لوازم آرایشی وت اند وایلد لوکس و مقرون به صرفه، مناسب آماتورها و حرفه ای ها 


با خرید محصولات وت اند وایلد می توانید به راحتی تکنیک های آرایشی که در حال حاضر ترند شده اند را پیاده کنید. هر سال در دنیای مد و فشن از تکنیک های آرایشی رونمایی می شود. این ترند ها معمولاً متناسب با فصل و متأثر از رویداد های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره هستند. اما در سال های اخیر ترند های آرایشی رو به سادگی و نچرال بودن رفته و زیبایی و آراستگی طبیعی جایگزین تکنیک های خاص و اغراق آمیز شده است. این تکنیک های آرایشی به سمت کاربردی تر بودن و حفظ سلامت پوست و مو رفته اند. این در حالی است که در سال های گذشته از تکنیک های اغراق آمیز استفاده میشد که نتیجه آن ها تنها محدود به یک دوره خاص بود. 

معرفی تکنیک های آرایشی کاربردی و ترند

با خرید محصولات وت اند وایلد  بروز ترین تکنیک های قابل اجرا است. پوست طبیعی و شاداب، گونه های براق، ابروهای لیفت شده و مرتب، چشم های کشیده با سایه های متالیک و رژ لب های کلاسیک از جمله ترند های سال 2023 هستد. در ادامه به معرفی کاربردی ترین ترند های آرایشی 2023 که با خرید محصولات وت اند وایلد قابل اجرا هستند می پردازیم.

خط چشم گربه ای و رنگی 

این روزها داشتن چشمان گربه ای با خرید محصولات وت اند وایلد و بدون نیاز به انجام بوتاکس و جراحی های دیگر امکان پذیر است. در این ترفند تنها کافی است از یک تکه چسب نواری و یک خط چشم استفاده کنید. چسب نواری را در امتداد مژه های خود به سمت انتهای ابروها بچسبانید. سپس با استفاده از خط چشم مگا لاینر وت اند وایلد، خطی بسیار ظریف به سمت بالا رسم کنید. بعد از خشک شدن خط چشم، چسب را کنده و قسمت های اضافه را با گوش پاک کن تمیز کنید. اگر استفاده از خط چشم های مایع برایتان کمی دشوار است می توانید خط چشم پیچی ضد آب وت اند وایلد را امتحان کنید. خط چشم های رنگی نیز این روزها ترند شده اند.

خط چشم گربه ای و رنگی
خط چشم گربه ای و رنگی 

مژه های طبیعی 

با خرید محصولات وت اند وایلد و بدون انجام کاشت و اکستنشن مژه، می توانید مژه هایی بسیار طبیعی داشته باشید. به جای اغراق در چشم ها و استفاده از مژه های غیر طبیعی، بهتر است از ریمل مناسب با نوع مژه های خود استفاده کنید. اگر مژه های صاف و کوتاهی دارید، از ریمل وت اند وایلد حالت دهنده و بلند کننده و اگر مژه های بلند و نازکی دارید از ریمل وت اند وایلد حجم دهنده استفاده کنید. برای دستیابی به بهترین نتیجه، برس ریمل را در انتهای ریشه مژه ها قرار دهید و با حرکت به سمت چپ و راست تارهای مژه را از هم جدا کنید. در نهایت برس را به آرامی به سمت بالا بکشید تا مواد ریمل به طور یکنواخت روی مژه ها پخش شود. این کار را می توانید تا سه مرحله با فاصله های زمانی 20 ثانیه تکرار کنید. 

لیفت چشم ها با کانسیلر 

چشمان کشیده از جمله ترند های سال 2023 است که بدون نیاز به جراحی و با خرید محصولات وت اند وایلد می توانید به آن دست یابید. این روزها دیگر استفاده از کانسیلر تنها محدود به سفید کردن زیر چشم ها برای پوشاندن تیرگی ها نمی شود. با کمک کانسیلر دو سر وت اند وایلد و با رسم یک خط اریب، به سادگی می توانید چشمان خود را لیفت کنید. کافی است این خط اریب را از گوشه خارجی چشم به انتهای ابرو رسم و آن را محو کنید. 

