آیا من برای همیشه اهداف کالری دارم؟


س: هی اریکا!

من یک س haveال دارم ، امیدوارم چیزی درمورد درخواست من نداشته باشید. یادم می آید مقاله ای را که در این زمینه نوشته بودید خواندم اما نتوانستم آن را پیدا کنم.

بنابراین برای شمارش 20 پوند کالری از دست بدهید. چیز این است … من راه طولانی دارم … (مانند 100 پوند اگر نه بیشتر)

واقعیت این است که من به واقعیت محاسبه هر کالری برای همیشه فکر کردم. من هرگز نمی خواهم اینقدر بزرگ باشم ، اما چقدر واقع بین است؟ الاغ آیا این چیزی است که من فقط باید انجام دهم؟ من در حال حاضر در داشتن وعده های کوچکتر بسیار خوب هستم ، اما می ترسم که اگر شمارش کالری را متوقف کنم و فقط سعی کنم آن را در چشم ها جمع کنم ، حتی اگر قسمت هایی را وزن کنم ، می توانم وزن خود را دوباره به دست آورم.

سوالی که من دارم دستور العمل های شمارش کالری است. مدت زیادی طول می کشد تا همه چیز را بشمارید و آن را به قسمت های دقیق تقسیم کنید.

من تا پایان عمر نمی توانم وزن کاهو ، انگور و غلات را ببینم.
تو در مورد آن چه فکر می کنی؟

من پستهایی را که در انتهای این پست ذکر کردید پیوند می دهم ، اما نه ، هدف این نیست که بقیه عمر خود را صرف شمارش کالری کنید.

راستش را بخواهید ، چند سال پس از نوشتن این مجموعه در مورد اهداف کالری ، تنها چیزی که برای من واضح تر است این است که کمتر به ریاضیات واقعی کالری و بیشتر به درسهایی که اهداف باید به شما بیاموزند ، مربوط می شود.

به آن اینگونه نگاه کن. بنابراین بسیاری از غذاهای فرآوری شده به گونه ای تولید می شوند که بافت را از بین می برد ، غذا را مجبور می کند که یک توده خوب و مرتب در دهان شما ایجاد کند ، هیچ اثری در پشت دندان های شما باقی نمی گذارد تا با استفاده از نخ دندان یا نخ دندان برداشته شود ، و هنگامی که از گردن شما پایین می آید شکم شما ، این توده منحنی باریک را در شکم شما ایجاد می کند مفرط برآورده نشده است

و سپس به عقب نگاه می کنید که چقدر کالری های مزخرف انجام نشده برای شما هزینه دارد و متوجه می شوید که این مقدار بوده است وای کالری زیادی برای گرسنگی سریع شما بعد از غذا خوردن

و سپس به اندازه وعده غذا نگاه می کنید و متوجه می شوید که فقط غذا نخورده اید یکی سرو کنید ، شما به طور تصادفی غذا خوردید چهار زیرا نام تجاری اندازه بخش ها را به همان اندازه کاهش داد تا کالری در هر وعده روی برچسب ترسناک نباشد … چهاربه

و سپس به حقایق تغذیه نگاه می کنید در زیر کالری در هر وعده غذایی و دریابید که غذای انتخابی شما به اندازه کالری موجود پروتئین کمی دارد یا هیچ پروتئینی در آن وجود ندارد ، علاوه بر این فاقد فیبر است ، و حتی اگر نتوانستید آن را بچشید ، به طور شگفت انگیزی بیشتر از آنچه که در نظر داشتید وجود دارد. شما به سرعت این را به طور مجازی متوجه می شوید همه کالری موجود در غذا از کربوهیدرات ها تأمین می شود.

و سپس به برچسب مواد تشکیل دهنده نگاه می کنید و متوجه می شوید که اکثریت قریب به اتفاق مواد تشکیل دهنده فقط انواع آرد و شکر هستند ، دو مورد از تعداد انگشت شماری از این مواد در این کشور که برای تولیدکنندگان مواد غذایی بسیار سودآور هستند.

در سپس…. سپس… شما با خود گفتید: “وای ، من دیگر نمی توانم این را بخورم.”

که این درس درستی برای شمارش کالری است. این در مورد اجبار وسواسی برای مدیریت کمبود کالری لازم برای کاهش وزن نیست – این در مورد یادگیری درس هایی در مورد غذاهایی است که می خورید ، این که چرا این احساس را در شما ایجاد می کند و آیا به شما کمک می کند یا نه. ‘ شما برای شما تنظیم کرده اید

یک دلیل وجود دارد که چرا سبزیجات برای کاهش وزن بسیار مهم هستند – آنها مقدار کمی کالری دارند ، غذای کامل را که می خورید تحویل دهید، فوق العاده مفید باشد. 3 فنجان کلم پیچ را با سیر و پودر فلفل قرمز که در یک واینگرت کوچک سرخ کرده اید اضافه کنید و متوجه شوید که حتی نمی توانید آن را تمام کنید ، حتی اگر بیش از 600 کالری کمتر از رستوران فست فود مورد علاقه شما ارزش خوردن داشته باشد. ارزشمند اطلاعات

