راهنمای خرید محصولات آرایشی بهداشتی برقی زنانه و مردانه


امروزه خرید لوازم آرایشی بهداشتی برقی برای بانوان و آقایان یا همان خرید لوازم برقی شخصی علاوه بر حفظ سلامت و بهداشت شخصی فرد، زندگی روزمره را هم برای ما راحت تر میکند. بنابراین اگر قصد خرید لوازم آرایشی بهداشتی برقی را دارید بهتر است با خواندن این مقاله اطلاعات و نکات لازم را به دست آورید تا در هنگام خرید لوازم برقی آرایشی بهداشتی زنانه یا مردانه دچار سردرگمی نشوید. همچنین با بهترین برندهای محصولات آرایشی بهداشتی برقی آشنا شوید تا یک خرید آسان و رضایت بخش را تجربه کنید.

لیست محصولات آرایشی بهداشتی برقی شخصی (مردانه و زنانه)

سشوار + راهنمای خرید سشوار

سشوارها معمولا به دو دسته خانگی و سالنی (آرایشگاهی) تقسیم میشوند. سشوار خانگی موتور سبک DC و سشوار سالنی موتور سنگین AC دارند. معمولا خرید سشوار خانگی با قدرت موتور 2000 وات برای مصرف خانگی مناسب است. ولی اگر از نظر بودجه مشکلی ندارید و میخواهید طول عمر سشوار هم بیشتر باشد. پیشنهاد ما به شما خرید سشوار سالنی با قدرت بیشتر از 2000 وات است.

نکته دیگری که در هنگام خرید سشوار باید به آن توجه کنید، قابلیت تنظیم سرعت باد و درجه حرارت سشوار و همچنین داشتن دکمه باد سرد در سشوار است. شما با توجه به حجم و نوع موهای خود میتوانید حرارت و سرعت باد مناسب را انتخاب کنید تا در هنگام سشوار کشیدن مو، آسیبی به موهایتان وارد نشود. همچنین استفاده از باد سرد سشوار باعث میشود موها حجیمتر شده و وز نشود.

در هنگام خرید سشوار به اینکه فناوری آیونیک یا تورمالین در سشوار به کار رفته باشد هم توجه کنید. تکنولوژی آیونیک و تورمالین با تولید یون منفی فعال الکتریسته ساکن مو را از بین میبرد و سریعتر موها را خشک میکند و حالتی درخشان و براق به موها میدهد.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار وینسنت HD7326 از ایومارکت است.

سشوار رمینگتون، سشوار پلازا، سشوار وینسنت، سشوار زلموند، سشوار وال، سشوار فیلیپس، سشوار پروویو، سشوار سیترونال، سشوار بابلیس و سشوار بروان جزء بهترین و پرفروش ترین برندهای سشوار در بازار میباشند.

ماشین اصلاح سر و صورت (ریش تراش)

image 4

ریش تراش یا ماشین اصلاح صورت یکی از مهمترین محصولات آرایشی بهداشتی برقی برای آقایان است. آقایان روزانه یا چند روز یکبار موهای صورت خود را اصلاح میکنند. بنابراین به یک ریش تراش باکیفیت و مناسب احتیاج دارند. ولی با توجه به برندها و تنوع بالای مدل های ریش تراش در بازار بهتر است برای خرید ریش تراش مناسب و با کیفیت به چند نکته توجه کنید.

مهمترین نکته برای خرید ریش تراش و خرید ماشین اصلاح سر و صورت توجه به اصل بودن برند ریش تراش است. زیرا خرید ریش تراش ارزان قیمت و متفرقه ممکن است با خراب شدن سریع ریش تراش باعث هدر رفتن پول شما شود.

پیشنهاد ما به شما خرید ریش تراش سیترونال 9900 از ایومارکت است.

ریش تراش فیلیپس، ریش تراش براون، ریش تراش پاناسونیک، ریش تراش اندیس، ریش تراش سیترونال، ریش تراش بابلیس و ریش تراش وال جزء معتبرترین و پرفروش ترین برندهای ریش تراش در بازار میباشند.

