برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران


از آنجایی که آلودگی منابع آب به طور فزاینده ای رایج شده است، نیاز به یک سیستم تصفیه آب قابل اعتماد برای خانواده ها در سراسر جهان بیش از پیش مهم می شود. سیستم های تصفیه آب، آب آشامیدنی سالم و تمیز را ارائه می دهند و به کاهش آلاینده ها و سموم مضر کمک می کنند. محبوبیت دستگاه های تصفیه آب در حال افزایش است و برندهای زیادی در بازار وجود دارند که فناوری های مختلف تصفیه آب را ارائه می دهند. هنگام انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب برای خانواده خود، مهم است که بدانید به دنبال چه ویژگی هایی باشید و چه نوع برندهایی می توانند این ویژگی ها را ارائه دهند. در این مقاله به بررسی بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب و ویژگی ها و مزایایی که این برندها ارائه می دهند می پردازیم.

انواع دستگاه تصفیه آب و مراحل آن

دستگاه های تصفیه آب از دو روش کلی برای تصفیه آب استفاده می کنند:

تصفیه آب اسمز معکوس

اسمز معکوس (همچنین به عنوان RO شناخته می شود) فرآیندی است که برای تصفیه آب استفاده می شود. در این فرآیند، آب از غشایی عبور می‌کند که برای حذف ناخالصی‌ها، مواد شیمیایی و سایر عناصر ناسالم طراحی شده است. غشاء به عنوان یک مانع عمل می کند و به آب خالص و تمیز اجازه عبور می دهد و در عین حال از عبور ذرات دیگر جلوگیری می کند. مزایای تصفیه اسمز معکوس اسمز معکوس یک روش تصفیه آب بسیار موثر است که می تواند طیف وسیعی از آلاینده ها را از بین ببرد. نصب یک سیستم اسمز معکوس می تواند چندین ارتقای مفید را در مصرف آب روزانه شما فراهم کند. در اینجا فقط چند مورد از مزایا ذکر شده است: • آب تمیزتر و سالم تر – تصفیه RO تا 99٪ از همه آلاینده های مضر را حذف می کند، که می تواند طعم و بو را بهبود بخشد و همچنین خطرات سلامتی ناشی از مصرف آب آلوده را کاهش دهد.

تصفیه آب اولترا فیلتراسیون 

با کمک اولترا فیلتراسیون می توان انواع ناخالصی ها و آلاینده ها را از آب پاک کرد و آن را تمیز و سالم برای نوشیدن شما گذاشت. بر خلاف سایر اشکال تصفیه آب مانند اسمز معکوس، فیلتراسیون اولترا به غشایی با منافذ ریز متکی است که به آب تمیز اجازه عبور می دهد در حالی که سایر ناخالصی ها از جمله باکتری ها و ویروس ها را در یک فیلتر محبوس می کند. این تضمین می کند که فقط آب خالص و تمیز تولید می شود و جایی برای آلاینده ها و سایر ذرات ناخواسته باقی نمی ماند. یکی دیگر از مزایای فوق العاده اولترا فیلتراسیون این است که به مواد شیمیایی متکی نیست یا به برق نیاز ندارد و آن را به یک راه حل سازگار با محیط زیست برای تصفیه آب تبدیل می کند.

 دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس دارای 6 الی 8  مرحله تصفیه می باشند که تصفیه آب 6 مرحله ای آن پر استفاده ترین دستگاه می باشد. مراحل دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس 6 مرحله ای  بدین ترتیب می باشد:

فیلتر پروپیلن

این فیلتر رسوبات و مواد درشت آب را حذف می کند تا وارد فیلتر های دیگر به خصوص ممبران نشود و به آن آسیبی نرساند.

فیلتر کربن پودری

در مرحله دوم فیلتر کربن پودری بو و مزه نا مطبوع آب را از بین می برد و از ورود مواد شیمیایی مثل کلر و آفت کش ها جلوگیری می کند.

فیلتر کربن بلاک

فیلتر کربن بلاک یا الیافی در مرحله سوم تکمیل کننده کار فیلتر قبل است یعنی باقی مانده ی مواد شیمیایی را از آب حذف می کند.

فیلتر ممبران

فیلتر چهارم که مهم ترین مرحله می باشد یعنی فیلتر ممبران که با عبور آب با فشار زیاد از غشای آن، تا 0001/0 میکرون تمامی املاح و ذرات ریز تر آب را از بین می برد.

