بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن


در گذشته، خرید عطر تجربه منحصر به‌فردی بود، چون به محض ورود به فروشگاه عطر و ادکلن، در دنیای صدها رایحه مختلف گم می‌شدید و حتی اگر به قصد خرید یک عطر خاص مراجعه کرده بودید، حس شامه شما حداقل برای یک بار با تعجب، فریاد می‌زد: «وای خدایا! این چه عطریه؟!» و همین باعث می‌شد تا مدت‌ها تجربه خریدتان را به خاطر بیاورید. اما گذشت زمان و تغییر شیوه زندگی، این روند را تغییر داده و بسیاری از مردم عطر را به‌صورت آنلاین خریداری می‌کنند. این تجربه از یک طرف، آن‌ها را محدود به کشف رایحه جدیدی می‌کند که حتی نمی‌دانستند وجود دارد و ازسوی‌دیگر، سریع‌تر است و معمولا هزینه کمتری دارد. بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلندر ایران که برای خرید عطر و خرید لوازم آرایشهم معتبر و قابل اعتماد باشد، باید ویژگی‌هایی داشته‌باشد که در ادامه درباره آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

خرید آنلاین عطر و ادکلن

بزرگ‌ترین نقطه ضعف خرید آنلاین عطر، پذیرش خطر خرید عطر تقلبی است. عطرهای تقلبی از این نظر که روی پوست انسان آزمایش نشده و می‌توانند باعث بیماری‌های پوستی شدید شوند، قابل اعتماد نیستند. اما چطور و از کجا می‌توانیم عطر و ادکلن را به‌صورت آنلاین خریداری کنیم؟ کدام فروشگاه‌ها قابل اعتمادتر هستند و چه مواردی را باید هنگام خرید عطر و خرید لوازم آرایش به یاد داشته‌باشیم؟

قبل از این‌که به بررسی این سوالات بپردازیم، توصیه می‌کنیم که همیشه عطر خود را از یک فروشگاه معتبر اینترنتی تهیه کنید که دارای سابقه خوب و سایت قابل اعتماد باشد. فروشگاه‌های اینترنتی عطر ریحا، میثم عطر، لارا و هایلند بیوتی از جمله بهترین فروشگاه‌های اینترنتی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی محسوب می‌شوند و شما می‌توانید با خیال راحت برای خرید عطر و خرید لوازم آرایش از طریق آن‌ها اقدام کنید.

چگونه از فروشگاه‌های اینترنتی عطر و ادکلن بخریم؟

خرید آنلاین برخی از محصولات آسان است اما قطعا عطر و ادکلن از این دسته به‌شمار نمی‌روند. برای این‌که بهترین خرید را از بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن داشته‌باشید لازم است به موارد زیر توجه کنید:

  • اگر به دنبال رایحه جدیدی هستید، بهتر است ابتدا به عطری که قبلاً استفاده کرده‌اید، دقت کنید که نت‌های آن بر پایه کدام رایحه‌ها یا چه گروه عطری است؟ ممکن است متوجه شوید که علاقه شما به عطرهای گلی یا میوه‌ای، بیشتر است و باید در همین رده به دنبال ادکلن بگردید. سایت‌هایی مانند Fragrantica.com می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.
  • اگرچه طبیعی است که نظر یا سلیقه بویایی شما مشابه بسیاری از افراد نباشد، اما خواندن نظرات افرادی که زیر پست عطر موردنظرتان کامنت گذاشته‌اند، می‌تواند به شما کمک کند تصمیم درست‌تری برای خرید عطر بگیرید. اگر بسیاری از مردم می‌گویند که یک عطر بیش از حد قوی و تند است و شما رایحه‌های ملایم‌تر را می‌پسندید، احتمالاً آن عطر برای شما مناسب نیست. وبلاگ‌های معرفی عطر و ادکلن، معمولا می‌توانند منابع خوبی برای بررسی‌های بی‌طرفانه باشند.
  • تصمیم بگیرید که آن‌چه می‌خواهید ادکلن، ادوتویلت یا ادوپرفیوم است؟ ماندگاری ادکلن زیاد نیست، اما برای استفاده روزانه و ثبت رایحه‌ای با طراوت روی پوست عالی است. ادکلن رایج‌ترین نوع عطر است که معمولاً چند ساعت ماندگاری دارد اما اگر عطرهای قوی‌تر و ماندگارتر را دوست دارید، باید ادوپرفیوم یا ادوتویلت را انتخاب کنید. پس قبل از کلیک کردن بر روی گزینه «خرید» بدانید کدام عطر را ترجیح می‌دهید.
  • واژگان عطری خود را کامل کنید و با کلمات توصیفی که معمولاً در رابطه با رایحه‌ها استفاده می‌شود، آشنا شوید. اگر بویی با کلمات «تند»، «فریبنده» و «اسرارآمیز» به تصویر کشیده شود، احتمالاً رایحه‌ای چوبی یا شرقی است که برای عصرها مناسب است اما اگر «دخترانه»، «پرطراوت» و «شیرین» معرفی شود، احتمالا رایحه‌ای زنانه، گلی یا میوه‌ای است.
  • بسته‌بندی یک عطر، تم و بوی رایحه درون آن را بیان می‌کند. جعبه‌ها و بطری‌های طلایی نشان‌دهنده لباس شب و بوی مجلل هستند. بسته‌بندی‌های آبی و سبز کم‌رنگ دلالت بر طبیعت و طراوت دارند (به تابستان و لباس‌های روز فکر کنید)، در حالی‌که بطری‌های صورتی احتمالاً زنانه هستند و از نت‌های گلی تشکیل شده‌اند.
  • عطرسازان تمایل دارند که سبک خاص خود را داشته‌باشند. مجموعه عطرهای آن‌ها در واقع، رزومه کاری و معرفی‌نامه سبک روانی آن‌ها است و می‌توانید احتمال دهید اگر از یکی از مجموعه عطرهای آن‌ها لذت برد‌ه‌اید، احتمالاً از دیگری نیز لذت خواهید برد.
  • فقط به این دلیل که یک عطر گران است، به این معنی نیست که بهترین باشد. به‌جای تکیه به برچسب قیمت به دنبال سیگنال‌های کیفیت دیگری باشید.
image 10

ویژگی‌های بهترین عطر و ادکلن‌های دنیا که هنگام خرید از بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن باید بدانید!

