانلود رایگان کتابچه رژیم کتوژنیک زیبیتو قرار داده شده که میتونید اون رو مطالعه کنید.

برای دانلود کتاب روی دکمه زیر کلیک کنید. من هر روز مسافت طولانی ای را پیاده روی می کردم ، این کار را همه روزه انجام می دادم .حتی در روزهایی که آب و هوا بسیار وحشتناک و بد است هم اگر شده به مدت 10 دقیقه این کار را انجام می دادم. پیاده روی تند: ورزشی مفید برای قلب و ذهن است و با بهبود گردش خون و کاهش کلسترول خون به کاهش وزن کمک می کند.

به همین دلیل لازم است دستورهای غذایی متنوعی را برای صبحانه در اختیار داشته باشید. وزن ممکن است به طور طبیعی پس از خروج از رژیم کتو چند کیلوگرم (1-3 کیلوگرم) افزایش یابد و این به دلیل افزایش مقدار آب در بدن پس از افزایش میزان کربوهیدرات های مصرفی است. میکرو فلور روده سالم که در انواع سالم ماست گنجانده شده کمک می کند تا جذب مواد مغذی خود را بهینه کنید، میزان چربی مصرفی را کاهش دهید و هضم غذا را سریع تر کنید.

جدیدترین رژیم لاغری سریع

همچنین به شما کمک می کند تا بدون افزایش کالری مصرفی احساس سیری داشته باشید. این ترکیب به شما کمک می کند تا سریعاً کاهش وزن خود را تجربه می کنید. با استفاده از میوه می توانید کاهش وزن خود را بیشتر کنید. با جویدن میوه مقداری کالری نیز می سوزانید و مدت بیشتری طول می کشد تا میوه را بخورید که این ویژگی ها، برتری مصرف میوه کامل نسبت به اسموتی را نشان می دهند.

دانلود رژیم غذایی لاغری سریع

مصرف دارچین می تواند به کاهش وزن کمک کند. یک غذای بسیار لذیذ و کم کالری هست که شما را بطور کامل سیر می کند. یادتان باشد که برای ایجاد انگیزه میتوانید هر هفته ۱ روز را به غذای مورد علاقه خود اختصاص دهید. برای افرادی که به دنبال یک مقاله جامع در مورد طرز تهیه صبحانه کتوژنیک هستن.

بعضی از افراد هنگامی که می شنوند روغن زیتون می تواند به لاغر شدن کمک کند حرف شما را رد می کنند، اما انواع چربی موجود در روغن زیتون، به ویژه اسید اولئیک، سبب احساس سیری در بدن شما می شوند و باعث کاهش پرخوری می شود. دلایل لاغر شدن چیست؟

به علاوه از آنجایی که سبزیجات از درصد بالایی آب تشکیل شده اند، باعث افزایش ادرار و خروج وزن آبی اضافی و در نهایت لاغر شدن می شوند. تمرین تنفس باعث کاهش استرس،شل شدن بدن ، کاهش کلسترول و کاهش وزن بدن به صورت طبیعی می شود. عسل نقش مهمی در کاهش وزن سریع و مداوای طبیعی دارد. به جای شکر، بهتر است که عسل جایگزین شود.

رژیم غذایی سریع کاهش وزن

این نکته مهم است که روزانه ١۵ دقیقه ورزش کنید تا بتوانید کاهش وزن داشته باشید. حتماً روزانه حداقل ۹ تا ۱۰ لیوان آب برای کاهش وزن بنوشید. سپس میزان کلی چربی، پروتئین و قند روزانه را مابین وعدههای غذایی پخش میکنند. سبوس همچنین چربی را جذب می کند، در نتیجه باعث کاهش کلسترول کلی و افزایش متابولیسم بدن می شود.

