برای خدمات زیبایی در ولنجک به کدام سالن مراجعه کنیم؟


در جوامع  امروزی همه به دنبال فشن و مد هستند  و این دیگر فقط مطلق به بانوان نمی باشد، بلکه آقایان هم در این امر زیبایی از خانم ها هم  پیشه گرفته اند. از مدل مو گرفته تا دیزاین  ناخن ها همه ی آرایشگاه ها مملو از آدم هاییست که برای پیرایش و آرایش خویش به متخصص این کار مراجعه کرده اند. به علت اینکه دیگر مثل  زمان های قدیم نیست که از حنا برای رنگ مو استفاده کنند. بلکه همه خواهان برتری و بهترین بودن هستند. شاید از چندین ابعاد خوب به نظر برسد، ولی هیچ وقت فراموش نکنید زیبایی در سادگی نهفته است با یک دیزاین ساده ناخن و یک رنگ ساده هم همیشه انسان مرتب و زیبا به نظر می رسد و خیلی زیاد غرق در این کارها نشوید و مهم تر از همه انجام خدمات زیبایی خود را به متخصص این کار بسپارید که با خیالی آسوده از نتیجه کار لذت ببرید. همیشه همه دنبال بهترین سالن زیبایی می باشند که  ما در اینجا به کمک شما آمده ایم.  

سالن خدمات زیبایی  در ولنجک 

بیاید که می خواهیم شما عزیزان را با بهترین سالن های زیبایی ولنجک آشنا کنیم. ولنجک همان طور که می دانید از مناطق خوش آب و هوا تهران به حساب می آید و تعداد سالن های زیبایی لاکچری و کادر حرفه ای کم ندارد. ما در اینجا برای آن های که جویایی زیبایی هستند، تعدادی از سالن های زیبایی فوق لاکچری را معرفی می کنیم.

سالن زیبایی نیروانا

سالن زیبایی نیروانا اگر از طیف بانوانی هستید که لحظه به لحظه دنیای مد و فشن برایتان اهمیت دارد، بدانید که سالن زیبایی نیروانا تنها سالنی می باشد که با مد روز خودش را پیش می برد و دارای کادری قوی و حرفه ای می باشند. برای در تماس بودن با این سالن لاکچری با شماره های 26702106 ویا 26708211  هماهنگی های لازم را انجام دهید و برای مراجعه حضوری به آدرس ولنجک ، خیابان پنجم پلاک 16 واحد 2 مراجعه کنید. 

image 8

سالن زیبایی شادی عقیلی 

اولین و به نام ترین سالن زیبایی با نام گوش نواز شادی عقیلی می باشد. اگر در منطقه ولنجک  تهران به دنبال برترین و بهترین سالن زیبایی هستید،  از سالن زیبایی شادی عقیلی غافل نشوید که همه کارهای زیبایی را به یکجا در دل خود دارد. همه ما دوست داریم در شب عروسیمان همانند یک ملکه بدرخشیم و بدانید که سلبریتی به نام سمانه پاکدل برای شب عروسی خودش به این سالن زیبایی شادی عقیلی مراجعه کرده است. 

این سالن تنها در کار میکاپ سرآمد نیست، بلکه در خدمات دیگر زیبایی همانند: خدمات مو، ناخن و…حرفه ای می باشد. اگر این سالن مد نظرتان می باشد به این آدرس مراجعه کنید. ولنجک، خیابان سیزدهم، ابتدای ساسان شمالی پلاک 33 طبقه 3 در خدمت زیبا پسندان هستیم و برای هماهنگی از قبل با شماره های 22432120 و یا 22432831 منتظر پاسخگویی به شما عزیزان می باشد. 

سالن زیبایی ری را

سالن زیبایی ری نامی آشنا برای ارائه خدماتی نظیر: میکاپ، اکستشن مو، اصلاح و قرینه سازی ابرو و هم چنین برای سایر خدمات دیگر می باشد که در ولنجک شناخته شده است. به این ترتیب می توانید به این سالن زیبایی ری برای دریافت بهترین خدمات در حیطه کارهای ذکر شده مراجعه کنید. می توانید به آدرس ولنجک، خیابان سیزدهم، نبش شایان شمالی پلاک 33 طبقه اول رفته و با دنیای مد سالن ری آشنا شوید. همچنین برای مشاهده کارهای این سالن پیج آن را دنبال کنید. شماره تماس این سالن 4486470 می باشد. 

