میکروپیگمنتیشن راهی مطمئن برای کسب درآمد از صنعت زیبایی


مطمئنا در طول روز با بانوانی برخورد داشته اید که همیشه ابروهای آراسته، مرتب و طبیعی دارند. حتما برای شما سوالی مبنی بر اینکه چطور انقدر ابروهای آراسته ای دارند برای شما پیش آمده است. جواب سوال شما بسیار ساده است، این دسته از بانوان اکثرا از خدماتی مثل میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ و … استفاده می‌کنند تا ابرو های مرتبی داشته باشند. این روش بر اساس اصول پزشکی و کاملا علمی انجام می‌شود و رنگدانه هایی روی پوست شما به جا می‌گذارد تا آراسته تر دیده شوید.

میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشن یکی از روش های آرایش دائم است که برای ابرو، لب، خط چشم و … کاربرد دارد.

عملکرد این روش به این گونه است که رنگدانه هایی به زیر پوست تزریق می‌شود تا ظاهر ابرو های شما بی عیب و نقص شود. این رنگدانه ها با استفاده از سوزن هایی با سایز های متفاوت با دستگاه به زیر پوست با سرعت نسبتا بالایی کوبیده می‌شوند و به زیر پوست تزریق می‌شوند که این رنگدانه ها زیست سازگار بوده و به لایه ای مشخص تزریق شده و کمترین آسیب را به پوست می‌رسانند. از این تکنیک برای زیبایی و متعادل سازی برخی اجزای صورت به خصوص ابرو ها استفاده می‌شود. میکروپیگمنتیشن نسبت به روش تاتو های سنتی و قدیمی درد و خونریزی کمتری دارد و همچنین با مراقبت و رعایت نکات ماندگاری بالاتری از خود نشان می‌دهد.

اگر شما فردی هستید که به فعالیت در زمینه میکروپیگمنتیشن به صورت حرفه ای علاقه دارید و یا خواهان کسب اطلاعات بیشتری از این زمینه اید با ما در ادامه همراه باشید. 

بازار کار میکروپیگمنتیشن

بازار کار میکروپیگمنتیشن به دلیل افزایش تقاضا برای خدمات زیبایی و آرایش دائمی، به خصوص در زمینه ابروها، رو به رشد است. خدمات میکروپیگمنتیشن معمولاً توسط تکنسین‌های متخصص و ماهر انجام می‌شود و متخصصان با تجربه می‌توانند در این صنعت بازار کار خوبی داشته باشند.
افراد علاقه‌مند به یادگیری به طور عمده، قبل از شروع هر کار به دنبال اطلاعات مفید و صحیح در خصوص روند کاری آن حوزه هستند تا راه پیشِ رو را برای خود روشن تر و هموار تر سازند. احتمالا اولین سوال شما این است که کجا آموزش ببینید یا بعد از به اتمام رسیدن دوره آموزشی کجا و چطور مشغول به کار شوید ؟! در ادامه تمامی موارد رو خدمت شما توضیح خواهیم داد:

پس از آموزش میکروپیگمنتیشن چطور مشغول به کار شویم؟

به طور کلی افراد پس از گذراندن دوره، مدرک معتبر دریافت خواهند کرد و بعد از دریافت مدرک قادر به کار در سالن های مختلف به عنوان پیگمنتر می‌باشند و حتی اگر علاقه به کارهای درمانی در زمینه میکروپیگمنتیشن داشته باشند می‌بایست زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو شروع به کار کنند. پیگمنتر ها می‌توانند بعد از اتمام دوره های آموزشی خود در دوره های مربیگری شرکت نموده و بعد از آن به عنوان مربی آموزشی حوزه میکروپیگمنتیشن استخدام شوند.

