خرید آنلاین نقل ارومیه از نقلستان!خرید آنلاین نقل ارومیه از نقلستانخرید آنلاین نقل ارومیه از نقلستان!


فروشگاه اینترنتی نقلستان، فعالیت خود را از سال ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی در زمینه فروش آنلاین سوغات شهر ارومیه آغاز کرده است.فروشگاه اینترنتی نقلستان با دارا بودن کادری مجرب و دانش آموخته در جهت تولید انواع نقل و عرقیات و حلوا فعالیت می کند و به شما عزیزان این نوید را می دهد که می توانید با خیالی آسوده و امن نسبت به خرید محصولی با کیفیت و اصیل در خورشان شما هم میهنان عزیز و نیز اصالت شهر ارومیه اقدام فرمایید و تنها با چند کلیک ساده صاحب لحظاتی شیرینی و لذیذ شوید.نقلستان سعی بر این دارد که سوغات ارومیه را با بهترین نحوه ممکن این شیرینی های خوش مزه را به دستتان برساند. چند مورد از بهترین و پروفروش ترین محصولات فروشگاه اینترنتی نقلستان را در قسمت پایین مقاله برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

محصولات فروشگاه اینترنتی نقلستان

  • نقل گردویی زعفرانی
  • نقل گردویی گل محمدی
  • نقل گردویی  وانیلی
  • نقل ابریشمی بیدمشکی
  • میکس گل محمدی و زعفرانی
  • نقل میکس گردویی زعفرانی و وانیلی
  • این محصولات در بسته بندی های یک کیلویی و نیم کیلویی قرار می گیرد

سوغات هر شهری از ایران بیانگر آداب و رسوم مردم و فرهنگ غذایی و اقلیم منطقه ای آن است
و شهر ارومیه دارای یکی از سوغاتی های خوشمزه و سنتی به نام‌ نقل می باشد. نقل یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین سوغاتی های شهر ارومیه محسوب می شود یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر خرید سوغاتی است اما امروزه هم وطنان عزیز می توانند به راحتی با چند کلیک ساده در محل کار یا خونه ،سوغات شهر ارومیه را در مدت کوتاهی تهیه کنند. شما عزیزان می توانید این سوغاتی معروف را در بسته بندی های یک کیلویی و‌ یا نیم کیلویی تهیه کنید

پرفروش ترین محصولات نقلستان

image 32

نقل گردویی زعفرانی نقلستان

یکی از نقل های محبوب فروشگاه اینترنتی نقلستان نقل گردویی زعفرانی می باشد که ترکیبی از مغزگردو و زعفران می باشد. این نقل علاوه بر طعم‌بی نظیری که دارد برای سلامت انسان نیز بسیار مفید می باشد، همان طور که می دانید زعفران یکی از بهترین ادویه های دنیا محسوب می شود.برای تهیه نقل زعفرانی ،زعفران فراوانی به کار می رودکه برای شادابی پوست و‌کنترل اعصاب موثر است، همچنین نقل گردویی،به علت داشتن مغز گردو،برای مغز و فشار خون مفید می باشد، صرف این نقل کنار چای،می توانند برای شما عزیزان،لحظات شادو شیرینی را به ارمغان بیاورد

نقل ابریشمی بیدمشکی نقلستان

نقل ابریشمی بیدمشکی یکی از معروف ترین و پر طرفدارترین نوع‌از نقل های خوشمزه نقلستان محسوب می شود این نقل چون ظاهری شبیه به ابریشم دارد و بسیار نرم است به این نام‌ شناخته شده است نقل بیدمشک ابریشمی با بیدمشک فراوانی تهیه می شود همانطور که می دانید بیدمشک برای قلب بسیار مفید می باشد بیدمشک یکی از گیاهان بومی ارومیه است که در فصل بهار شکوفا می شود همچنین در این نقل معروف ،خلال بادام نیز استفاده می شود خلال بادام را با گل بیدمشک در فصل بهار فراوری کرده و خلال بادام عطر و طعم بی نظیر بیدمشک را به خود می گیرد. هموطنان عزیز می توانند این نقل پرخاصیت و لذیذ را به راحتی با چند کلیک ساده تهیه نمایند.

روش های ارسال فروشگاه اینترنتی نقلستان

شما عزیزان می توانید با مراجعه به بخش خرید نقل ارومیه اقدام به تهیه نقل و نیز انتخاب روش ارسالی خود کنید

که فروشگاه اینترنتی نقلستان با قرار دادن انواع روش های ارسال برای شما عزیزان کار را برای شما آسان و تحویل محصول را در درب خانه فراهم کرده است.

  • تیباکس
  • اتوبوس
  • پیک برای همشهری های عزیزی که در ارومیه زندگی می کنند،{داخل شهر پیک رایگان می باشد}

فروشگاه اینترنتی نقلستان با دارا بودن کادری مجرب و دانش آموخته در جهت تولید انواع نقل و عرقیات و حلوا فعالیت میکند و به شما عزیزان این نوید را می دهد که می توانید با خیالی آسوده و امن نسبت به خرید محصولی با کیفیت و اصیل در خورشان شما هم میهنان عزیز و نیز اصالت شهر ارومیه اقدام فرمایید و تنها با چند کلیک ساده صاحب لحظاتی شیرینی و لذیذ شوید.هدف اصلی نقلستان جلب رضایت شماست.




Source link