EP25: Feeler ماکرو برتر (و ذهنیت)


به تاریخ قهوه یخی صبح خوش آمدید! من خیلی خوشحالم که شما اینجا هستید!

بیایید به کلان و افکار بپردازیم!

اینجا را لیست کنید

امروز صبح ما درباره اشتباهات کلان (و فکری) و نحوه غلبه بر آنها صحبت می کنیم.

اشتباه شماره 1: برای اهداف کلان خود وسواس داشته باشید

مهم نیست که چقدر تلاش می کنید ، هرگز برای شمارش ماکروهای خود کامل نخواهید بود. ثابت قدم بودن و گاهی کامل بودن شما را برای موفقیت آماده می کند. هم در کلان و هم در طرز فکر پایدار پیرامون تغذیه.

خطای شماره 2: اجازه دهید ماکروها شما را کنترل کنند

اگر ماکروها زندگی شما را حساب کنند ، برای شما کار نخواهد کرد. برنامه ریزی ذهنی برای ایجاد تنوع در زندگی واقعی بدون کنترل کلان در هر تصمیم ، نقطه شیرینی است.

اشتباه شماره 3: اگر نمی دانید چگونه کاری را دنبال کنید تسلیم شوید

حتی برچسب های غذا را می توان 15-20 درصد خاموش کرد تا هیچ وقت کمال هدف نباشد. به دست آوردن میزان مصرف در حین غذا خوردن حداقل می تواند به شما در تمرکز بر افزودن مواد مغذی مهم به اندازه کافی مانند پروتئین و فیبر کمک کند.

اشتباه شماره 4: از آنچه می خورید لذت نبرید

فقط با خوردن چنین غذای خسته کننده ای می توانید راه خود را سفید کنید. لذت بردن از آنچه می خورید کلید موفقیت طولانی مدت است ، بنابراین برای تهیه غذای مورد علاقه خود وقت و تلاش خود را صرف کنید.

اشتباه شماره 5: بیش از 3-4 ماه رژیم بگیرید و رژیم خود را به تدریج کنار نگذارید

مکمل غذایی برای حفظ سلامت بدن ، شادابی ذهن و عملکرد متابولیسم بدن آنطور که باید ضروری است. فصلی برای از دست دادن چربی ، افزایش عضلات و مهمتر از همه نگهداری وجود دارد. یادگیری نحوه استفاده م eachثر از هر مرحله کلید است.

*****

اگر از این قسمت لذت بردید ، لطفاً رتبه بندی کنید و مشترک شوید تا هرگز یک قسمت را از دست ندهید!

لطفاً نظرات و سوالات خود را به [email protected] ارسال کنید و لطفاً به گروه انجمن هویج ‘N’ Cake در فیس بوک بپیوندید.

من را در اینستاگرام دنبال کنید @carrotsncake

برای آخرین به روز رسانی ها و منابع رایگان مشترک شوید.



دیدگاهتان را بنویسید