میکروپیگمنتیشن چقدر درآمد دارد؟

درآمد پیگمنتر ها کاملا بستگی به مواد مصرفی، نوع کار و حتی محل و شهری که در آن مقیم هستند، دارد. قیمت کار ها و درآمد پیگمنتر ها در مراکز استان کمی بیشتر از شهرستان های دیگر است و همچنین مواد مصرفی موجود در این شهر ها گران تر از باقی شهرستان ها می‌باشد. بنابراین نمی‌توان درآمد ثابت یا قیمت ثابتی را به حضور شما عزیزان رساند. اما اگر یک فرد ماهر در این زمینه باشید حقوق شما بیشتر از قانون کار خواهد بود.

چطور میکروپیگمنتیشن را حرفه ای آموزش ببینیم؟

در خصوص آموزش میکروپیگمنتیشن روش های مختلفی برا یادگیری وجود دارد که می‌توانید بسته به شرایط شخصی خودتان روش یادگیری مناسب با خصوصیت های شخصی خود انتخاب کنید. روش های حضوری، غیر حضوری آنلاین و آفلاین از روش های معمول و معقول جهت یادگیری این هنر هستند. بنابراین شما می‌توانید روش سازگار تر با زمان خودتان را انتخاب کنید. به طور مثال افرادی که وقت خالی بیشتری دارند و می‌توانند زمان کافی برای رفت و آمد را در بین کارهای روزمره خود ایجاد کنند می‌توانند روش حضوری را انتخاب کرده و از آن بهره ببرند. افرادی که مشکل رفت و آمد و همچنین زمان کمتری دارند می‌تواند روش غیر حضوری را انتخاب کنند و حتی اگر امکان ایجاد زمان های مشخص و دقیق برای آموزش آنلاین را ندارند می‌توانند از روش غیرحضوری آفلاین استفاده کنند و هر وقت که زمان کافی برای یادگیری داشتند از آموزش ها بهره ببرند و در صورت بروز هرگونه مشکل ، برای رفع اشکال به پشتیبان خود مراجعه کنند.

میکروبلیدینگ یا میکروپیگمنتیشن کدام یک را آموزش ببینیم ؟

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن دو روش مختلف برای بهبود شکل و رنگ ابروها استفاده می‌شوند. این دو روش تفاوت‌هایی در روش اجرا و نتایج حاصل از آنها دارند. در زیر تفاوت‌های اصلی بین میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن را بررسی می‌کنیم:

میکروبلیدینگ:

– میکروبلیدینگ یک روش ریشه‌ای برای بهبود شکل ابروها است. در این روش، با استفاده از تیغه‌های ریز و برش‌دهنده، موهای اضافی ابروها را حذف می‌کنند.
– این روش برای ایجاد شکل دقیقتر و منظم‌تری در ابروها مناسب است و به طور معمول هیچ رنگی به کار نمی‌برند.
– مزیت مهم میکروبلیدینگ این است که نتیجه طبیعی‌تری را به ابروها می‌بخشد، زیرا فقط موهای زائد حذف می‌شوند و رنگ طبیعی ابروها حفظ می‌شود.
– عملکرد میکروبلیدینگ توسط تکنسین‌های ماهر انجام می‌شود و نیاز به مهارت و دقت بالا دارد.

میکروپیگمنتیشن:

– میکروپیگمنتیشن یک روش است که با استفاده از سوزن‌های ریز و رنگ‌دار، رنگ را درون ابروها تزریق می‌کند. این روش برای تقویت رنگ ابروها یا پرکردن خالی‌ها و ناهمواری‌های ابرو مناسب است.
– در میکروپیگمنتیشن، رنگ مصنوعی به کار می‌برند و به طور دقیق درون پوست تزریق می‌شود. این روش به شما امکان می‌دهد رنگ و شکل ابروها را به دقت تعیین و تنظیم کنید.
– نتیجه میکروپیگمنتیشن به طور قابل توجهی قابل تغییر است و تحت تأثیر عوامل مانند رنگ پوست، تماس با آب و مواد شوینده و زمان قرارگیری قرار می‌گیرد. بنابراین، نیاز به تعمیر مجدد و تازه‌سازی دارد.
– میکروپیگمنتیشن نیازمند مهارت‌های خاصی است و انجام آن باید توسط پزشک یا تکنسین ماهری صورت بگیرد.