افرادی که مایل به کاهش وزن سریع هستند می توانند مواد غذایی با چگالی و انرژی کم، از جمله میوه ها، سبزیجات، ماهی، دانه ها، لوبیا و گوشت بدون چربی را انتخاب کنند. نان روتی که به اسم نان هندی هم شناخته میشه به اندازه یک بشقاب میوه خوری هست و در پخت اون از یک سری ادویه هم استفاده میشه.

چطور رژیم کتوژنیک بگیریم

سوپ مرغ را از قبل آماده کرده و سپس نودل را به اون اضافه کنید و اجازه بدید تا کاملا پخته شود. اگه فرصت تهیه اون رو نداشتید، می تونید از نان های گرد کوچک که تو خیلی از مغازه های نون فانتزی و هایپرمارکت ها یافت می شود، استفاده کنید. شما می توانید ۱/۲ فنجان برنج قهوه ای، ۱/۲ فنجان پوره ی حبوبات و یک کاسه کوچک سالاد سبز را برای ناهار استفاده کنید.

بهترین رژیم لاغری یا رژیم غذایی برای لاغری آن است که به شما اجازه دهد (هرچند کم و محدود اما گاه به گاه) غذاهای مورد علاقه خود را میل کنید. تخم مرغ آب پز و چای سبز: مصرف غذاهای حاوی پروتئین در عصر می تواند به کاهش وزن کمک کند.

در لبنیات دقت کنید که بیشتر از حد تعادل مصرف نشود، اما گوشت قرمز باید به یک یا دو بار در هفته محدود شود. من با چای حتما باید یه چیزی بخورم. حتما برای شما هم سوال به وجود آمده که در رژیم کتوژنیک چی بخوریم. به جای آبمیوه بهتر است میوه کامل مصرف کنید تا فیبر بیشتری دریافت کنید و میوه را حتما کاملا بجوید.

اگر میزان مصرف وعده های غذاییتان را از این طریق تامین کنید، به صورت خودکار، میزان مصرف کربوهیدرات ها را به رنج توصیه شده ی 20 تا 50 گرم در روز، می رسانید. در واقع، یک فنجان تمشک و شاه توت حدود 8 گرم فیبر دارند. ساندویچ با نان جو(قهوه ای): ساندویچ نان قهوه ای با پیاز ، فلفل، گوجه فرنگی، کاهو، ذرت و اسفناج حاوی حدود ۹۰ کالری است.

برنامه غذایی کتوژنیک

ساندویچ یکی از راحت ترین غذاهای موجود در دنیاست اما ورود غذاهای مضر به این بخش ممنوع است؛ ساندویچ با نان سبوس دار همراه با پیاز، فلفل، گوجه فرنگی، کاهو، ذرت و اسفناج حاوی حدود ۹۰ کالری است. این رژیم کاهش وزن بر شالوده این تئوری هست که بدن مدام با سموم مختلف مانند آفتکشها، مواد افزودنی و غذاهای چرب مواجه هست و می بایست همین سموم از تن دفع شوند.

تن ماهی سرشار از انواع مختلف ویتامین است. شام: ماهی سالمون با مارچوبه که در کره درست شده است. فلفل های چیلی تند می تواند به چاشنی ها در زندگی شما اضافه شود. به همین خاطر هست که ما پیشنهاد میکنیم از رژیم Z217 که زیر نظر کارشناس های زیبیتو با غذاهای ایرانی تنظیم میشه استفاده کنید تا خیالتون از بابت سهولت و نتیجه رژیم راحت باشه.

مجاز های کتوژنیک

مصرف بسیاری از غذاهای غنی از مواد مغذی و فیبر به علت داشتن کربوهیدرات بالا در رژیم غذایی کتوژنیک مجاز نیستند که میتواند منجر به مشکلات گوارشی مانند یبوست و اسهال شود. تقریبا همه افراد می توانند دارچین را به شیوه سنتی مصرف کنند. همه روزه مقالات زیادی در مورد جدیدترین رژیم لاغری سریع منتشر می شود.

