معرفی انواع کاتالوگ رنگ موی ایرانی


یکی از روش‌هایی که برندهای تولیدکننده رنگ مو محصولات خود را به مشتریان معرفی می‌کنند، ارائه کاتالوگ مویی و یا آلبوم مویی از طیف‌های رنگی تولیدی آن‌ها می‌باشد. کاتالوگ رنگ موی هر برند دارای طراحی خاص و منحصر به فرد خود می‌باشد و معمولاً به گونه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند که مصرف کننده بتواند به راحتی و بدون سردرگمی رنگ موی مورد نظر خود را انتخاب نماید. ما در این مقاله سعی داریم کاتالوگ رنگ موی ایرانی از چند برند مختلف را به صورت خیلی تخصصی و خلاصه بررسی نماییم تا شما بتوانید پس از مطالعه این مقاله به راحتی این برندهای رنگ موی ایرانی را با یکدیگر مقایسه کنید و رنگ موی مورد نظر خود را در بین این برندها انتخاب نمایید.

در ادامه به چند نمونه از کاتالوگ‌های برندهای تولیدکننده رنگ موی ایرانی مرغوب و باکیفیت و مطرح در سطح کشور اشاره می‌نماییم و توضیح مختصری مربوط به هر برند ذکر می‌کنیم.

معرفی انواع رنگ مو ایرانی با کیفیت

طی سال‌های اخیر و با پیشرفت روز افزون صنعت و تولیدات صنعتی در کشور عزیزمان ایران، صنعت آرایشی و بهداشتی نیز به موازات دیگر صنایع پیشرفت‌های چشمگیری داشته است به گونه‌ای که امروزه می‌توان ادعا کرد تولیدگنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی توانایی رقابت با رقبای خارجی خود را حتی در سطح بین اللمل دارا هستند. در حال حاضر چندین شرکت و هلدینگ بزرگ در کشور در حال فعالیت هستند که در زمینه تولید و عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی در حال فعالیت دارند و محصولات بسیار متنوع و باکیفیتی را در اختیار مصرف کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی قرار می‌دهند. رنگ مو از جمله محصولات بسیار پر مصرف در بین محصولات آرایشی تولیدی ایرانی می‌باشد که برندها و شرکت‌های مختلفی در حال حاضر به تولید و عرضه این محصول پرمصرف به خصوص برای خانم‌ها می‌پردازند.

در زیر به چند نمونه از برندهای مشهور رنگ موی ایرانی و کاتالوگ‌های آن‌ها اشاره می‌کنیم.

رنگ موی مارال

برند مارال یکی از برندهای آرایشی زیر مجموعه هلدینگ بزرگ آرایشی سبزگلسار می‌باشد که به تولید انواع مختلف محصولات آرایشی و زیبایی می‌پردازد. یکی از محصولات بسیار پرکاربرد و پرمصرف که در بازار محصولات آرایشی از این برند مطرح است، رنگ موی مارال می‌باشد. رنگ موی مارال دارای کاتالوگ‌های مختلفی برای ارائه محصولات خود به مشتریان است. کاتالوگ رنگ موی مارال به گونه‌ای طراحی شده است که تمامی طیف‌های رنگی بر روی تارهای مو قرار داشته تا هر فرد بتواند به راحتی رنگ جذب شده به مو را مشاهده و بررسی نماید. کاتالوگ رنگ موی مارال دارای ۲۲ تنوع سری رنگ مو با ۱۰۸ طیف رنگی بوده و از طراحی خاص و جذابی نیز برخوردار می‌باشد. از نمونه سری‌های رنگی این برند می‌توان به سری طبیعی رنگ موی مارال، سری طبیعی اکسترا رنگ موی مارال، سری دودی رنگ موی مارال، سری طلایی رنگ موی مارال، سری بژ رنگ موی مارال، سری زیتونی رنگ موی مارال و … اشاره کرد. رنگ موی مارال حاوی روغن آرگان، روغن بادام شیرین و روغن هسته انگور بوده و همچنین دارای موادی مفید برای مو است.

رنگ موی دوماسی

از دیگر برندهای زیر مجموعه شرکت بزرگ آرایشی سبز گلسار برند دوماسی است که به تولید رنگ موهایی با کیفیت بالا و خاص می‌پردازد. رنگ‌های دوماسی مخصوص سالن‌های آرایشی بوده و جزو محصولات سالنی ایرانی پر مصرف بحساب می‌آید. رنگ موی دوماسی حاوی روغن‌های زیتون، آلموند، نارگیل و … برای تقویت و درخشندگی بیشتر موها پس از رنگ آمیزی می‌باشد. کاتالوگ رنگ موی دوماسی شامل 25 سری رنگ موی مختلف و 120 طیف رنگی متنوع و ترند روز دنیا است که با طراحی خاص و با اجرا بر روی مو درون آلبوم رنگ مو دوماسی قرار گرفته‌اند. این رنگ مو شامل سری‌های سری قرمز رنگ موی دوماسی، سری طبیعی اکسترا رنگ موی دوماسی، سری خاکستری رنگ موی دوماسی، سری دودی رنگ موی دوماسی، سری زیتونی رنگ موی دوماسی، سری طلایی رنگ موی دوماسی و … می‌باشد.

