7 دلیل شگفت انگیز که ماهیچه شما اهمیت دارد


آیا بدن شما آماده یک زندگی پر جنب و جوش است؟

آیا از فعالیت های خارج از منزل ، ماجراجویی ها لذت می برید ، با خانواده و دوستان خود تفریح ​​می کنید و به راحتی می توانید از فعالیت های روزانه خود صرفه جویی کنید … صرفه جویی در انرژی!؟

کی اینو نمیخواد! میدونم دارم!

داشتن ماهیچه های قوی هر کدام از این موارد را آسان تر می کند و حتی می تواند اعتماد به نفس کلی شما را افزایش دهد. و البته سلامت کلی شما.

7 دلیل شگفت انگیز که ماهیچه شما اهمیت دارد …

  1. ماهیچه به بدن شما در مدیریت قند خون کمک می کند. وقتی ورزش می کنید ، ماهیچه های شما از گلوکز بیشتری استفاده می کنند که قند موجود در جریان خون شماست. و با گذشت زمان ، این می تواند به کاهش سطح قند خون شما کمک کند.

    بعلاوه ، به بدن شما کمک می کند تا نحوه استفاده از انسولین را بهبود بخشد ، که می تواند به مشکلات متابولیک و دیابت کمک کند.

  2. آنها شما را قوی نگه می دارند. عضلات همه فعالیت های شما را جذب می کنند … از راه رفتن ، گلف ، باغبانی ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، رقصیدن ، بالا رفتن از پله ها ، یا قدم زدن در ساحل!
    نکته این است که شما باید آنها را به طور منظم تمرین دهید تا قوی بمانند.

    آیا می دانید که از 30 سالگی شروع به از دست دادن توده عضلانی می کنید و با افزایش سن این میزان افزایش می یابد. بنابراین بیایید آن ماهیچه ها را حرکت دهیم!

  3. ماهیچه به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید.نه تنها زمانی که فعال هستید ، بلکه شبانه روزی نیز فعالیت می کنید. مطالعات نشان می دهد که 10 پوند ماهیچه 50 کالری در روز می سوزاند ، در حالی که 10 پوند چربی فقط 20 کالری می سوزاند. این ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما با گذشت زمان ، همه چیز جمع می شود.
  4. این برای روحیه و عزت نفس شما خوب است.وقتی ماهیچه های متعادل و قوی دارید ، معمولاً وضعیت بهتری دارید. نگرش بهتر با روحیه بهتر و اعتماد به نفس بیشتر همراه است!
  5. برای مفاصل و استخوان های شما مفید است.ورزش منظم که ماهیچه های اطراف مفاصل شما را تقویت می کند می تواند به آنها کمک کند تا بهتر حرکت کنند و درد کمتری داشته باشند. من می توانم به آن متعهد شوم!

    از آنجا که من ماهیچه های خود را بسیار تمرین دادم ، درد زانو من آنطور که ممکن بود نبود (من آرتروز شدید دارم) و تعویض زانو من سالها بعد اتفاق افتاد!

    تمرینات تحمل وزن می تواند به شما کمک کند استخوان های خود را بسازید و با افزایش سن آنها را قوی نگه دارید.

  6. شما را زنده نگه می دارد.بالاخره قلب شما یک ماهیچه است! ورزش ماهیچه های قلب شما را تقویت می کند ، به کنترل وزن کمک می کند و از آسیب به عروق ناشی از کلسترول بالا ، قند خون و فشار خون جلوگیری می کند.
  7. کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.این می تواند به شما انرژی و قدرت دهد تا فعال باشید و چیزهای جدید را امتحان کنید! برای اینکه بتوانید کارهایی را که دوست دارید انجام دهید!

شخصاً ، وقتی سعی می کنم از تمرین صرف نظر کنم (بله ، این اتفاق گاهی برای من هم می افتد!) ، فقط به این فکر می کنم که همه دلایل را انجام ندهم. و آنها همیشه بزرگتر از لحظه تنبلی من به نظر می رسند!

ترفند دیگر من این است که کفش هایم را در بیاورم و لباسهای ورزشی بپوشم و فقط با اجازه شروع کنم که اگر احساس نمی کنم ادامه ندهم. خوب ، وقتی شروع شد ، من ادامه می دهم.

در زیر نظر دهید و دلایل خود را برای آموزش و / یا انگیزه شما برای حرکت به من اطلاع دهید.


اگر می خواهید برای تمریناتی که از 5 تا 20 دقیقه طول می کشد ، نتیجه ای کوتاه و کارآمد بگیرید ، (دیگر بهانه ای برای عدم تمرین وجود ندارد!) ، سپس راهنمای تمرین Time Crunch من را مطالعه کنید … برای همه در سطح آمادگی جسمانی عالی است.

به علاوه شامل واژه نامه ای با عکس و شرح هر تمرین است.


به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

مربی تغذیه جامع
دارای مجوز مشاور بهداشت و سلامت در محیط کار
پیری گروه FB با سرزندگی
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PSاگر 45 ساله یا بزرگتر هستید ، از شما دعوت می کنم که بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی ها برای زندگی با کیفیت و سرزندگی است. اولین نفری باشید که به رایگان ، چالش ها و غیره دسترسی دارید. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن چند مورد جالب!

دیدگاهتان را بنویسید