رژیم لاغری سریع کاهش وزن

دارچین می تواند اشتها را به ویژه در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ کاهش دهد. CLA یک اسید چرب طبیعی است که در گوشت و محصولات لبنی یافت می شود و به عنوان یک مکمل لاغری و چربی سوز در کنار حفظ توده عضلانی و کنترل کننده دیابت نوع 2 به فروش می رسد.

دارچین خاصیت کنترل کنندگی قند خون دارد. اسموتی سیب و بادام: ۲ عدد سیب متوسط خرد شده را با یک فنجان شیر میکس کرده، یک قاشق غذاخوری عسل برای شیرین کردن آن و ۱/۲ قاشق چای خوری دارچین به این ترکیب اضافه کنید و همراه با ۹-۱۰ عدد بادام از خوردن آن لذت ببرید.

رژیم کتو برای نگه داشتن بدن در وضعیت تقریباً ثابت کتوز طراحی شده است، یک حالت متابولیک که در آن بدن از چربی کتون می سازد تا به جای شکر از کربوهیدرات ها (منبع انرژی اولیه و ترجیحی بدن) به عنوان انرژی استفاده کند. برخی از متخصصان بهترین رژیم لاغری سریع می گویند این رژیم در واقع با سوزاندن چربی باعث کاهش وزن می شود.

این کار سوخت و ساز بدن و سوزاندن کالری را سرعت می بخشد. هرم غذایی کتوژنیک تقریباً تقریباً برعکس هرم غذایی معمولی کار میکند, و لیپیدها از بالای هرم در قسمت پایین و کربوهیدرات در رأس هرم قرار دارد. رژیم کتوژنیک بر این اصل استوار است که با تخلیه کربوهیدرات های بدن که منبع اصلی انرژی آن هستند، می توانید بدن را وادار به سوزاندن چربی برای سوخت و ساز کنید و در نتیجه کاهش وزن را به حداکثر برسانید.

برنامه رژیم کاهش وزن یک ماهه به همراه وعده های غذایی و از همه مهم تر طرز تهیه چند نوشیدنی چربی سوز فوق العاده موثر برای شما عزیزان آماده شده است. در این وعده، 11 گرم چربی اشباع شده وجود دارد. در این رژیم چهار مرحله وجود دارد. رژیم مدیترانه ای ضد چاقی اغلب استفاده از چربی های سالم مانند روغن زیتون و آووکادو، خوردن ماهی حداقل دو بار در هفته و استفاده از سبزیجات، میوه ها، غلات و حبوبات را توصیه می کند.

ماهی قزل آلای سالمون گریل شده با برنج : یک غذای بسیار لذیذ که با کالری کم شما را بطور کامل سیر می کند. یک فیله ماهی سالمون کبابی دارای ۱۲۴ کالری است. گرپفروت ۷۴ کالری دارد و خالی از نمک و چربی است. برای کاهش این عوارض بهتر است چند هفته رژیم کم کربوهیدرات را دنبال کنید تا بدنتان یاد بگیرد چگونه چربی بیشتری بسوزاند و سپس کربوهیدرات را از رژیم غذاییتان حذف کنید. A​rt᠎icle has  been creat᠎ed ᠎wi​th the he᠎lp ᠎of GSA Content Generator D᠎emoversi᠎on.

لیست غذایی کتوژنیک

برای افرادی که نمیتوانند به فاز کتوسیس وارد شوند توصیه میکنیم که فستینگ انجام دهند. زمانی که شما وارد فاز کتوز میشوید.شما از چربیها برای تأمین انرژی استفاده میکنید. سبزیجات بر خلاف دانه های سفید از کربوهیدارت پیچیده تشکیل شده اند و به این معنی است که زمان بیشتری برای هضم می خواهند و احساس سیری و رضایت را برای مدت طولانی تری فراهم می کنند.