رنگ موی دنی وان

برند دنی وان با تولید رنگ موهایی با فرمولاسیون فرانسوی و متنوع توانسته محبوبیت ویژه‌ای را برای خود در بازار به نسبت رقبا در بین خریداران و به خصوص سالن‌داران ایجاد کند. برند دنی وان یکی از زیر مجموعه‌های فعال و محبوب سالنداران هلدینگ آرایشی سبز گلسار می‌باشد. کاتالوگ رنگ موی دنی وان دارای 24 تنوع سری رنگ مو و 111 طیف رنگی مختلف است که همگی با یک طراحی خاص و ترتیبی منظم در یک آلبوم مویی قرار گرفته‌اند. رنگ موی دنی وان حاوی روغن زیتون بوده و همچنین دارای کراتین هیدرولیز شده برای تغذیه مو می‌باشد. سری شاه بلوطی رنگ موی دنی وان، سری بژ رنگ موی دنی وان، سری فندقی رنگ موی دنی وان، سری قهوه ای بنفش رنگ موی دنی وان، سری تنباکویی رنگ موی دنی وان، سری عسلی رنگ موی دنی وان، سری شنگرفی رنگ موی دنی وان، سری شکلاتی رنگ موی دنی وان و… از جمله سری‌های رنگی‌اند که این برند رنگ موی ایرانی در کاتالوگ رنگ موی خود دارد.

image 7

رنگ موی پرستیژ

از دیگر برندهای محبوب و بسیار پرکاربرد در بین سالن‌داران و مصرف کنندگان خانگی برند پرستیژ است. این برند محبوب یکی از زیر مجموعه‌های شرکت بزرگ عمادآرا است که یکی دیگر از تولیدکنندگان بزرگ در صنعت آرایشی و بهداشتی کشور عزیزمان ایران بحساب می‌آید. کاتالوگ رنگ موی پرستیژ ۲۲ تنوع سری رنگ مو با ۹۹ طیف رنگی مختلف را دارا است که با طراحی بسیار جذاب و دقیق در یک آلبوم مویی قرار گرفته‌اند. این رنگ موی سالنی و باکیفیت دارای سری‌های رنگی نظیر سری بژ رنگ موی پرستیژ، سری عروسکی رنگ موی پرستیژ، سری دارچینی رنگ موی پرستیژ، سری مسی رنگ موی پرستیژ، سری آلبالویی رنگ موی پرستیژ، سری مرواریدی رنگ موی پرستیژ، سری بیسکویتی رنگ موی پرستیژ، سری کاپوچینو رنگ موی پرستیژ و … می‌باشد.

رنگ موی فورگرلز

یکی دیگر از برندهای آرایشی و تولیدکننده رنگ موی ایرانی که زیر نظر هلدینگ سبزگلسار فعالیت می‌کند، برند فورگرلز است. رنگ‌های تولیدی این برند دارای فرمولاسیون ایتالیایی بوده و غنی شده از ترکیباتی مغذی برای مو نظیر روغن نارگیل، روغن زیتون، عصاره آلوئه ورا، لاوندر، کراتین و ویتامین C می‌باشد. این ترکیبات باعث کیفیت مناسب این محصول می‌شود و به ساختار مو آسیبی وارد نمی‌کند و سلامت مو را تضمین می‌کند و سبب احیای موهای آسیب دیده، شکننده و خشک می‌شود. علاوه بر این، رنگ مو فورگرلز باعث تقویت و ترمیم مو نیز می‌شود. این رنگ موی ایرانی دارای سری طبیعی رنگ موی فورگرلز، سری طبیعی قوی رنگ موی فورگرلز، سری دودی رنگ موی فورگرلز، سری زیتونی رنگ موی فورگرلز، سری خاکستری رنگ موی فورگرلز، سری بژ رنگ موی فورگرلز، سری شنی رنگ موی فورگرلز، سری کاپوچینو رنگ موی فورگرلز، سری نسکافه ای رنگ موی فورگرلز و … می‌باشد.

رنگ موی آدونیس پرفکت

برند آدونیس پرفکت یکی از برندهای ایرانی تولیدکننده رنگ موی بانوان در بازار داغ رنگ موی ایرانی است. این برند رنگ موهایی با فرمولاسیون گلداشمیت آلمان را تولید و به بازار عرضه می‌کند. عصاره آرگان یا طلای جوانی حاوی ویتامین هایA,E,F  و اسیدهای چرب می باشد. وجود این عصاره در رنگ مو باعث ترمیم موهای خشک و آسیب دیده شده و ریشه های مو را تقویت می کند. همچنین عصاره آووکادو یا میوه جوانی نیز حاوی ویتامین هایA,E,D,B1,B2,K و اسیدهای چرب است. وجود این عصاره نیز کمک به سزایی در روند ترمیم و بازسازی انواع موها می کند. رنگ موی آدونیس به دلیل داشتن این دو عصاره به شدت مغذی و سازنده و عدم وجود آمونیاک بالا در خود محبوبیت ویژه‌ای را توانسته در بازار برای خود بدست آورد. (دانلود کاتالوگ رنگ موی آدونیس)

بهترین رنگ موی ایرانی را از کجا بخریم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه آرایشی نازی رخ که نمایندگی رسمی چندین برند آرایشی مطرح ایرانی نظیر دنی وان و آدونیس می‌باشد، انواع رنگ موی ایرانی را مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمایید. مجموعه نازی رخ ارائه دهنده محصولات رنگ موی ایرانی با قیمت نمایندگی و قیمت عمده است.

image 9

شما می‌توانید با مراجعه به این وب سایت و تکمیل فرم مربوط به خرید عمده لوازم آرایشی و یا از طریق ارتباط تلفنی و آنلاین با مشاوران بخش فروش عمده این وب سایت آرایشی رنگ موی ایرانی مورد نظر خود را با قیمت نمایندگی و عمده تهیه نمایید.



Source link