حقیقت کثیف در رژیم غذایی کتوژنیک

La bilancia commerciale a giugno è positiva per 7,7 miliardi از علائم اصلی آنفولانزای کتو میتوان به اسهال، یبوست و استفراغ اشاره کرد. 👈بیش تر بخوانید: آیا می دانید آنفولانزای کتو چیست؟ افرادی که مشکلات کیسه صفرا یا لوزالمعده دارند: هضم چربی برای بدن سخت تر از سایر درشت مغذی ها است ، بنابراین ممکن است برای کسانی که مبتلا به کیسه صفرا یا بیماری پانکراس هستند ، مشکل زا باشد. این ممکن است به این دلیل باشد که تولید انسولین کمتر (که نتیجه این رژیم است) می تواند از تولید بیشتر کلسترول توسط بدن جلوگیری کند، بدین معنا که شانس شما برای داشتن فشار خون بالا، شریانهای سخت شده، نارسایی قلبی و دیگر شرایط قلبی کاهش مییابد.

 Th᠎is post h as been written wi᠎th the help  of G SA Con᠎te nt Gener᠎ator DEMO!

با این حال، مطالعات بخش متابولیک بسیار سخت و پرهزینه است. اکثر مطالعات حیوانی خواص ضد توموری رژیم کتوژنیک را ثابت 8 فایده دانه چیا بر کتوژنیک کرده اند. برخی مطالعات همچنین نشان می دهد که رژیم کتو میزان سیترات آزاد شده در ادرار را کاهش می دهد. شاید شنیده باشید که خوردن بیش از حد پروتئین در رژیم کتو میتواند فرد را از طریق فرآیندی به نام گلوکونئوژنز که در آن بدن پروتئین را به قند تبدیل میکند، از کتوز خارج کند.

همراه مجله تناسب اندام فارمو باشید. برای یافتن جواب این سوال، خواندن این مقاله از مجله دکتر آیتم را به شما توصیه می شود، در این مقاله درباره تاثیر رژیم کتوژنیک در دوران شیردهی و عوارض آن در این دوران بحث خواهیم کرد. سطح آموزش والدین و میزان تعهد آنان به اجرای صحیح رژیم بیشتر از آنانی است که فقط دارو مصرف میکنند. در واقع ، یک بررسی در سال 2017 نشان داد که رژیم کتو با کنترل بهتر گلوکز و کاهش مصرف دارو مرتبط است. تحقیقات جدید ارائه شده توسط دانشگاه آمریکایی قلب و عروق، نشان داده است رژیمهای کم کربوهیدرات با افزایش خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) مرتبط است.

روغن زیتون سرشار از اسید اولئیک است و با کاهش خطر بیماری قلبی مرتبط است. روغن زیتون برای سلامتی قلب بسیار مفید است. این بازه ی زمانی وقت مناسبی برای داشتن رژیم کتوژنیک نیست ، زیرا کمبودهای تغذیه ای و کاهش وزن ممکن است میزان شیردهی و رشد نوزاد را کاهش دهد. علائم عملکرد ضعیف کیسه صفرا ممکن است تا زمانی که مصرف چربی خود را افزایش ندادهاید و کربوهیدراتها را محدود نکردهاید، مشخص نشود. برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، نیاز به یافتن روش هایی برای افزایش انرژی و کاهش اشتها دارند. در این رژیم به دلیل کاهش کربوهیدرات ها، بدن برای تامین انرژی خود از چربی های ذخیره شده در بدن استفاده می کند.

پس می توانید هر چند وقت یکبار که دوست دارید در رژیم کتوژنیک از تخم مرغ استفاده کنید. سازگاری کامل با رژیم کتوژنیک ممکن است چند هفته طول بکشد و فواید آن تنها پس از چند هفته به صورت قابل توجهی مشاهده می شود. ما همچنین چندین جایگزین لبنیات و تخم مرغ را در این راه به شما معرفی خواهیم کرد. افرادی که رژیم کتوژنیک را دنبال میکنند باید 75 درصد از کالری مورد نیاز روزانه خود را از چربیها، 20 درصد آن را از پروتئین و 5 درصدش را از کربوهیدراتها دریافت کنند. کبد چربی را تجزیه و به کتون تبدیل می کند و یک تغییر متابولیکی ایجاد می شود؛ بدن وارد حالت کتوز می شود و از کتون ها برای تامین انرژی خود استفاده می کنند.