یک کاسه ی بزرگ سوپ سبزیجات خانگی دارای ۱۴۰ کالری می باشد. اگر به هر دلیل هنوز احساس گرسنگی داشتید، تکرار می کنم اگر واقعا گرسنه بودید، می تونید در کنار یک کاسه ی بزرگ سوپ سبزیجات که تقریبا ۱۴۰ کالری داره، از ۲ عدد نان تست جو استفاده کنید .

نان تست با گل کلم، پنیر . همچنین می توانید در کنار آن از ٢عدد نان تست جو استفاده کنید. چیزی که ما اینجا دنباش هستیم اینه مواد غذایی که در کل بتونیم همیشه توی وعده صحبانه کتوژنیک ازش استفاده کنیم رو مشخص کنیم. چگونه وزن کم کنیم که بازگشت نداشته باشد؟ در اینجا از ۶ عصرانه ی خوش مزه و در عین حال سالم صحبت می کنیم که هریک کم تر از ١٠٠ کالری دارند.

تا اینجا به این نتیجه رسیدیم که در رژیم کتوژنیک مصرف بادمجان بسیار مفید و ضروری است. مصرف بعضی از داروها میتواند منجر به افزایش وزن شود یا در فرآیند کاهش وزن اختلال ایجاد کند. پکتین یکی از موادی است که به پایین آوردن سطح کلسترول شما کمک می کند.

مشاوره میشود کدام ممکن است

این رژیم ارائه می دهیم کمک میکند به همان اندازه فورا وزن کم کنید، چیزی حدود ۴٫۵ کیلوگرم در عرض عالی هفته! دو عدد از نان گندم برشته شده حاوی حدود ۸۵ کالری و یک فنجان چای لیمو ی تلخ تنها ۵ کالری دارد. چای سبز حاوی یک آنتی اکسیدان قوی به نام اپی گالوکتشین گالاتEpigallocatechin gallate می باشد.

رژیم لاغری سریع سه روزه

این آنتی اکسیدان به دلیل اینکه باعث تحریک روند چربی سوزی در بدن می شود شناخته شده است و برای کاهش وزن سریع توصیه می شود. کرن فلکس (موسلی) شرکت Kellogg’s: اگر سرتان شلوغ است و وقت کافی برای درست کردن صبحانه ندارید، میتوانید یک کاسه کرن فلکس Kellogg را با ۱/۲ فنجان شیر مخلوط و با برخی از میوه های خشک خرد شده تزیین کنید.

برنامه رژیم کتوژنیک نی نی سایت

در اولین روز شما باید فقط از میوه ها مصرف کنید. در آشپزی کتوژنیک اصرار بر مصرف بیشتر پروتئین و حذف کربوهیدرات است. در پی سوخت چربی توسط کبد، چربی به کتون تبدیل خواهد شد. یکی از غذا هایی که کمک به سوزاندن چربی های شما می کند گرپفروت است.

چه عرقی برای لاغری سریع خوبه

همان طور که در بخش قبل نیز اشاره شد، رژیم لاغری که شامل تمام گروه های مواد غذایی باشد و آهسته و پیوسته به کاهش وزن کمک کند یک رژیم لاغری اصولی است. غذاهای پر سدیم ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که در زمان رژیم آرزوی آن را دارید. اگر به کاهش وزن فکر می کنید، غذاهای فست فودی را حذف کنید!

رژیم لاغری سریع پهلو و شکم

طرز تهیه نان اوپسی: وقتی به نان فکر می کنیم، اولین چیزی که به ذهنمان خطور می کند نانی است که از آرد گندم تهیه می شود. همچنین ما تمایل به سریع خوردن فست فود ها داریم، زیرا طرز فکر ما اینگونه است که باید در بین کارها غذایی بخوریم که همین امر شانس پرخوری را افزایش می دهد.

اگر بخواهید این رژیم را برای بیش از دو هفته ادامه دهید باید پس از گرفتن دو هفته رژیم بین آن یک هفته استراحت قرار دهید اما در این یک هفته نباید غذاهای پرکالری مصرف نمایید . اگر به غذاهای موجود در این لیست رژیم غذایی نگاه کنید، متوجه خواهید شد که بیشتر آنها سرشار از آب هستند. هر کدام از این مراحل برنامه غذایی خاص خود را دارد و مدت زمان هر مرحله بستگی به میزان وزنی که می خواهید کم کنید دارد.

فقط با رعایت این رژیم غذایی و ۱۵ دقیقه تمرین صبحگاهی به مدت ۳۰ روز تفاوت را در خود احساس خواهید کرد. خود اضطراب و استرس باعث ایجاد وقفه در متابولیسم بدن میشود. با استفاده از این رژیم غذایی می توانید در مدت ۷ روز تا ۷ کیلوگرم وزن کم کنید که دقیقا در این رژیم مشخص می شود از کدام غذاها استفاده کنید.

رژیم لاغری سریع برنامه غذایی

دتوکس سرکه سیب: این سم زدا یک ترکیب بسیار موثر برای سم زدایی بدن و کاهش وزن ۱۰ کیلوگرم است. در تحقیق دیگری گروهی از افراد که رژیم کتوژنیک داشتند ۱۱.۱ کیلوگرم و افراد گروهی که رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا داشتند ۶.۹ کیلوگرم وزن کم کردند. خوردن صبحانه در واقع می تواند به شما یک مزیت ذهنی بدهد.

در روز دوم بهترین رژیم لاغری سریع باید به خوردن سبزیجات خام یا پخته بپردازید. یکی دیگر از پرطرفدارترین و بهترین رژیم لاغری سریع، رژیم دش dash است. فیبر چسبناک ژلی را تشکیل می دهد که حرکت غذا را از طریق دستگاه گوارش شما کند می کند و به کاهش کمک می­کند.

دکتر برای رژیم کتوژنیک

اما چیزی که هست این است که این صبحانه کتوژنیک میتواند انرژی کافی برای شروع یک روز پرکار را برای شما فراهم کند. لقمه ی سبزیجات خانگی: یک لقمه برای گیاه خواران که با استفاده از نان تمام غله تهیه می شود دارای یک فرمول خوشمزه، سالم و کم کالری است. سالمون گریل شده با سس بی نظیر سبزیجات و پنیر و یا سس تری یاکی!

ما این غذا را به عنوان یک وعده صبحانه معرفی میکنیم، اما گاهی اوقات میتواند یک وعده ناهار بی دردسر و راحت هم باشد. این صبحانه کتوژنیک را میتوانید به عنوان دسر هم مصرف کنید. پس شما که ورزشکار هستید در انتخاب هر نوع رژیم غذایی باید حواستان به مصرف درشتمغذیهای مورد نیاز مثل پروتئین باشد؛ بهخصوص اگر از رژیم کتوژنیک استفاده میکنید.

رژیم لاغری سریع صورت

شام باید سبک و کمتر از ۲۵۰ کالری باشد. پس از اتمام دوره اگر به نتیجه دلخواه خود رسیده بودید میتوانید برنامه را مقداری شخصی سازی کنید و روال را ادامه دهید. برای دستیابی به لاغری آسان و سریع 3 تا 4 بار در هفته به باشگاه بروید ، بدن خود را گرم کنید و وزنه بزنید .

تخم مرغ با چای سبز: تخم مرغ یک غذای کم کالری و حاوی پروتئین است که شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد. سوپ سبزیجات : سوپ یک غذای خوشمزه و مغذی است که سرشار از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و فیبر بوده و احساس سیری کامل را شما می دهد.

برای لاغری سریع شکم

این رژیم غذایی بر روی غذاهای غنی از فیبر، آنتی اکسیدان و ضد التهاب تمرکز دارد و بر سلامت قلب کاملا متمرکز است. میوه ها : میوه ها دارای آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی بالا هستند که ایمنی شما را بهبود بخشیده و گرسنگی شما را از بین می برند.