5 گام برای استفاده از شبکه برای تقویت اهداف کاهش وزن شماره 50 – بوپر مربیگری کاهش وزن و مربیگری زندگی



دکتر آنجلا داک ورث ، نویسنده GRIT: قدرت اشتیاق و پشتکار، دوران حرفه ای خود را صرف بررسی آنچه برای موفقیت کودکان و بزرگسالان لازم است ، کرده است. او اساطیر ما را در مورد استعداد یا استعداد و تلاش جستجو کرد. او مشتاق کار با دانش آموزان جوان و آموزش استفاده از استراتژی های خود برای توسعه شن و ماسه است. کارهای او شامل دانش آموزانی است که با استعداد شناخته می شوند و کسانی که چندان با استعداد نیستند.

او ذرات معلق را چنین تعریف می کند: اشتیاق و پشتکار برای اهداف بلند مدت

ما دانش آموزان جوان نیستیم ، اما کشفیات آنها در مورد ما نیز صدق می کند. شما می توانید در هر سنی دانش آموز باشید. پشتکار دارید و می توانید اشتیاق خود را به هر سنی تبدیل کنید.

شما خود را یک استعداد می بینید ، اما بدون تلاش – هیچ تضمینی وجود ندارد که موفق شوید.

از سوی دیگر ، تلاش مداوم – متمرکز و منظم – تقریباً همیشه موفقیت را اجتناب ناپذیر می کند.

یک نکته کلیدی برای استفاده از شن و ماسه داشتن ذهنیت رشد است. یک ذهنیت رشد فرض می کند که مغز شما می تواند و در هر سنی تکامل یابد. می توانید چیزهای جدیدی یاد بگیرید. شما می توانید در آینده به چیزی دست پیدا کنید که در گذشته به آن نرسیده اید.

اگر مشترک ماکسیم هستید ، “یک سگ پیر نمی تواند ترفندهای جدید را بیاموزد.” من اینجا هستم تا به شما بگویم ، شما در اشتباه هستید ، می توانید.

برای موفقیت در استفاده از Grit همانطور که برای کاهش وزن و انتخاب شیوه زندگی سالم است ، با تمایل به تغییر و اعتقاد (هرچند کوچک) به توانایی خود برای دستیابی به آن شروع می کنید.

شما نیازی به مدرکی ندارید که قبلاً آن را انجام داده اید. حتی لازم نیست بدانید دقیقاً چگونه این کار را انجام دهید. شما در حال حاضر با کنجکاوی زندگی می کنید و آینده خود را زیر نظر دارید. تمایل به ایجاد اشتیاق به تداوم تلاش شما کمک می کند.

بسیاری از افراد ، پیر و جوان معتقدند که بالای 60 سالگی به معنای تمام شدن است. آنها نمی توانند تصور کنند که چرا شما حتی به تحقق رویایی برای آینده فکر می کنید. شما هم می توانید آن را آویزان کنید.

من نه.

شرط می بندم نه تو

من می خواهم با بار کامل بیرون بروم! با چیزی توانمندسازی ، غنی سازی و بخشش کنید.

اگرچه استعداد طبیعی ندارم ، اما می توانم از مهارت برای تمرین و پشتکار استفاده کنم. من می دانم که این درست است زیرا در عمرم این کار را کرده ام. روز به روز سر کار حاضر می شدم. من 4 سال برای دانشگاه حاضر شدم. من روز به روز فرزندپروری می کنم ، در حال حاضر 29 سال ادامه دارد. من اعتماد به نفس و بهداشت روانی را آموختم ، که اکنون هر روز آن را تمرین می کنم.

گریت نوروپاتی های جدیدی در مغز من ایجاد کرده است. گریت شما را به طرف دیگر می برد.

غرور محرومیت نیست ، اما مواقعی وجود دارد که می خواهید انتخاب کنید از برخی پیروزی های طولانی مدت محروم شوید.

من از شما دعوت می کنم که در نهایت هدف خود را رعایت کنید و به یک سبک زندگی و برنامه غذایی که انرژی بدن و ذهن شما را تامین می کند پایبند باشید تا بتوانید زندگی شگفت انگیزی داشته باشید.

اعتراف می کنم که وقتی پیر شدم ، فکر می کردم دیگر نیازی به شن و ماسه نیست. راحت تر می شد. شاید می خواستم آن را آویزان کنم! مطمئناً بعضی چیزها ساده تر هستند. دیگران به همان اندازه چالش برانگیز هستند.

ایجاد عادات جدید با استفاده از شن و ماسه یک هدیه برای همه ما – و در همه سنین است.

چگونه می توانم سنگ ریزه کرده و از آن برای کاهش وزن استفاده کنم؟

اگر شکار برای سلامتی و چالش های یادگیری مهارت های کاهش وزن جدید بخشی از عشق و علاقه شما به زندگی بود؟ سعی کنید زندگی خود را در مراحل کوچک بهبود بخشید و از این روند لذت ببرید اراده برای سلامت مغز شما مفید است شکست رو به جلو ضروری است. عدم موفقیت کامل و همچنان عزم راسخ و ادامه حرکت به سمت سلامتی و تندرستی بسیار سخت است.

