8 مرحله برای برنامه ریزی آسان وعده غذایی برای سلامتی و کاهش وزن – Beaupre Coaching کاهش وزن و مربیگری زندگی



کاهش وزن موفق و شیوه زندگی سالم به کسانی می رسد که آن را ساده نگه می دارند!

من همیشه عادات غذایی سالم یا شیوه زندگی را نداشتم. من بعضی از شکوفه های گیلاس را دوست داشتم و هرچه زودتر غذا از جعبه یا از بسته خارج شود و به مایکروویو برود ، بیشتر راضی خواهم بود. من علاقه یا توانایی زیادی برای طبخ غذاهای متعادل نداشتم. مشکل این بود که من بیشتر و بیشتر هوس خوردن غذاهای ناخواسته و برداشتن حوض می کردم. من مادرم را در حال افزایش وزن و ابتلا به دیابت نوع 2 کامل مشاهده می کردم.

من سعی کردم (اما هرگز برش ندادم) آن شلوار نازک و شفاف یوگا را با یک مادر کامل در رسانه های اجتماعی و تلویزیون تماشا کردم.

من از نظر جمعیتی مناسب برای تولیدکنندگان فست فود بودم که محصولاتی را ایجاد کردند که نیاز من به غذاهای سریع ، ارزان و خوشمزه را برآورده می کرد و می توانم آنها را بخورم ، گرم کنم و بخورم.

مشکل اینجاست که فست فود سلامتی من را خراب کرده است. فست فود می تواند سلامتی شما را خراب کند. غذاهای سریع و بسیار فرآوری شده می توانند وزن را کاهش داده و با هورمون ها و علائم گرسنگی شما اندازه گیری کنند. این غذاها باعث ایجاد التهاب می شوند و بیماری های مزمنی را که در دوران پیری با آنها روبرو می شوید ، دعوت می کنند.

ممکن است فکر کنید که تغییر عادات زندگی شما غیرممکن است. من یک خبر خوب برای شما دارم – مغز شما قادر به تغییر است. بسیاری از مطالعات این را بارها و بارها ثابت کرده اند.

انتخاب ، سازماندهی ، برنامه ریزی و انجام کلیه فعالیت های خود در زمینه غذا خوردن به صورت خودکار و در نهایت شایسته ، از تغییرات شما در جهت تغذیه سالم ، کاهش وزن و احساس بهتر حمایت می کند. می توانید یاد بگیرید که چگونه با تکرار ، این فرآیند را به یک مهارت تبدیل کنید.

اجازه دهید چند مرحله را به اشتراک بگذارم که شامل تکرار آمادگی و تغذیه سالم و ایجاد عادات و مهارت های جدید برای اطمینان از دستیابی به اهداف سلامتی شما است.

چگونه می توانید انتخاب و آماده سازی غذا را ساده کنید.

هنگامی که متعهد شدید که خوب شوید و هدف خود را در 6 ماه آینده تعیین کنید ، می توانید مراحل زیر را در برنامه های هفتگی خود قرار دهید.

اول از همه ، مهم است بدانید که مردم غذاهایی را که دوست دارند مصرف می کنند. این ممکن است یک مکاشفه بزرگ به نظر نرسد ، اما به سادگی بیان می کند که برای ایجاد و حفظ هرگونه کاهش وزن یا شیوه زندگی سالم ، باید غذاهایی را که دوست دارید روی آن قرار دهید.

در نظر بگیرید که عموماً چه نوع غذایی را می خورید و دوست دارید و 100٪ غذای کامل در این گروه از غذاها چیست. هیچ کس نمی تواند لیستی از مواد تشکیل دهنده ای را که نمی توانید بیان کنید ، داشته باشد.

ما موافقیم که برای کاهش وزن تا آنجا که ممکن است غذاهای ناخواسته را حذف کنیم. غذاهای پر قند ، غذاهای فرآوری شده از بین رفته اند. (غیر از موارد استثناء برنامه ریزی شده.)

مرحله 1. ماتریس غذایی خود را ایجاد کنید.

این را از راب گرگ ، در کتاب Wired to Eat گرفته ام. کسالت نگرانی و شکایت بسیاری از مشتریان است که از غذاهای فرآوری شده به غذاهای کامل تغییر می کنند. ماتریس غذایی شما شامل تمام غذاهای سالمی است که دوست دارید بخورید. برای دریافت یک نسخه از برگه کاری ماتریس غذایی من ، به من یک ایمیل به [email protected] ارسال کنید.



دیدگاهتان را بنویسید