اتومو + راهنمای خرید اتومو

اتومو دستگاهی است که لخت و صاف کردن مو را برای شما بسیار آسان کرده است. به طوری که برای صاف کردن مو دیگر لازم نیست به آرایشگاه رفته و وقت و هزینه زیادی را صرف کنید. بلکه با خرید اتومو مناسب میتوانید به راحتی در خانه حالتی زیبا و لخت به موهای خود بدهید. ولی قبل از خرید اتومو برای حفظ سلامت موها بهتر است به چند نکته مهم توجه کنید.

مهمترین نکته در هنگام خرید اتومو توجه به جنس صفحات اتومو میباشد. بهترین اتوموها صفحاتی از جنس سرامیک یا تیتانیوم دارند ولی خرید اتومو سرامیکی در بین مصرف کنندگان محبوبیت بیشتری دارد. زیرا اتومو سرامیکی با انواع موها سازگار است، بسیار سریع داغ میشود و کمترین آسیب را به مو میزند.

پیشنهاد ما به شما خرید اتومو بابلیس ST391 از ایومارکت است.

اتومو رمینگتون، اتومو بابلیس، اتومو سیترونال، اتومو رولن، اتومو پاناسونیک، اتومو فیلیپس، اتومو وربنا، اتومو سانسی، اتومو پروویو، اتومو وایت مور، اتومو پرنسلی، اتومو لیز و اتومو پروالشیم جزء بهترین برندهای اتومو در بازار میباشد.

دستگاه فرکننده مو (بابلیس)

اگر از داشتن موهای صاف و یکنواخت خسته شدهاید و میخواهید موهایتان حالتی فر و فانتزی داشته باشد، پیشنهاد ما به شما خرید فرکننده مو یا خرید بابلیس میباشد. دستگاه فرکننده مو انواع مختلفی دارد و شما میتوانید به توجه به نوع موها و سلیقه خود خرید بهترین فرکننده مو را انجام دهید و انواع مدل های فر مثل فر ریز یا فر درشت را برای خود درست کنید.

همانطور که اشاره شد دستگاه فرکننده مو انواع متفاوتی در بازار دارد. از جمله فرکننده مو لول های، فرکننده مو مخروطی، فرکننده مو مرواریدی، فرکننده مو مواج، فرکننده مو جادویی و… ولی در بین مصرف کنندگان خرید فرکننده مو لول های محبوبیت بیشتری دارد.

پیشنهاد ما به شما خرید فرکننده مو بابلیس C454 از ایومارکت است.

فرکننده مو بابلیس، فرکننده مو سیترونال، فرکننده مو گامارا، فرکننده مو رمینگتون و فرکننده مو پروویو جزء بهترین برندهای دستگاه فرکننده مو میباشد.

دستگاه موکن زنانه (اپیلاتور یا اپیلیدی)

اپیلیدی یا اپیلاتور دستگاهی کاربردی برای از بین بردن موهای زائد بدن مخصوص خانم ها میباشد. اگر استفاده از ژیلت، موم، وکس و سایر روش ها برای از بین بردن موهای زائد بدن برای شما مناسب نیست و به دنبال روشی سریع، آسان و بدون درد جهت از بین بردن موهای زائد بدن در خانه هستید. بهترین روش خرید اپیلیدی میباشد. دستگاه اپیلاتور سریع و راحت موها را از ریشه کنده و به مرور زمان باعث میشود تارهای مو نازک شده و سرعت رشد موها را کم میکند.

پیشنهاد ما به شما خرید موکن زنانه پاناسونیک WD42 از ایومارکت است.

اپیلیدی براون، اپیلیدی پاناسونیک و اپیلیدی فیلیپس سه برند برتر موکن زنانه در بازار میباشد که در بین بانوان بسیار محبوب میباشد.

