تفاوت VPS و VPN چیست؟

ویندوز سرور که توسط مایکروسافت ارائه شده است، یکی از سیستم عامل های سروری است که در سال های اخیر نسخه های زیادی از آن توسط منتشر شده و به یکی از رقیبان اصلی سیستم عامل لینوکس تبدیل شده است. این مجموعه در سه بخش تهیه شده است که شما از ابتدا تا پیشرفته با این سیستم عامل قدرتمند اشنا می کند در زیر برخی از سر فصل های این مجموعه را ذکر میکنیم. امکان داشتن آپ تایم پایین این سرورها نیز، امکان دسترسی سریع به سایت ها را کم می کند. جهت ارتباط با این شرکت شما میتوانید به وب سایت آن مراجعه کنید و از انواع آفرهای این شرکت با خبر شوید. برای پیدا کردن فایل .به پوشه مراجعه کنید. اگر توزیع شما ندارد، می توانید به جای آن از استفاده کنید. آیا سرور مجازی ارزان و رایگان استفاده کنیم؟ اما بد نیست به چند مورد دربارهی سرورهای رایگان توجه کنید. این گزینه به آنها امکان میدهد تا بدون هزینههای زیاد، پروژهها و خدمات خود را راهاندازی کرده و سپس با گذر زمان و گسترش فعالیتها، به سرورهای با منابع بیشتری انتقال یابند. وب رمز یکی از بهترین شرکتهای هاستینگ ایرانی است که کار فروش انواع هاست و سرور مجازی با کیفیت و امن را انجام میدهد و سابقهای درخشان در این حوزه دارد.

سرور مجازی چیست

یک برنامه جاوا که قابلیتهای سرور را توسعه میدهد جاوا سرولت نامیده میشود. این ورژن از ویندوز سرور در سه گروه ، و منتشر گردید که هر یک کارایی های خاص خود را داشتند. این نسخه نیز در گروه های ، ، و ارائه گردید. ویندوز سرور 2008 نیز در دسته بندی های ، ، و منتشر شد. شاید نیاز داشته باشید که سرور شما آخرین نسخههای را دریافت کند تا بتوانید از آخرین بهبودهای آن استفاده کنید. اگر شما فقط می خواهید با یک دوره برای یادگیری شروع کنید، با ما همراه باشید و سطح شغلی خود را بالا ببرید. علاوه بر این، این سرورهای رایگان معمولا خدمات و پشتیبانی خاصی از شرکت هاستینگ ندارند و شما نمیتوانید، با شرکت هاستینگ خود در ارتباط باشید. سازمان هایی که نسخه ی قبلی این ورژن را در اختیار داشتند و مجوز دسترسی مشتری یا آن را خریداری کرده بودند، دیگر نیازی به خرید مجدد مجوز نداشتند و آپگریدی رایگان بود و فقط برای مشتریان جدید امکان خرید وجود داشت. نسخه ی جدید تر سیستم عامل ویندوز سرور بود که در سال 1995 عرضه شد، در این سیستم عامل افزایش عملکرد، در کنار کاهش میزان حافظه مورد نیاز، تغییرات گسترده ای ایجاد کرد.

این نسخه که در سال 2008 معرفی شد، امکاناتی جدید به همراه داشت که از جمله بهترین آن ها عبارتند از: نرم افزار مجازی ساز -، ، ، و نمایشگر رویدادها. یک سیستم عامل 32 بیتی که با مسدود کردن دسترسی مستقیم برنامه به سخت افزار سیستم، توانایی ایجاد ثبات سیستم را در اختیار داشت. از دیگر ویژگی های این نسخه در اجازه دسترسی به کاربران سایر سیستم عامل ها به فایل ها و برنامه ها بود. توزیع لینوکسی در واقع به سیستم عاملی گفته میشود که متشکل از برنامه های متعدد است. در این نسخه امکان بروز رسانی برنامه ها و نصب پچ ها بدون نیاز به ریست سرور افزوده شد، و برای اولین بار .در این سیستم عامل قرار گرفت. نسخه ای که در سال 1996 توسط مایکروسافت در رده سیستم عامل های ویندوز سرور ارائه شد، با نام ویندوز 4.0 معرفی شد، در این ویندوز از رابط کاربردی ویندوز 95 بهره گیری شد و قابلیت های پروتکل شبکه نیز گسترش یافت تا منابع شبکه در انواع دستگاه ها، وسیع تر گردد. محیط گرافیکی نسخه برگرفته از است که ظاهری شبیه به ویندوز دارد. ما باید با استفاده از نرم افزار از طریق پروتکل به سرور مان متصل شویم تا بتوانیم بقیه کار های نصب را انجام دهیم.

دستور اضافه شده است زیرا برای نصب نرم افزار به امتیازات فوق العاده کاربر نیاز دارید. نام ترکیبی از و است، زیرا به جای دسکتاپ از محیط دسکتاپ استفاده میکند. اگر از سیستم عامل های دیگری که به متکی هستند استفاده کرده اید، می توانید به راحتی از طریق اوبونتو ناوبری کنید. همانطور که گفتیم، ویندوز سرور مایکروسافت طی سال ها توسعه پیدا کرده و به مرور نسخه های زیادی از این سیستم عامل منتشر شده برای اپلیکیشن چه سروری لازم است؟ است. از آنجایی که سایتهای مختلف، مشخصات و نیازهای مختلفی هم دارند، بهتر است با وب سرورهای مختلف و ویژگیهای آنها آشنا شوید، تا بتوانید سرویسی را که برای سایتتان مناسب است تهیه کنید. در یک ســرور مجازی در عمل شما یک اشتراک و سهم از منابع اختصاصی سخت افزاری سرور نظیر هارد دیسک، و را در اختیار خواهید گرفتید که با سیستم عامل مد نظر شما و به صورت کپسوله تنها در اختیار شما خواهد بود. همچنین این شرکتها برای سرورهای مجازی رایگان معمولا امنیت کافی را در نظر نمیگیرند و همین مورد به تنهایی میتواند باعث نابودی وب سایت شما شود. رایگان راهکاری ایدهآل برای دانشجویان و صاحبان وبسایتهای کوچک است. ​&;᠎.