Unf ** k سیستم عصبی شما – Raina Dawn Lutz



حدس بزن چی شده! شما آنقدر گیج نشده اید که ممکن است سال گذشته احساس کرده باشید. عمیق تر از آن است. مال شماست سیستم عصبی. من از یک پرستار پزشکی دیگر در ساحل و متخصص تروما و تنفس خواستم که قوی ترین و ساده ترین وبلاگ حمایتی خود را برای ما (همه ما) که در حال حاضر به حمایت سیستم عصبی خود نیاز داریم ، به اشتراک بگذارد. این برای کسانی است که تازه سفر را آغاز می کنند تا وقتی بدن خود را به رژیم غذایی معطوف می کنند ، عمیق تر به بدن ، ذهن و روح خود نگاه کنند و متوجه شوید که تغییر به آسانی آنطور که فکر می کردید نیست. احساس (به ویژه امسال) در لحظات یا تنش های چند دقیقه ای که احساس می کنیم ساعت هایی داریم ، بسیار آسان است. بودن. خالص. خیلی خوب.

و آیا برای بسیاری از ما در دوران قرنطینه ، آیا ما را مجبور کرده است با چیزهایی مبارزه کنیم که ممکن است سالها ، دهه ها به آنها فشار آورده باشیم؟ تاریکی زیادی برای بسیاری از ما روی سطح ظاهر شد. بنابراین ما با مشروبات الکلی ، شاهدانه ، شیرینی و پخت و پز یا هر مقدار دیگر مواد آرام کننده که کار عاطفی درونی ما را بیشتر مخفی می کند سر و کار داریم.

اما حدس بزنید چی؟

این تو نیستی. این سیستم عصبی شماست بدن ما به آسیب های گذشته پاسخ می دهد و از ما محافظت می کند و با انجام این کار ، ما را در حالت دائمی هورمون های افزایش یافته استرس نگه می دارد تا بتوانیم بدویم یا بجنگیم – اما به آن نیازی نداریم. وقتی از سیستم عصبی خود حمایت لازم را می کنیم. برخورد با “چیزهای” ما چندان وحشتناک نیست و می تواند سفری زیبا از خودآگاهی و خودآموزی را آغاز کند ، که می تواند انتخابهای زندگی ما را به طور چشمگیری تغییر داده و از آنها حمایت کند.

بنابراین بدون هیچ گونه توضیح بیشتر ، در اینجا آنچه آریانا در مورد همه اینها می گوید!

*** پست مهمان توسط آریانا فوتیناکیس ***

سیستم عصبی dysregu-wat؟!

سلامت سیستم عصبی در حال حاضر یک موضوع فوق العاده شیک است ، که فوق العاده است زیرا سیستم عصبی به معنای واقعی کلمه بر همه جنبه های تجربه ما حاکم است.

هورمون های شما ، انگیزه شما ، شیوه زندگی شما ، توانایی شما در مقاومت در برابر استرس … شما نام آن را می گذارید ، سیستم عصبی مسئول آن است.

من در طول این سالها با صدها مشتری کار کرده ام که با تعدادی از علائم روبرو شده اند ، از مشکلات گوارشی گرفته تا دوست داشتن مداوم تا زمانی که نتوانستم از خواب بیدار شوم و در کنار آنها باشم. اغلب اوقات ، اختلال در سیستم عصبی ریشه این علائم است.

چیز پیچیده این است که آنجاست زیاد اطلاعات غلط در مورد اختلال در تنظیم سیستم عصبی و نحوه ایجاد آن در حالت هماهنگی (راهنمایی: “تنفس عمیق!” همیشه جواب نمی دهد).

در این ویدئو توضیح می دهم:

  • تفاوت بین سیستم عصبی تنظیم شده و سیستم عصبی نامنظم

  • چگونه اختلال در تنظیم سیستم عصبی می تواند بر تجربه روزانه شما تأثیر بگذارد

  • چه کاری می توانید انجام دهید تا دوباره به حالت هماهنگی برسید.

اگر احساس می کنید تنفس آگاهانه (که در اینجا می توانید بیشتر بدانید) بخشی از سفر تنظیم کننده سیستم عصبی شما است ، می توانید یک تمرین کوتاه مدت 10 دقیقه ای را به صورت رایگان در اینجا امتحان کنید ، یا می توانید با من تماس بگیرید تا ببینید چگونه می توانم از شما برای ایجاد سبکی و هماهنگی بیشتر در سیستم عصبی خود حمایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید