بهترین فیکساتور آرایشی


انواع فیکساتور و تثبیت کننده آرایش محصولاتی هستند که باعث می شوند میکاپ شما برای مدت طولانی تری بدون تغییر روی پوستتان باقی بماند. اگر با دنیای لوازم آرایشی آشنا باشید حتماً می دانید که این محصولات در دو نوع پودری و مایع تولید می شوند که هر یک ویژگی های منحصر به فردی دارد.

در این مقاله می خواهیم با شما عزیزان درباره بهترین فیکساتورهای اسپری و پودری صحبت کنیم و گزینه های مناسبی را از میان برندهای معتبر و شناخته شده به شما معرفی نماییم. پس اگر به دنبال خرید این محصولات هستید، مطالعه آن را از دست ندهید.

معرفی بهترین تثبیت کننده آرایش صورت

روش های مختلفی برای جلوگیری از چرب شدن صورت بعد از آرایش وجود دارند که یکی از ساده ترین و در عین حال موثرترین آن ها استفاده از تثبیت کننده آرایش است. فیکساتور آرایش می تواند براق یا مات و رنگی یا بی رنگ باشد و تمامی این موارد به پوست و سلیقه شما بستگی خواهد داشت.

البته توصیه می کنیم فیکساتور خود را از میان برندهای معتبر و متناسب با نوع پوستتان انتخاب کنید تا باعث آسیب زدن به سلامت و زیبایی صورتتان نشوید.

بهترین اسپری فیکس کننده آرایش

اسپری های فیکس محصولاتی شبیه به آب هستند که پس از پایان میکاپ، روی کل صورت اسپری می شوند و پایداری آرایش را در برابر گرما، رطوبت و تعریق افزایش خواهند داد. امروزه برندهای متنوعی ادعای تولید بهترین اسپری فیکس کننده آرایش را دارند که در ادامه برخی از آن ها را معرفی می کنیم.

اسپری فیکس آرایش برای پوست چرب

برند رولوشن اسپری فیکس براق کننده را به طور اختصاصی برای پوست های چرب تولید کرده است. این محصول با برخورداری از بافت بسیار سبک، باعث بروز چسبندگی یا سنگینی روی پوست نشده و تا ساعت ها آرایش شما را بدون هیچ گونه تغییری حفظ می کند.

جالب است بدانید این اسپری فیکس برای پوست چرب دارای جذب سریع و خواص مرطوب کنندگی و آبرسانی است که بدین ترتیب پوست شما را تا حد قابل توجهی سرحال و شاداب نشان خواهد داد. وجود ذرات منعکس کننده نور در این محصول نیز درخششی طبیعی و جذاب به پوست می بخشد.

اسپری فیکساتور نیکس با ماندگاری 16 ساعته، بافت سبک و فاقد چربی انتخاب خوبی برای پوست های چرب خواهد بود. این محصول فاقد تست حیوانی بوده و برای فیکس کردن انواع محصولات آرایشی مانند کرم پودر، سایه، کانسیلر و رژگونه قابل استفاده می باشد.

image 5

اسپری فیکس برای پوست خشک

اسپری فیکساتور آرایش ژنوبایوتیک محصولی برای انواع پوست به ویژه پوست های خشک و دهیدراته است. از این محصول می توانید قبل از آرایش برای زیر ساز پوست، و بعد از میکاپ برای افزایش ماندگاری آن استفاده کنید. وجود مواد مغذی و طراوت بخش در این اسپری باعث شده تا بتواند نقش مهمی را در احیا، رطوبت رسانی و شاداب کردن پوست ایفا نماید.

اسپری فیکس آرت دکو با قدرت آبرسانی فوق العاده، برای انواع پوست به ویژه پوست های خشک فرموله شده است. این  محصول فاقد پارابن، اساسن و روغن های معدنی بوده و می توانید به عنوان پرایمر نیز از آن استفاده نمایید. خشک شدن سریع روی پوست و عدم ایجاد چسبندگی و خیسی از مزایای این محصول هستند.

image 4

بهترین پودر فیکس دنیا

پودرهای تثبیت کننده آرایش به دلیل داشتن رنگ های مختلف و اثربخشی فوق العاده، بسیار مورد توجه میکاپ آرتیست ها و افراد عادی قرار گرفته اند؛ به طوری که بسیاری از افراد برای آرایش روزمره خود نیز این پودرها استفاده می کنند. در این بخش درباره بهترین مارک پودر فیکس خارجی و ایرانی برای پوست های مختلف صحبت خواهیم کرد.

بهترین پودر فیکس برای پوست چرب

اولین گزینه ای که می خواهیم به عنوان بهترین پودر فیکس ایرانی معرفی کنیم، از برند نوت است. این محصول در سه شماره مختلف ارائه شده و بدون سنگینی یا بروز خطوط ناشی از خشکی روی پوست، موجب افزایش ماندگاری آرایش خواهد شد. پودر فیکس نوت فاقد پارابن بوده و دارای تاییدیه تست درماتولوژیکی می باشد.

اگر پوست چربی دارید پودر فیکس رولوشن نیز انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این محصولات با داشتن رنگ بندی کامل و متنوع، به عنوان بهترین مارک پودر فیکس خارجی شناخته می شوند و داشتن حجم زیاد در کنار قیمت نسبتاً مناسب، پودر فیکس رولوشن را به یکی از پرفروش ترین فیکساتورها در دنیا مبدل کرده اند.

گزینه بعدی که به بهترین پودر فیکس برای پوست چرب در دنیا معروف است، توسط برند لورا مرسیه تولید می شود. جالب است بدانید این فیکساتورها علاوه بر افزایش ماندگاری میکاپ تا 16 ساعت، خطوط ریز پوست را محو کرده و به دلیل مزایای بی شمارشان، برنده جوایز زیادی شده اند.

image 3

بهترین پودر فیکس برای پوست خشک

معمولاً استفاده از فیکساتور پودری برای پوست های خشک چندان رایج نیست؛ چرا که برخی از این محصولات ممکن است باعث افزایش خشکی پوست و ترک خوردن میکاپ روی آن شوند. اما برخی برندها پودر فیکس متناسب با این نوع پوست را تولید کرده اند.

برند هدی بیوتی فیکساتورهای پودری را در تنوع رنگی بی نظیر، بدون استفاده از پارابن و ترکیبات کومدون زا روانه بازار کرده است. این محصولات سرشار از ویتامین E هستند و ضمن برخورداری از ماندگاری 10 ساعته، خطوط و چروک پوست را به خوبی پوشش خواهند داد.

پودر فیکس شیگلم نیز از محصولات نسبتاً جدید در دنیای لوازم آرایشی است که با بافت نرم و ابریشمی خود، نمایی بسیار طبیعی روی پوست ایجاد می کند. وجود ترکیبات آبرسان در این محصول موجب شده تا با استفاده از آن دچار مشکلاتی مانند خشکی پوست و کیکی شدن میکاپتان نشوید.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین فیکساتورهای آرایشی اعم از اسپری و پودر را به شما عزیزان معرفی کردیم تا بتوانید متناسب با نوع پوستتان و بودجه ای که در نظر دارید، از میان آن ها گزینه مناسبی را خریداری نمایید. در انتها نیز توصیه می کنیم برای افزایش ماندگاری میکاپ روی پوست، قبل از آرایش کردن آن را به خوبی پاکسازی کرده و همیشه از محصولات مرغوب و اصل استفاده نمایید.



Source link