Lowdown در مانیتور مداوم گلوکز NutriSense – سلامت ارین هولت



برای چه کسی خوب است:

من قطعاً CGM را به هیچ کس توصیه نمی کنم. همانطور که اشاره کردم ، من واقعاً فکر نمی کنم که CGM یک “نقطه شروع” برای افرادی است که می خواهند سالم شوند ، بلکه در عوض برای کسانی است که می خواهند با رفتارهای خوب قبلی خود تماس بگیرند و شخصی سازی کنند.

من همیشه از شروع با اصول اولیه حمایت می کنم:

  • رژیم غذایی کامل

  • مدیریت استرس

  • بدن خود را حرکت دهید

  • بهداشت خواب

به نظر من ، مانیتور مداوم گلوکز برای افرادی مناسب است که قبلاً غذای خوب را درک کرده اند و به دنبال داده های “سطح بعدی” هستند. پس از مشورت با سایر پزشکان ، به نظر می رسد این اتفاق نظر مشترک بین ما باشد.

چند نمونه از دنیای واقعی:

دکتر کایروپراکتیک من قبلاً بر سلامتی خود بسیار خوب کنترل کرده بود. او از رژیم کتو و رژیم غذایی کم کربوهیدرات استفاده می کرد و می خواست واکنشهای روزانه قند خون خود را مشاهده کند ، به ویژه هنگامی که صحبت از ورزش شدید بود. Nutrisense CGM داده های خوبی به او داد و تأیید کرد که به کار خود ادامه می دهد.

یکی از مشتریان من روی هورمون ها و سلامت روده خود با من کار کرده بود. پس از چند ماه کار مشترک ، همه نشانگرهای زیستی آنها عالی به نظر می رسید. به هر حال ، نشانگرهای انسولین و قند خون آنها برای من کمی شگفت انگیز بود – من فکر کردم این چیزی فوق العاده است. از آنجا که او سابقه خانوادگی دیابت T2 دارد (و نگران آن بود) ، من Nutrisense CGM را به شدت توصیه می کنم. منطقی بود که او را دنبال کنید تا غذاهای خاصی را پیدا کند که به آنها پاسخ داد و به دنبال روندهایی باشید که ممکن است به پایان برسد. بزرگترین یافته او این بود که او صبح به انسولین بسیار حساس تر است ، اما در عصر به کربوهیدرات ها بسیار واکنش نشان می دهد. او یاد گرفت که بیشتر کربوهیدرات های خود را در نیمه اول روز برای تنظیم بهتر قند خون تنظیم کند.

من فکر می کنم CGM همچنین ممکن است برای افرادی که به طور کامل از کربوهیدرات ها اجتناب می کنند مفید باشد ، اما مطمئن نیستم که این بهترین روش است. شاید شما فواید رژیم کم کربوهیدرات ، رژیم کتو یا حتی ناشتایی متناوب را خوانده اید و این نکات را دنبال می کنید زیرا نگران قند خون هستید. CGM داده های بلادرنگ را به شما می دهد. ممکن است یاد بگیرید که نگران اجتناب از کربوهیدرات ها نیستید.



دیدگاهتان را بنویسید