خبر واردات خودروهای دست دوم آزاد شد + شرایط خبرآنلاین

سمند سمند k4 دارای یک موتور ۱.۸ لیتری، چهار سیلندر ۱۴۳ اسبی و ۱۷۶ نیوتن متری است. این خودرو دارای پیشرانه گیربکس ۶ سرعتـه میباشد. ارز واردات خودرو از محل ارز صادرات همان واردکننده و محصولات غیر که لزومی به عرضه ارز در سامانه نیما نداشته باشند، تامین میشود. هنگامیکه با سرعت بالا رانندگی میکنید، کمپرسور میتواند فریون را راحتتر پمپاژ کند، اما وقتی ماشین در حالت درجا کار کردن قرار میگیرد، با مشکل مواجه میشود. همانطور که دانستیم، کمپرسور نقش موثری در سیستم خنک کننده خودرو دارد اما ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی خراب شده و عملکرد صحیح خود را از دست بدهد. کولر خودرو هم مانند سایر قسمت های این وسیله نقلیه ممکن است در اثر عوامل مختلفی خراب شده و بازده اصلی خود را از دست بدهد. درصورتیکه این قطعات کثیف یا فرسوده شوند، کندانسور ممکن است عملکرد خود را 1400 AP از دست بدهد. از اینرو، نشت گاز و یا عدم وجود مقدار کافی از آن، عملکرد سیستم سرمایشی را دچار مشکل خواهد کرد که یکی از این مشکلات، گرم و سرد شدن کولر است.

مبرد به عنوان مایع حیاتی کولر ماشین شناخته می شود که نشت آن می تواند یکی دیگر از دلایل احتمالی عدم دمیدن هوای سرد توسط سیستم خنک کننده خودرو باشد. کندانسور وظیفه دارد که گاز مِبرَد را بهشکل مایع در بیاورد و خنک کند. این قطعه، مسئول تنظیم دمای مایع خنککننده است و درصورت عدم کارکرد صحیح، ممکن است دمای کولر بهطور نامناسب تنظیم شده و بهطور ناگهانی گرم یا سرد شود. اولین و رایجترین خرابی کولر ماشین که در تابستان، بهطور مکرر ممکن است با آن مواجه شوید، باد گرم زدن کولر است. هیچچیز کلافهکنندهتر از خرابی کولر ماشین در یک روز داغ تابستانی نیست. از بین همه علائم خرابی کولر خودرو، این مورد به عنوان شایع ترین دلیلی است که با آن مواجه می شوید. قیمت زنجیر چرخ های فلزی ارزان تر از انواع دیگر است و قیمت آن بین 130 تا 150 هزار تومان قرار دارد. اگر سرعت و شتاب برای شما اولویت دارد سراغ بروید. اگر فیلتر هوا با خاک یا زبالههای دیگر پوشیده شده باشد، مانع از رسیدن جریان هوای کافی به سیمهای کندانسور شده و همین امر باعث میشود که کولر، بهطور ناگهانی خاموش یا روشن شود. گرفتگی کندانسور یکی دیگر از دلایلی است که منجر به خاموش و روشن شدن ناگهانی کولر میشود.

اگر یکی از دو فن خنککنندهی کولر خودرو از کار بیفتد، میتواند موجب قطع و وصل شدن کولر شود. کارشناسان این حوزه توصیه می کنند در هنگام رانندگی در جاده، به جای پایین آوردن شیشه ها، کولر خودرو را روشن کنید چرا که پایین بودن شیشه ها موجب افزایش مقاومت خودرو در برابر حرکت و در نهایت سبب افزایش مصرف سوخت می شود. با صندلیهای اسپرت، فرمان چرمی، دسته دنده 12.3 اینچی و سیستم 7 بالاترین کیفیت خودرو های بی ام و را به شما ارائه میکند. هنگامیکه ماشین با سرعت بالا کار میکند، کندانسور برای خنک کردن فریون (گاز مِبرَد) به فن نیاز ندارد، زیرا هوای کافی از آن اگر ترمز اتومبیل نگرفت بهترین اقدام چیست؟ عبور میکند. کمپرسور، مهمترین قطعهی برقی در سیستم تهویهی ماشین است که وظیفه دارد نیروی لازم برای فشردهسازی گاز مِبرَد را از طریق تسمهی دینام که به موتور خودرو متصل شده است، دریافت کند. موتور دمنده، جزء مرکزی سیستم تهویه مطبوع ماشین است که وظیفه دمیدن هوای سرد یا گرم را از طریق دریچهها برعهده دارد. چندین نشانه در وسیله نقلیه شما وجود دارد که بروز هر یک می تواند به عنوان هشداری برای کاهش گاز کولر ماشین عمل کند. در نتیجه، کم و زیاد شدن باد کولر را بههمراه دارد.  ​​!

بهدلیل وجود رطوبت داخل کولر، احتمال رشد قارچ و کپک درون آن بسیار زیاد است؛ این مسئله نهتنها بوی نامطبوعی ایجاد میکند، بلکه میتواند باعث مسدود شدن پرههای کولر و کاهش شدت باد آن شوند. نفوذ رطوبت به درون سیستم تهویه خودرو، خوردگی قطعات، فرسودگی اجزای سیستم در دراز مدت و آسیب دیدن بخش های مختلف سیستم خنک کننده تحت تاثیر عوامل مختلف از جمله تصادف از اصلی ترین عوامل خالی شدن گاز کولر خودرو هستند. چرا که در حال حاضر این خودروها رقیب اصلی خودروهای داخلی محسوب میشوند و همچنان بازارشان چه در بخش خرید و فروش خودرو دست دوم و چه خرید و فروش خودروهای صفر داغ است. چه برندهایی مشمول قانون واردات خودرو میشوند؟ در پاییز ۱۳۹۹، فیسلیفت جدیدی از این خودرو با نام سورن پلاس به بازار آمد که در حقیقت همان سورن با موتور یورو ۵ و کروز کنترل است. دیگر مورد از قطعات تشکیل دهنده کولر ماشین، دریچه انبساط است. شکل این زنجیر چرخ ها به این شکل می باشد که در آن زنجیر ها به یک دیگر متصل میباشند. از این رو توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب بیشتر به هر یک از قطعات خودرو، همواره به طور منظم آن ها را چک کنید.