This a​rticle h​as been g​en er ated wi th the he lp of GSA  C onte​nt Gen er at or᠎ Demoversion .

بدن شما عادت ندارد از کتون ها به طور منظم استفاده کند ، بنابراین وقتی این تغییر سوخت بدن از مواد قندی به کتون بادی ها را انجام می دهید ، احساس ناراحتی می کنید. بنابراین این مطالعه نسبتاً کم و نسبتاً کوتاه بود. گلیکوژن ذخیره گلوکز بدن است که به آب متصل شده است ، بنابراین وقتی ذخایر گلیکوژن را تخلیه می کنید ، ذخیره آب خود را نیز کاهش می دهید. با از دست دادن این آب موجود در ذخایر گلیکوژن وزن شما نیز کاهش پیدا میکند. از دست دادن آب بدن : شواهدی وجود دارد که رژیم های حاوی مقادیر پروتئینی بالا مانند رژیم کتو باعث کاهش وزن می شوند ، به این دلیل که چربی و پروتئین خاصیت سیرکنندگی بالایی دارند و شما کمتر احساس گرسنگی و میل به غذا خوردن خواهید داشت ، همچنین این کاهش وزن میتواند به دلیل کاهش ذخایر گلیکوژن صورت گیرد.

از طرفی با مصرف مواد غذایی حاوی چربی و پروتئین فرد زود احساس سیری می کند و غذای و کالری کم دریافت خواهد کرد. میزان وزن فرد وقتی که رژیم را شروع میکند و وضعیت سلامت عمومی او طی این شش ماه نیز اهمیت دارد. مثلا اینکه علت چاقی در فرد کمکاری تیروئید بودهاست یا مصرف چربی و داشتن رژیم غذایی نامناسب، در کاهش وزن موثر است. دانستن دقیق میزان درشت مغذیها برای هر وعده غذایی بدون دانستن اینکه از چه جایگزین گیاهی استفاده کردید، کار سختی است. افراد مبتلا به این بیماری که از رژیم کتو استفاده میکنند به مقدار زیادی مورد مطالعه قرار گرفته اند زیرا این رژیم از لحاظ فنی تا آنجا که ممکن است مصرف کربوهیدرات را محدود می کند.

سرطان. در حال حاضر این رژیم غذایی بهعنوان یک درمان مکمل برای سرطان در حال بررسی است زیرا میتواند منجر به کاهش رشد تومور شود. کسانی که جراحی باریاتریک انجام دادند یا دستگاه گوارشی خود را جراحی کرده اند: جراحی باریاتریک تغییراتی را در سیستم گوارشی ایجاد می کند که با کم کردن توانایی مصرف غذا و یا کاهش جذب مواد غذایی یا هر دو به کاهش وزن کمک می کنند و به همین علت ظرفیت گوارشی محدودی دارند.این افراد باید از رژیم کتوژنیک اجتناب کنند ، زیرا هضم چربی برای بدن آنها بسیار دشوار است. در مقاله سال 2019 افراد مورد تحقیق را به دو گروه تقسیم کردند.

