چگونه یک شرکت مد B2B را با موفقیت اداره کنیم


شرکت مد B2B خود را راه اندازی کنید

پیش بینی می شود فروش پوشاک، کفش و لوازم جانبی مد روز در ایالات متحده تا پایان سال 2023 بیش از 207 میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

شرکت‌های مد B2B باید وب‌سایت‌های خود را با در نظر گرفتن زیبایی‌شناسی و تجربه کاربری ایجاد کنند، زیرا این یک جایگاه بسیار رقابتی است.

همانطور که گفته شد، انتخاب و گنجاندن مهم‌ترین عناصری که باعث افزایش فروش می‌شوند، یک گام اساسی در بازسازی یا افتتاح یک تجارت الکترونیک مد B2B است.

یک نرم افزار پوشاک قابل اعتماد بخرید

راه اندازی یک تجارت آنلاین پوشاک دشوار است، به خصوص اگر یک کارآفرین B2B باشید. از سفارش تا مراحل تولید و همه چیز در میان، مشکلات عملیاتی متعددی برای مدیریت وجود دارد. این باعث می شود نرم افزار تجارت الکترونیک B2B مناسب مهمترین نیاز برای هر فروشگاه آنلاین مد باشد.

این نوع نرم افزار مدیریت چندین نوع داده را در یک پلت فرم واحد ادغام می کند تا به تولیدکنندگان پوشاک در مدیریت موثر عملیات خود کمک کند. اکثریت آنها گزینه هایی را برای به دست آوردن لوازم، تولید کالا، نظارت بر کیفیت، مدیریت موجودی انبار، توزیع کالا، و فروش و سایر موارد ارائه می دهند.

ورق مد، که یکی دیگر از ابزارهای ضروری برای هر شرکت پوشاکی است، به ارائه موثر تمام محصولات شما به مشتریان عمده فروشی بالقوه کمک می کند.

آنها برای نمایش طیف محصولات شما به بازرگانی که در جستجوی مجموعه ایده آل کالاها، طبقه بندی شده بر اساس مواد یا کالا هستند، ایده آل هستند.

یک فرآیند سفارش سریع و رویه های پرداخت انعطاف پذیر

مشتریان B2B اغلب دقیقاً می دانند که چه می خواهند. بنابراین شما باید یک فرآیند سفارش چند کلیکی را ارائه دهید که مشتری بتواند آن را مدیریت کند تا بتواند خرید را ادامه داده و تکمیل کند. روش تسویه حساب شما باید سازگار باشد و به راحتی قابل پیمایش باشد.

به عنوان مثال، تعداد فیلدهای فرم و مراحل پرداخت را کاهش دهید و مطمئن شوید که وب سایت شما برای داشتن تجربه مشتری بهتر برای موبایل مناسب است. مهمتر از همه، ارائه خدمات 24/7 با طیف وسیعی از جایگزین های پرداخت و ابزارهایی مانند چت زنده.

به خاطر داشته باشید که روش پرداخت باید به سیاست های پرداخت و حمل و نقل کسب و کار شما پایبند باشد. همه این گزینه ها باعث ایجاد یک تجربه مشتری فوق العاده و صرفه جویی در زمان برای مشاغل می شود.

تصاویر با کیفیت بالا

عکس های باکیفیت یکی دیگر از اجزای حیاتی فروشگاه خرده فروشی آنلاین شما هستند. آنها تعامل کاربر را بهبود می بخشند، به این معنی که کاربران برای مدت طولانی تری در سایت شما می مانند و در نتیجه رتبه های بالاتر و ترافیک بیشتری را به همراه خواهند داشت.

برخی از مشتریان تنها زمانی کالاها را خریداری می کنند که بتوانند آنها را به صورت دیجیتالی با کیفیت بالا مشاهده کنند. مهمتر از همه، هیچکس محصولی را بدون تحقیق دقیق خریداری نمی کند. تنها زمانی که مشتریان شما بتوانند محصولات را به طور کامل ببینند، تصمیم به خرید می گیرند.

با این حال، ارائه تصاویر اضافی درباره کسب و کار شما می تواند ایده خوبی برای بهبود تلاش های بازاریابی شما نیز باشد. بنرها و لوگوها باید خلاقانه و خوانا باشند تا کاربران بتوانند به راحتی کسب و کار شما را تشخیص دهند و خدمات شما را انتخاب کنند.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی هنوز یک تکنیک فوق العاده برای تشویق مشتریان B2B به خرید است. فقط فشار دادن پیشنهاد و تبلیغ محصول شما باعث کاهش آن نمی شود، پس این را در نظر داشته باشید. در عوض، روی ارائه اطلاعات اضافی تمرکز کنید که به مشتریان بالقوه در درک استدلال پشت خرید محصولات شما کمک می کند.

مهمتر از همه، از آنجایی که خریدهای B2B اغلب نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی دارند، مطمئن شوید که چندین ایمیل برای مشتریان بالقوه خود ارسال می کنید. شما باید چندین ایمیل را در مدت زمان طولانی ارسال کنید.

ارزیابی و امتیازات محصول

هیچ چیز بیشتر از آنچه دیگران فکر می کنند بر فروش لباس تأثیر نمی گذارد. رتبه بندی و بررسی محصولات از جمله مهم ترین راه حل های وب سایت تجارت الکترونیک هستند که باید در فروشگاه آنلاین شما پیاده سازی شوند.

افزودن نظرات مشتریان راهی عالی برای افزایش شهرت برند شما و تایید کیفیت محصول شما است. این همچنین به تثبیت اعتبار شما به عنوان یک برند کمک می کند. علاوه بر این، بررسی ها همچنین می توانند راهی عالی برای کار بر روی هر مشکلی باشد که ممکن است پیش بیاید.

مشتریان اغلب مستقیماً برای بررسی یک محصول جستجو می کنند، و اگر رتبه بالایی دارید، این یک راه عالی برای فروش در آستانه شماست.

نمایش رتبه‌بندی زمانی که مشتری تصویر محصول را مشاهده می‌کند، می‌تواند به او کمک کند تا به راحتی تصمیم بگیرد که آن محصول را بخرد یا نه. آنها می توانند ببینند که چند نفر محصول را بررسی و خرید کرده اند و نظر کلی مشتریانی که آن را خریده اند.

نتیجه

خدمات مشتری با کیفیت بالا و بهترین راه حل های تجارت الکترونیک برای موفقیت در بخش خرده فروشی آنلاین ضروری است. تمرکز شما باید روی جذاب کردن وب سایت، دادن رابط کاربر پسندتر به آن و ارائه بازخورد منظم باشد.

یک فروشگاه مد تجارت الکترونیک B2B ممکن است به تمام قابلیت های ذکر شده نیاز داشته باشد. با این وجود، مدل کسب و کار و فروش شما تعیین می کند که کدام یک از آنها فوری هستند و کدام یک را می توان در مرحله بعد اجرا کرد.