لیفت چشم ها با کانسیلر
لیفت چشم ها با کانسیلر

سایه چشم متالیک

با خرید محصولات وت اند وایلد می توانید جدیدترین تکنیک سایه زدن را روی چشمانتان پیاده کنید. برای اجرای این تکنیک به سه یا چهار رنگ سایه متالیک نیاز دارید. قبل از زدن سایه، با استفاده از پرایمر، کانسیلر و کرم پودر، پلک خود را زیرسازی کنید. چهار خط با رنگ های مختلف پشت پلک خود بکشید. روشن ترین رنگ را در گوشه داخلی و تیره ترین رنگ را در گوشه خارجی چشمانتان رسم کنید. با استفاده از یک براش نرم، سایه ها را فید کنید. سایه چشم ده رنگ برند وت اند وایلد بهترین انتخاب برای اجرای این تکنیک است. 

رژ لب کلاسیک قرمز 

یکی دیگر از ترند های آرایشی استفاده از رژ لب قرمز کلاسیک است. اگر قصد خرید محصولات وت اند وایلد را دارید، رژ لب قرمز را فراموش نکنید. رژ لب مگا لست وت اند وایلد red velvet یکی از زیباترین رژ لب های قرمز کلاسیک است. نمای نهایی این رژ لب، مخملی و نیمه مات بوده و بهیچ وجه چسبندگی و خشکی ایجاد نمی کند. 

رژ لب کلاسیک قرمز
رژ لب کلاسیک قرمز

ابروهای نچرال لیفت شده

در لیست خرید محصولات وت اند وایلد خود، ریمل ابروی مگا کلیر این برند را فراموش نکنید. این روزها ابروهای نچرال لیفت شده بسیار ترند شده اند. اما برای لیفت ابرو و ترمیم ماهانه آن هزینه زیادی را متحمل خواهید شد. یکی از راه های اقتصادی برای داشتن ابروهایی کاملاً مرتب و نچرال، استفاده از ریمل بی رنگ یا ژل ابرو است. این محصول ضمن فیکس کردن حالت ابرو ها، آن ها را تقویت و آبرسانی می کند. از کیت ابرو وت اند وایلد نیز می توانید برای شانه کشی و مرتب سازی ابروهایتان استفاده کنید. 

پوست با طراوت و خیس 

یکی دیگر از ترفند های آرایشی که با خرید محصولات وت اند وایلد قابل اجرا می باشد، میکاپ خیس است. برای اجرای این ترفند تنها کافی است کمی کرم آبرسان و مرطوب کننده را با کرم پودر فتوفوکوس وت اند وایلد مخلوط کرده و روی پوست خود بزنید. سپس با استفاده از یک بلندر به صورت ضربه ای کرم پودر را فید کنید. این روزها استفاده از چند لایه کرم پودر فول کاور دیگر ترند نیست و تنها هدف میکاپ، پوشاندن عیوب ظاهری و نواقص پوست شما است. 

گونه های براق 

از دیگر ترند های سال 2023 که با خرید محصولات وت اند وایلد می توانید عملی کنید داشتن گونه های براق است. برای اجرای این تکنیک تنها کافی است کمی هایلایتر را روی گونه هایتان زده و به صورت یکدست پخش کنید. پالت کانسیلر وت اند وایلد در اجرای این تکنیک به شما کمک می کند. 

خرید محصولات وت اند وایلد اورجینال

وت اند وایلد یکی از مشهورترین برند های آمریکایی در حوزه تولید لوازم آرایش می باشد که فعالیت خود را از سال 1979 میلادی آغاز کرده است. این برند به تولید انواع لوازم آرایش با کیفیت و اقتصادی شهرت دارد. وت اند وایلد سال ها پیش با تولید رژ لب و لاک ناخن های ارزان قیمت و با کیفیت به شهرت جهانی دست یافته است. 

خرید محصولات وت اند وایلد از روبیکالا 

برای اطمینان از خرید محصولات وت اند وایلد اورجینال “فروشگاه اینترنتی روبیکالا” نماینده معتبر محصولات این برند به شما پیشنهاد می شود. روبیکالا از سال 1394 با حذف واسطه ها توانسته سریع ترین مسیر تأمین لوازم آرایش اصل و برند را راه اندازی کند. 



Source link