در این مطالعه رژیم پر کربوهیدرات و رژیم کتوژنیک هردو کالری و مقدار پروتئین یکسان داشتند.بعد از بررسی 4 هفته رژیم پر کربوهیدرات و به دنبال آن 4 هفته رژیم کتوژنیک نتایج حاکی از آن بود که:کاهش چربی در دو هفته اول رژیم کتوژنیک کاهش یافت. تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط MCT ها در روغن نارگیل یافت می شوند و به عنوان روغن MCT و مایع امولسیون MCT در دسترس هستند. در مطالعه دیگری که در نشریه Lancet منتشر شد ، همچنین نشان داد که افرادی که از رژیم های غذایی کم کربوهیدرات و پروتئین حیوانی زیاد استفاده می کنند (مانند رژیم کتو) در مقایسه با افرادی که به طور متوسط کربوهیدرات مصرف می کنند ، خطر مرگ زودرس را دارند (البته عکس این مسئله برای رژیم های کم کربوهیدرات که پروتئین های گیاهی را نسبت به گوشت و لبنیات انتخاب می کردند ، صادق بود).

افرادی که از رژیم کتو استفاده میکنند به طور مداوم از بوی بد دهان ، عرق و ادرار ناشی از متابولیسم چربی (استون) شکایت می کنند. باور کنید یا نه ، بسته به رژیم غذایی شما ، ممکن است مصرف نمک شما کمتر از میزان مورد نیاز بدنتان باشد. اگر می خواهید در 21 روز 6 کیلو کم کنید احتمالا به این اپلیکیشن نیاز دارید. رژیم کتوژنیک معمولاً همزمان با داروهای ضد صرع آغاز میشود و اگر موفق باشد، داروها را کمکم قطع میکنند. هدف اصلی این رژیم، ورود بدن به وضعیت کتوز است که در آن ترکیبات بتا هیدروکسی بوتیرات و اسید بتا هیدروکسی بوتیریک تولید میشود.

اینگونه بگویم اگر شما تمریناتتان را برای چربی سوزی و کاهش درصد چربی انجام می دهید این رزیم می تواند به شما کمک کند اما بر عکس اگر هدف شما از ورزش و تمریناتتان افزایش قدرت و استقامت می باشد این رژیم نه تنها به شما کمک کننده نیست بلکه منجر به کاهش عملکرد شما می شود. در این مطالعه فاکتور قدرت و توده عضلانی هدف قرار گرفت و پس از گذشت چند ماه مشخص شد که گروهی که رژیم کتوژنیک نداشتند قدرت و توده عضلانی بیشتری نسبت به گروهی که رژیم کتوژنیک داشتند به دست آوردند. This post has been creat​ed wi᠎th GSA Con᠎te​nt G​en᠎er​ator Dem᠎ov᠎er​si᠎on᠎!

بهتر است از آنزیمها در کنار غذاهای پرچرب و یا چند دقیقه قبل از مصرف غذا استفاده کنید. اول، آسیب نرسان با بازی مریل استریپ به عهده گرفت که در آن صرع شدید یک کودک با استفاده از رژیم کتوژنیک با موفقیت درمان میشود. بدین ترتیب اگر بدن شما کربوهیدرات کافی برای عملکرد بدنی و فعالیت و ورزش را تأمین نکند، باید تلاش کند تا آن را از شکستن چربیها به دست آورد و این باعث میشود که شما در طول تمرینات احساس خستگی کنید. اگر بعد از محدود کردن کربوهیدراتها و افزایش مصرف چربی، متوجه مشکلات گوارشی شُدید، این نشانهای است که رژیم کتوژنیک برای شما در طولانیمدت مناسب نیست.

گاریسون طرفدار سبکی از کتو به نام رژیم کتوژنیک هدفمند است که میتواند به تقویت عملکرد ورزشی و افزایش رشد عضلات کمک کند. برخی از زنان در دوران شیردهی برای کاهش وزن و از بین بردن اضافه وزن ناشی از بارداری به سراغ رژیم های لاغری می روند، یکی از این رژیم ها کتوژنیک است. همچنین ورزش یک روش موثر برای از بین بردن استرس و اضطراب و تنظیم خواب است. بعد از مطالعه این مقاله تا اینجا به احتمال قوی مصمم شدین تا برای یک بار هم که شده رژیم غذایی کتوژنیک رو امتحان کنید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد آنتی اکسیدان جهانی: 5 فواید آلفا لیپوئیک اسید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.