اگر بر مشکلات خود در زندگی غلبه کرده اید – و چه کسی نتوانسته است. شما بیش از آنچه می دانید ذره ذره دارید. خودتان را کوتاه نفروشید.

آنچه من برای مشتریانم انجام می دهم و هدف من این است که شما این است که در مورد کاهش وزن ، کاهش وزن و کنار گذاشتن مبارزات احساسی و قضاوت هایی که در بدن و مغز خود دارید ، نهایت محدودیت را تعیین کنید! با افزایش سن بدن (خدا را شکر زیرا گزینه جایگزین چیزی نیست که من در حال حاضر می خواهم) من همچنان از همه این ابزارها در زندگی خود استفاده می کنم.

شماره 1 به عادات سلامتی خود-از جمله کاهش وزن ، ورزش ، سلامتی و مراقبت از خود-به عنوان چالش هایی که از مجموعه مهارت های فعلی شما فراتر رفته است ، نزدیک شوید.

عادات خود را تبدیل به یک هدف بلند مدت کنید ، نه یک راه حل سریع دیگر. تو شکسته نیستی. مهارت های جدیدی یاد می گیرید.

شماره 2 لیستی از مهارتهای فرعی ایجاد کنید که برای آخرین بار به کاهش وزن نیاز دارید.

برخی از مهارتهای فرعی که برای رشد آنها نیاز دارید:

  • چگونه می توانم برنامه غذایی را انتخاب کنم و یک پروتکل م thatثر ایجاد کنم.
  • چگونه خرید و آشپزی را آسان کنیم
  • نحوه استفاده از مجله غذایی
  • چگونه برنامه ریزی کنیم
    • آماده سازی و برنامه ریزی هفتگی
    • برنامه ریزی 24 ساعته از قبل
    • برنامه ریزی برای تعطیلات و رویدادهای خاص
  • چگونه می توانم احساسات را مدیریت کنم و از خوردن احساسی صرف نظر کنم.
  • نحوه ایجاد یک تمرین مراقبت از خود روزانه

شماره 3 برنامه ای برای تمرین هر مهارت با تمرکز 100٪ در یک بازه زمانی برنامه ریزی شده ایجاد کنید.

تمرکز 100٪ به این معنی است که به خودتان زمان دهید تا یاد بگیرید ، تحقیق کنید و تصمیم بگیرید یا بنویسید ، یا آشپزی کنید – هر مهارتی که در یک بازه زمانی خاص روی آن کار می کنید. برای دریافت بازخورد در مورد پیشرفت خود از مربی یا شریک مطالعه ای که به شما کمک می کند تا موفق شوید کمک بگیرید.

شماره 4 GRIT را با برنامه ای که شامل موانع و استراتژی ها است توسعه دهید.

هنگام ایجاد برنامه ای برای یادگیری مهارت جدید ، لیستی از موانع ایجاد کنید که در هنگام یادگیری مهارت جدید با آنها روبرو خواهید شد. از این لیست ، برای اطمینان از موفقیت یک استراتژی ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، اگر از آشپزی متنفر هستید ، این مشکلی است که می خواهید حل کنید. استراتژی شما می تواند این باشد که در یک سرویس تحویل ثبت نام کنید و / یا نحوه پخت یک دستور غذا را بیاموزید. برای تهیه زودپز و آموزش پخت پروتئین.

مثال دیگر این است که وقتی صحبت از یادگیری مدیریت احساسات می شود ، می توانید موقعیت هایی را که همیشه باعث ایجاد احساسات قوی شده اند پیش بینی کنید و برای آنها برنامه ریزی کنید. یا از خود می خواهید که به غذاهای خاصی اجازه دهید.

شماره 5 زمانی را برای ارزیابی برنامه تمرینی خود برنامه ریزی کرده و با پیشرفت مهارت خود در هر زمینه ، اصلاح کنید.

یک پروتکل تمرینی ایجاد کنید تا بتوانید در مورد عملکرد خود بازخورد ارائه دهید. تصمیم بگیرید که تمرکز 100٪ چگونه به نظر می رسد. چه کار کرد ؛ که کار نکرد آنچه احساس خوبی دارد و ظاهراً مانعی است که شما از آن آگاه نبودید.

تلاش معنادار منجر به یادگیری مناسب می شود. برای تسلط بر این مهارت ها می توانید از شن و ماسه استفاده کنید و به ناچار به آرزوهای شما می رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکتر آنجلا داک ورث و آزمایشگاه کاراکتر ، به www.angeladuckworth.com مراجعه کنید. می توانید Grit خود را با مقیاس رتبه بندی آنها در اینجا رتبه بندی کنید: http://angeladuckworth.com/grit-scale/

چیزهای بیشتری برای اشتراک گذاری در پادکست خود دارم ، برای کاهش وزن هرگز دیر نیست. می توانید آن را در iTunes ، Stitcher یا هرجایی که به پادکست ها گوش می دهید پیدا کنید.



دیدگاهتان را بنویسید