به طور کلی، میکروبلیدینگ بیشتر برای بهبود شکل و تنظیم خطوط ابروها استفاده می‌شود، در حالی که میکروپیگمنتیشن بیشتر برای تقویت رنگ ابروها و ایجاد جلوه آرایشی استفاده می‌شود. هر یک از این روش‌ها مزایا و محدودیت‌های خود را دارند اما در کل میتوان گفت بازار برابری دارند اما به علت ماندگاری بیشتر میکروپیگمنتیشن بازار کار قوی تری هم وجود دارد.

دوره آفلاین میکروپگمنتیشن
دوره آفلاین میکروپگمنتیشن

مواردی که باید در  میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن رعایت کرد

در روش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن، رنگ مورد نظر در ابرو با استفاده از تیغه‌ها یا سوزن‌های ریزکاری شده به پوست تزریق می‌شود. این روش‌ها برای بهبود شکل و رنگ ابروها استفاده می‌شوند.اما به دلیل استفاده از تیغه‌ها یا سوزن‌ها، برخی از مراقبت‌ها و دقت‌ها در انجام این روش‌ها لازم است. از جمله یکی از این مراقبت‌ها، اجتناب از استفاده از سوزن آلوده است که می‌تواند باعث انتقال ویروس‌ها و بیماری‌ها شود.بدون شک، انتخاب یک مرکز زیبایی با تجربه و معتبر بسیار مهم است. اینکه آیا مرکز از وسایل ضدعفونی استفاده می‌کند و تمامی ابزارها را به درستی استریل می‌کند، از جمله عواملی است که باید در نظر گرفته شود. همچنین، حضور یک پزشک یا تکنسین ماهر و مجرب در انجام این روش‌ها می‌تواند موثر باشد.اگر مایل به استفاده از روش‌های میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن هستید، بهتر است قبل از انجام هرگونه روش، به دقت تحقیق کنید و مراکز مختلف را مقایسه کنید. همچنین، مشاوره با پزشک یا تکنسین متخصص می‌تواند به شما در انتخاب مرکز مناسب کمک کند.

، از جمله عوارض تاتو ابرو را به شرح زیر می‌توان نام برد.

  • خونریزی
  • بالاآمدن گوشت اضافه
  • تغییر رنگ ناخواسته
  • انتقال بیماری هایی که از طریق خون آلوده منتقل میشوند
  • آسیب به فولیکول های مو
بازار کار میکروپیگمنتیشن
بازار کار میکروپیگمنتیشن

دوره آموزش میکروپیگمنتیشن در آکادمی نورینو

چنانچه قصد آموزش به صورت غیرحضوری آفلاین را در زمینه میکروپیگمنتیشن دارید می‌توانید از دوره های آموزشی نورینو بهره ببرید. دوره های آفلاین نورینو پشتیبانی فعال و هر روزه و قیمت مناسب دارند و می‌توانید به راحتی از آن‌ها بهره ببرید.

دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن نورینو در 19 فصل ضبط شده و تکنیک میکروپیگمنتیشن و دو الگوی پایۀ آن را یعنی الگوی فری استایل و نانوبروز را  به طور کامل یاد می‌گیرید.

بعد از ثبت‌نام کامل، شما به ویدئوهای دوره و اطلاعات تماس با پشتیبانی دوره دسترسی خواهید داشت و تمامی سوالات شما تا زمانی که به طور کامل با محتوای دوره آشنا شده‌اید، پاسخ داده خواهد شد. شما می‌توانید سوالات خود را روزانه در پلتفرم‌های تلگرام یا ایتا مطرح کنید و تیم پشتیبانی سایت آکادمی نورینو در همان روز به شما پاسخ خواهد داد. همچنین، در طول آموزش، شما باید وسایل مورد نیاز برای تمرین مانند لاتکس تمرین، رنگ تمرینی و روغن بچه را تهیه کنید. برای ثبت‌نام و دریافت آموزش میکروپیگمنتیشن، به وب‌سایت آکادمی نورینو مراجعه کنید.



Source link