مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان


مدرک تحصیلات تکمیلی از دانشگاه های انگلستان می تواند درها را به روی یک شغل موفق آینده باز کند . پنج دلیل ارزشمند بودن تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان را کشف کنید .

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان و گسترش دانش تخصصی خود در یک موضوع خاص منجر به فرصت های کاری بهتر ، حقوق بالاتر و موفقیت شغلی کلی می شود . اخذ مدرک کارشناسی ارشد در انگلستان ، صرف نظر از موضوعی که انتخاب می کنید ، همه اینها و خیلی بیشتر را به شما ارائه می دهد . ما پنج دلیل اصلی که چرا تحصیل در انگلستان و مدرک کارشناسی ارشد از یک دانشگاه بریتانیا برای شما در کوتاه مدت و آینده مفید خواهد بود را برجسته می کنیم .

دانشگاه های دارای رتبه برتر

دانشگاه های انگلستان به دلیل کیفیت آموزش ارائه شده در سراسر جهان شناخته شده هستند . آنها به طور مداوم در رتبه بندی دانشگاه ها مانند رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS در سال 2023 حضور دارند ، که در آن چهار دانشگاه از 10 دانشگاه برتر جهان در بریتانیا هستند . دانشگاه ها باید استانداردهای سخت گیرانه ای را که توسط دولت تعیین شده است رعایت کنند . صلاحیت ها توسط دفتر مقررات صلاحیت و امتحانات (Ofqual) تنظیم می شوند و توسط مؤسسات و کارفرمایان در سطح جهانی به رسمیت شناخته می شوند .

سخنرانی‌های سنتی همراه با روش‌های آموزشی پیشرفته و روش‌های تحقیقاتی پیشرو ، دانشگاه‌های بریتانیا را در زمینه تحصیلات تکمیلی پیشرو می ‌سازد . چارچوب تعالی پژوهشی (REF2021) نشان داد که از 157 دانشگاه بریتانیا ، 41 درصد کار تحقیقاتی ارائه شده «پیشرو در جهان» و 43 درصد «در سطح بین‌المللی عالی» بوده است .

یافته های کلیدی عبارت بودند از:

  • کیفیت کلی 41 درصد پیشرو در جهان (4*) و 43 درصد بین المللی عالی (3*) در تمام فعالیت های تحقیقاتی ارسال شده بود .
  • بیش از 80 درصد تحقیقات به عنوان پیشرو در جهان (4*) یا در سطح بین المللی عالی (3*) در هر کشور بریتانیا و منطقه انگلیسی ارزیابی شده است .
  • حداقل 15 درصد از تحقیقات پیشرو در جهان (4*) در سه چهارم از دانشگاه های بریتانیا در نظر گرفته شد .

هنگام انتخاب برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان ، می توانید مطمئن باشید که آموزش با کیفیتی دریافت خواهید کرد .

طیف گسترده ای از مدارک کارشناسی ارشد برای انتخاب

تعداد مدارک کارشناسی ارشد ارائه شده در انگلستان برای فهرست کردن بسیار زیاد است . ما روی موضوعاتی تمرکز خواهیم کرد که در آینده منجر به مهارت‌ها و مشاغل مورد تقاضا می ‌شوند . بازار کار جهانی به متخصصان در این زمینه ها نیاز دارد :

  • علم داده
  • تجارت و امور مالی
  • بهداشت و پزشکی
  • بازار یابی
  • مهندسی – از هوش مصنوعی و مهندسی رباتیک تا مهندسی عمران و مکانیک)
  • سایر حوزه های STEM – (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات)

دانشگاه‌های انگلستان طیف گسترده‌ای از مدارک کارشناسی ارشد در این زمینه‌ها و موضوعات مرتبط دارند .

بورسیه های متعددی در انگلستان برای دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان هستند وجود دارد . می توانید اطلاعات دقیق تری در مورد این بورسیه های برتر انگلستان بیابید . در اینجا یک لیست سریع برای اطلاعات شما وجود دارد :

  • بورسیه تحصیلی Chevening بریتانیا
  • سازمان های تامین مالی مانند UKRI و GREAT Scholarships
  • بورسیه تحصیلی نسل گوگل (EMEA) برای زنان در علوم کامپیوتر آزاد است.
  • برخی از دانشگاه ها دارای بورسیه تحصیلی برای تحصیلات تکمیلی هستند . همیشه بهترین کار این است که در وب سایت دانشگاه برای بورسیه های تحصیلی آزاد برای دانشجویان بین المللی جستجو کنید . به عنوان مثال ، دانشگاه جان مورز لیورپول ، طیف وسیعی از گزینه های بودجه را در سطح کارشناسی ارشد در دسترس دارد . دانشگاه یورک بورسیه های تحصیلی برای مدرک کارشناسی ارشد در حقوق (LLM) و کارشناسی ارشد در حقوق بشر کاربردی ارائه می دهد . این برای دانشجویانی از غنا، هند، نیجریه، پاکستان، تایلند و غیره آزاد است .

اگر نمی ‌توانید اطلاعات بورسیه تحصیلی را در وب‌سایت دانشگاه یا صفحه برنامه دوره پیدا کنید ، با دانشگاه تماس بگیرید تا از آنها بپرسید که آیا بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی در دوره مورد علاقه شما وجود دارد یا خیر . طیف وسیعی از بورسیه های تحصیلی غیرمنتظره وجود دارد .

علاوه بر موارد یاد شده شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بورسیه دکتری به سایت موسسه اعزام دانشجو Studyunique مراجعه فرمایید .

ممکن است هزینه های تحصیل و هزینه زندگی در انگلستان بالا باشد ، اما بورسیه ها به این هزینه ها کمک می کند و دانشجویان بین المللی را قادر می سازد تا به برنامه های عالی کارشناسی ارشد در دانشگاه های با رتبه برتر دسترسی پیدا کنند .

فرصت های شغلی فارغ التحصیل چیست ؟

علاوه بر تضمین کیفیت آموزش ، پس از فارغ التحصیلی از مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان می توانید از آینده شغلی خوبی نیز مطمئن باشید . آخرین آمار دولت بریتانیا در زمان نگارش این مقاله نشان می‌دهد که نرخ اشتغال در بریتانیا برای کسانی که دارای مدرک تحصیلات تکمیلی هستند 88.2 درصد بوده است . میانگین حقوق 42000 پوند بود .

برای کمک به انتخاب یک کارفرمای آینده ، ایده خوبی است که به رتبه بندی بهترین کارفرمایان در بریتانیا نگاه کنید . Great Place to Work UK شرکت های برتر را بر اساس اندازه فهرست می کند : سازمان های کوچک ، متوسط ، بزرگ و جهانی .

جدول زیر یک ایده کلی از حقوق پایه پیشنهادی در بریتانیا ارائه می دهد :

image 14

استخدام با مدرک تحصیلات تکمیلی با سایر مزایای موجود در بسته کلی ارائه شده همراه خواهد بود . علاوه بر حقوق پایه ، ممکن است به شما پیشنهاد شود :

  • کار انعطاف پذیر
  • کار هیبریدی
  • پاداش امضا
  • هزینه های جابجایی
  • مزایای مراقبت از کودک
  • مزایای سفر
  • مرخصی والدین
  • بیمه پزشکی و دندانپزشکی

شایان ذکر است که مانند حقوق ، مزایای فوق پس از پیشنهاد موقعیت قابل مذاکره است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در انگلستان و ویزای تحصیلی انگلستان می توانید با موسسه اعزام دانشجو Studyuique تماس گرفته و از شماوره رایگان مشاورین خبره آن بهره مند گردید .



Source link