برس حرارتی + راهنمای خرید برس حرارتی

image 3

اگر استفاده از اتومو برای شما سخت میباشد و برای صاف کردن مو به دنبال یک دستگاه مناسب و کاربردی هستید که استفاده از آن در خانه بسیار راحت باشد، پیشنهاد ما به شما خرید برس حرارتی است. صاف کردن مو با برس حرارتی بسیار آسان است و به راحتی برس کشیدن مو میباشد.

در هنگام خرید برس حرارتی بهتر است به این نکات توجه کنید: جنس دندانه های برس حرارتی، قابلیت تنظیم درجه حرارت برس، داشتن فناوری تولید یون منفی، گرم شدن سریع برس و اندازه برس حرارتی با توجه به حجم موهای شما.

بهترین برس حرارتی معمولا دندانه هایی از جنس سرامیک دارند که حرارت را بطور یکسان و یکنواخت پخش میکند و آسیبی به موها نمیزند. همچنین با تولید یون منفی مانع از وز شدن موها شده و باعث درخشندگی مو میشود.

پیشنهاد ما به شما خرید برس حرارتی رمینگتون CR7400 از ایومارکت است.

برس حرارتی رمینگتون، برس حرارتی مس، برس حرارتی سیترونال، برس حرارتی فیلیپس، برس حرارتی پروویو، برس حرارتی پرنسلی و برس حرارتی پروالشیم جزء بهترین برندهای برس حرارتی در بازار میباشد.

سشوار برس دار + سشوار چرخشی

سشوار ابزاری کاربردی و پرمصرف برای خشک کردن و حالت دادن به مو است. ولی ممکن است استفاده همزمان از سشوار و برس برای شما سخت باشد و تسلط کافی بر روی سشوار کشیدن مو نداشته باشید. در این صورت بهترین انتخاب برای شما خرید سشوار برس دار یا خرید سشوار چرخشی میباشد.

سشوار برس دار  یا سشوار چرخشی محصولی کاربردی است که از ترکیب سشوار و برس گرد یا برس تخت ساخته شده است و به شما این امکان را میدهد که همزمان موهای خود را خشک کرده و حالت دار کنید.

پیشنهاد ما به شما خرید سشوار برس دار بابلیس AS960 از ایومارکت است.

برندهای سشوار برس دار بابلیس، سشوار برس دار رمینگتون، سشوار برس دار براون، سشوار برس دار سیترونال و سشوار برس دار ارزان قیمت گروندیک جزء بهترین و پرفروش ترین سشوار برس دار در بازار میباشند.

موزن بینی و گوش و ابرو

خرید موزن بینی و گوش یک روش راحت برای خلاص شدن از دست موهای زائد بینی و گوش و ابرو است. موزن گوش و بینی دستگاهی کاربردی و ساده است که به راحتی موهای زائد بینی، گوش و ابرو را اصلاح کرده و هیچ گونه آسیبی به گوش و بینی وارد نمیکند و باعث حساسیت هم نمیشود. سری باریک دستگاه موزن به راحتی وارد بینی و گوش شده و موهای اضافی را اصلاح میکند تا همیشه ظاهری تمیز و زیبا داشته باشید. دستگاه موزن بینی و گوش برندها و مدل های مختلفی در بازار دارد. بنابراین بهتر است در هنگام خرید موزن بینی و گوش به این چند نکته توجه کنید تا خرید بهترین موزن بینی و گوش را انجام دهید.

دستگاه فیس براش + راهنمای خرید فیس براش

فیس براش دستگاهی کاربردی و قوی برای مراقبت از پوست و شستشو و پاکسازی پوست صورت میباشد که در بین خانم ها و حتی آقایان محبوب و پرطرفدار است. فیس براش شستشوی صورت را 6 برابر بهتر از روش های عادی و معمول انجام میدهد و در پاکسازی و شستشوی پوست عملکرد و کارایی بسیار بالایی دارد. فیس براش علاوه بر شستن عمیقتر پوست از سفت شدن و بسته شدن منافذ پوست هم جلوگیری کرده و باعث درخشندگی و شفافیت پوست میشود.



Source link