به شما کمک می کند تا دلیل را بیان کنید نه به غذایی که دوست دارید برای چیزی که به شما کمک می کند تا به هدفتان نزدیک شوید – چند بار در زندگی احساس نیاز می کنیم که بگوییم: “می دانم که دوستت دارم ، اما تو برای من خوب نیستی ، هر چقدر هم که خوب باشی من را در کوتاه مدت احساس می کنی؟ “

من می دانم که اهداف کالری ، در غالب آن ، استرس زا و ناامیدکننده هستند و چشمان باز می کنند و می میرند و صادقانه برای برخی از افراد می تواند باعث ترس زیادی شود که آنها را به سمت رفتارهای آشفته غذا سوق می دهد. با این حال ، من معتقدم که ما به آن اشتباه نگاه می کنیم.

شمارش کالری ، حتی اگر به شما کمک کند تا در صف بمانید ، باید یک تمرین برای کاوش باشد. برای من ، این بدان دلیل بود که من احساس کردم می توانم تمام تابه سیب زمینی پوست کنده بتی کروکر را بخورم – من می دانم که در مورد آن سیب زمینی های احمقانه زیاد صحبت می کنم – زیرا هیچ یک از مواد اصلی نبود. چربی ، منبع واقعی کامل ، همه چیز دیگر را حذف کرد. پروتئین حاصل از پنیر و شیر تقریباً به طور کامل از بین رفته است. با وجود تمام کالری هایی که خوردم ، برای غذایی که باید سیب زمینی و پنیر و شیر و ادویه باشد (چیزی که من elo می دانم هنوز احساس می کردم می توانم تمام تابه را بخورم. اولین باری که سیب زمینی پوست کنده را از ابتدا درست کردم ، به سختی یک چهارم تابه را خوردم. فکر خوردن همه اش حالم را بد می کند وقتی این را تایپ می کنمبه

همانطور که مشخصات خود را وارد کردید ، از خود بپرسید – آیا بعد از خوردن این غذا سیر شده بودم؟ آیا می توانستم چیزی راضی کننده تر و احتمالاً بسیار خوشمزه تر داشته باشم؟ آیا این انتخاب درستی بود؟

وقتی این س questionsالات را از خود می پرسید ، به مغز خود راه های جدیدی می دهید تا از غذاهایی که در بدن خود قرار داده اید قدردانی کند. آیا شما را خوشحال کرد؟ آیا تا وعده غذایی بعدی شما طول کشید؟ یا به قند بالا رفته اید ، مرده اید و سپس با خوردن شیرینی دیگر از تصادف رهایی یافته اید؟

اهداف کالری به شما در حفظ کسری کمک می کند ، اما شما همچنین باید از اطلاعاتی که با خواندن این برچسب ها به دست می آورید استفاده کنید تا به شما در درک انتخاب هایی که برای رسیدن به هدفتان نیاز دارید کمک کنید. در به شما دلیل خداحافظی بدهد – غذاهای قدیمی ، اندازه قسمت های قدیمی ، همه چیز قدیمی.

برای مدت طولانی ، اینها انتخاب هایی بود که خودتان انجام می دادید ، بدون خواندن برچسب یا باز کردن تلفن خود. می دانید که نمی توانید ماکارونی را از منو سفارش دهید زیرا می دانید که سس سفید به تنهایی 500 کالری نرم دارد. شما می دانید که نان ایده بدی است ، زیرا همراه با این واقعیت که با نرم کننده های خمیر تهیه می شود که باعث می شود وزن آن از آنچه ظاهرا سنگین تر است ، تهیه شود ، کالری فوق العاده بالایی دارد و بسیار سیر کننده است. (دلیلی وجود دارد که در اکثر نقاط بی پایان و نامحدود است.) شما می دانید که همه چیز سرخ شده یا پخته یا پخته یک حرکت بد است – مگر اینکه شما واقعا زیرا ، در این صورت ، به درون فرو می رود – و به رای دهندگان شما شکل می دهد. چرا می دانی؟ چون شما آن را تماشا کردید و درس خود را آموختید.

بنابراین باید برای همیشه حساب کنید؟ خیر اما گاهی اوقات متوجه می شوید که باید مجدداً کالیبره کنید ، و این خوب است. یا گاهی اوقات به طور تصادفی وزن خود را افزایش می دهید و کمی بازگشت به کالری خود می تواند به شما کمک کند بفهمید چه چیزی لغزش می کند و کجا.

از هدف گیری کالری به عنوان ابزاری استفاده کنید که به شما کمک می کند راه شخصی خود را برای رسیدن به هدفتان مشخص کنید ، و خیلی زود خود را به طور طبیعی در کنترل کروز خواهید دید ، و خلبان خودکار شما کاملاً تنظیم مجدد شده است تا درک جدید شما از نحوه غذا خوردن را منعکس کند. و همانطور که همیشه می گویم ، MyFitnessPal شما از این بابت از شما تشکر می کند!

(خوب ، این چیزی نیست که من همیشه می گویم ، اما خیلی نزدیک است. LOL!)

برای اطلاعات بیشتر در مورد اهداف کالری:



دیدگاهتان را بنویسید