برخی از عطرها در سراسر جهان از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. برخی دیگر، با وجود این‌که با موفقیت مالی کمتری روبرو شدند اما نسل به نسل مورد احترام قرار می‌گیرند و به موقعیتی شاهکار دست می‌یابند. ویژگی‌هایی که یک عطر خوب را به یک شاهکار معطر تبدیل می‌کند و برای خرید عطر و خرید لوازم آرایش از بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن باید آن‌ها را به یاد داشته‌باشید، عبارتند از:

  • اصالتبرخی از عطرها موفقیتشان را مدیون اصالت ترکیب خود هستند. این رایحه‌ها اغلب مسیرهای متفاوتی را طی می‌کنند و نت‌های جدید و غیرمتعارفی را به ارمغان می‌آورند که توجه عده زیادی از افراد را به خود جلب می‌کند. به‌عنوان مثال، نت‌های پایه چرمی دودی که با خزه بلوط نمکی و گالبانوم، یک ترکیب به شدت خشک و علفی را خلق می‌کنند یا عطرهای زنانه‌ای که حاوی هیچ نت گلی یا شیرین خاصی نیستند و در فرمول آن‌ها از آکوردهای چوب، رزین و نت‌های کهربا استفاده شده است، زنانی را مجذوب می‌کنند که عطرهای رایج زنانه را بیش از حد شیرین و رمانتیک می‌دانند.
  • نوآوریبرخی از عطرها شهرت خود را مدیون ظرفیتشان برای نوآوری در دنیای عطرسازی و القای آن با محرک‌های بویایی جدید هستند. به‌عنوان مثال، رایحه ایو سن لورن، رایحه‌ای است که نت عود را به عطرسازی غربی معرفی کرد. عود یک ماده سنتی در خاور میانه و خاور دور است، اما در اروپا آن‌قدر محبوب شد که تقریباً هر برندی در سال‌های اخیر رایحه‌ای مبتنی بر عود را روانه بازار کرده است. گاهی اوقات نیز نوآوری در مواد مصنوعی جدید یافت می‌شود، مانند عطرهای شنل که شامل دسته‌ای از آلدئیدها است که پای آکوردهای جدید گلی را به دنیای خرید عطر و خرید لوازم آرایش باز کردند. چیزی که ادکلن کول واتر دیویدوف را آن‌قدر فریبنده کرد تا جایی که آن را به یکی از موفق‌ترین عطرهای مردانه تبدیل نمود، ماده‌ای مصنوعی به نام دی هیدرومورسنول است که بوی تازگی و تمیزی مانند قدم زدن در یک دنیای سپید را تداعی می‌کند. گاهی اوقات نیز موفقیت در استفاده از یک عنصر جدید قرار نمی‌گیرد، بلکه در تصمیم‌گیری برای استفاده متفاوت از یک عنصر قدیمی خلاصه می‌شود. به‌عنوان مثال، چیزی که باعث شد ساواج دیور در بازار موفق شود، آکوردی از مرکبات، یاس و هدیون است که آن را به یک رایحه نمادین برای 3 نسل تبدیل کرد.
  • کیفیت: برخی از عطرها به نادرترین و گران‌ترین مواد اولیه برای اغوای عموم متکی هستند. در قلب ادکلن شنل یکی از گران‌ترین مواد اولیه نهاده شده است. ریشه‌های زنبق برای دستیابی به مقدار مناسب روغن، باید سه تا شش سال بارور شوند. سپس 3 سال طول می‌کشد تا ریزوم‌ها خشک شوند. این فرآیند طولانی، قیمت آن را توجیه می‌کند.
  • رویکرد بازاریابی صحیح: برخی از عطرها نشان می‌دهند چگونه داشتن یک رویکرد بازاریابی صحیح می‌تواند منجر به موفقیت همیشگی شود و از نام گرفته تا بطری، از خود رایحه گرفته تا تصاویر تبلیغاتی، همه و همه را در راستای یک هدف، بسیج کند. ادکلن‌های ایو سن لورن از همین دسته هستند که مفاهیم آزادی، دوستی و سیالیت (جنسیت) را منتقل کردند و به محبوبیت زیادی دست یافتند.
  • ظرافتبرای خلق ظرافت در صنعت عطر و ادکلن،چندین دهه آموزش لازم است. بهترین عطرهای مشهور دنیا ساختاری یکپارچه از هماهنگی و تعادل دارند و توانسته‌اند چندین نسل را مسحور خود کنند و هر بار پیامی متفاوت و جذاب داشته‌باشند.
image 9

سخن پایانی

برای خرید از بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن می‌توانید به سایت‌های معتبری مانند هایلند بیوتی، لارا، میثم عطر و ریحا سر بزنید و خرید عطر و خرید لوازم آرایش خود را با اطمینان به اعتبار برند، بسته‌بندی محکم و ارسال به موقع، انجام دهید.




Source link