سالن زیبایی زن

سالن زیبایی زن! یک انتخاب قشنگ و برازنده است. سالن زیبایی زن آماده ارائه بهترین و به روزترین خدمات آرایشی به شما بانوان گرامی می باشد. اگر به دنبال سالن زیبایی می باشید که همه خدمات را با کادری حرفه ای طبق اخلاص داشته باشد به سالن زیبایی زن یک سری بزنید. شاید برای همیشه مشتری دائمی سالن زیبایی زن شوید. آدرس سالن زیبایی زن، ولنجک، انتهای خیابان یمن جنب مسکن پلاک 20 طبقه 4 می باشد و برای هماهنگی وقت با  شماره های 22181897 و 22428282  تماس بگیرید. 

سالن زیبایی هیبو

سالن زیبایی هیبو در این سالن زیبایی انجام تمامی خدمات با بهترین متریال و کادری موفق می باشد. همچنین لمینت، ژل، کاشت ناخن با پودر و … را برای شما عزیزان انجام می دهند. عروس خانم های گرامی برای میکاپ  شب عروسیتان یک نگاهی به کارهای سالن زیبایی هیبو داشته باشید، ضرر نمیکنید که هیچ بلکه انتخابتان  سالن زیبایی هیبو خواهد بود. برای رفتن به سالن هیبو به آدرس ولنجک، خیابان 14 پلاک9 برج هوم مراجعه کنید و با شماره های 09304600747 ویا 26800276  در تماس باشید.

برترین سالن زیبایی در ولنجک

 برترین های سالن زیبایی در ولنجک که به نام هستند را معرفی کردیم که به نام های سالن زیبایی شادی عقیلی، سالن زیبایی هیوا، سالن زیبایی نیروانا، سالن زیبایی ری و در آخر سالن زیبایی زن م باشند. هر کدام از سالن های زیبایی نام برده شده انواع خدمات آرایشی و زیبایی را با بهترین متریال و بالاترین کیفیت به مشتری ارائه می دهند. اینکه کدام سالن زیبایی در زمره برترین قرار می گیرد، باید به تعداد مشتری های آن سالن زیبایی و مهم تر از آن مشتری های ثابت یک سالن زیبایی توجه کنید. 

برای انتخاب برترین سالن زیبایی باید برخورد شایسته پرسنل سالن زیبایی با مشتری هایشان را مورد بررسی  وتامل قرار دهید. برترین سالن زیبایی، سالن شادی عقیلی و نیروانا می باشند. به علت اینکه در سالن اولی یک سلبریتی بهترین شب زندگیش را به دستان میکاپ کاران این سالن زیبایی سپرده است. سالن نیروانا با گذشت زمان به روز شده و براساس مد روز دنیا پیش می رود. برتر بودن یک سالن به میزان رضایت شما بستگی دارد. 

کلام آخر  

برای بهتر دیده شدن، همه خانم ها چه جوان و چه سالخورده به دنبال یک وسیله و موادی می گردند که زیبایی شان را دو چندان کنند. بعضی ها بر روال قدیم در منزل به میکاپ و رنگ کردن موهایشان و به سوهان کشیدن ناخن هایشان می پردازند. اما در جامعه مدرن امروزی دیگر کسی این چنین کارهای را مورد قبول قرار نمی دهد و بلکه کاملا رد می کنند. جوانان امروزی با توجه به علاقه که به یک بازیگر و یا فوتبالیست دارند آن شخصیت را الگوی خود قرار میدهند و دوست دارند برای نزدیک تر دیدن خود به شخصیت محبوبشان، تا می توانند از مدل مو، ناخن و حتی طرز لباس پوشیدن انها ایده می گیرند و به همین خاطر سالن های زیبایی امروزه پرطرفدار است.   

منبع: https://kibartare.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88%d9%84%d9%86%d8%ac%da%a9/



Source link