فیلتر پست کربن

در مرحله پنجم فیلتر پست کربن بو و مزه ی بد آب که درون مخزن مانده است را از بین می برد و کار تصفیه آب را تمام خواهد کرد.

فیلتر مینرال

در مرحله ششم از فیلتر مینرال استفاده می شود که می تواند مواد معدنی را که از آب حذف شده است را دوباره به آن برگرداند.

در دستگاه های 7 مرحله ای یا 8 مرحله ای از فیلتر های قلیایی، فرابنفش و یا اکسیژن ساز نیز استفاده می شود.

بهترین مارک های تصفیه آب تایوانی

سافت واتر:

این شرکت در سال 1946 در آمریکا تاسیس شد و در طول این سال ها به عنوان کمپانی پیشرو در زمینه تولید دستگاه های تصفیه آب شناخته شده است. سافت واتر هم اکنون در تایوان نیز فعالیت می کند و تمام محصولات آن تحت لیسانس آمریکا تولید می شوند. دستگاه های تصفیه آب سافت واتر از نوع اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون هستند. تصفیه آب اسمز معکوس آن در مدل ها ی 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز تولید می شود. این دستگاه ها پمپ پر قدرتی دارند و از بهترین مواد و تکنولوژی در ساخت آن ها استفاده شده است.

سی سی کا:

شرکت سی سی کا علاوه بر تولید دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس ، به طراحی و ساخت لوازم جانبی آن ها مثل فیلتر ها و اتصالات و پمپ نیز مشغول است. این کمپانی یکی از بهترین برند های معتبر تصفیه آب می باشد که گواهی نامه های بین المللی از جمله NSF  را نیز دریافت کرده است. تصفیه آب های سی سی کا دارای 6 الی 8 مرحله می باشند و در مدل زیر سینکی عرضه شده اند. پمپ قدرتمند و مخزن آنتی باکتریال و ممبران 13 لایه آمریکایی از ویژگی های مهم تصفیه آب سی سی کا می باشد.

آکواپرو:

آکوا پرو یکی از زیر مجموعه های شرکت آکوا تک می باشد و نسبت به برند های قبلی جدید تر است اما توانسته در همین مدت کوتاه دستگاه های قدرتمندی را تولید کند. تجهیزات پیشرفته ی تصفیه آب آکوا پرو از آمریکا تامین می شود و در حال حاضر اقدام به تولید دستگاه های هوشمند نیز کرده است که با توجه میزان آلودگی آب، فیلتر ها می توانند فعال یا غیر فعال شوند. تصفیه آب 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز از مدل های این برند معتبر می باشند.

image 21

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب

شرکت راد گستر نوین، نمایندگی معتبر بهترین دستگاه های تصفیه آب تایوانی در ایران مانند سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو می باشد. جهت مشاهده مشخصات و قیمت بهترین دستگاه های تصفیه آب تایوانی راد گستر نوین به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

قیمت یکی از فاکتور های مهم  برای خریداران دستگاه تصفیه آب می باشد. این را بدانید که هر چه دستگاه شما برند معتبر تری داشته باش قیمت آن نیز ببیشتر می باشد. هم چنین تعداد مراحل تصفیه دستگاه نیز در قیمت آن تاثیر گذار است. رنج قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی بین دو تا 5 میلیون تومان می باشد. بسیاری از دستگاه های موجود در بازار تقلبی می باشند که دارای قطعات ایرانی و چینی هستند و تنها از نام برند های تایوانی استفاده کرده اند و با قیمت بسیار ارزان تری به فروش می رسند پس بهتر است برای خرید دستگاه تصفیه آب خود بهترین کیفیت و برند را تهیه نمایید. برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال شرکت تصفیه آب راد گستر نوین بهترین مکان می باشد تا با خریدی آسان و مطمئن از آب تصفیه شده و سالم بهره مند شوید.

این شرکت تمامی دستگاه ها ی خود را گارانتی می کند و خدمات پس از فروش آن ها را نیز در اختیارتان قرار می دهد. جهت مشاوره خریید می توانی با مشاوران حرفه ای راد گستر توین تماس بگیرید تا به شما در انتخاب مناسب ترین تصفیه آب کمک کنند.



Source link