4 نکته برای کاهش وزن هنگام تعطیلات – مربیگری بوپر کاهش وزن و مربیگری زندگی



بسیار هیجان زده هستم که چگونه می توانید به اهداف کاهش وزن خود پایبند باشید و از تعطیلات خود لذت ببرید! برای کسانی از شما که در حال برنامه ریزی برای تعطیلات از الان تا پایان سال هستند ، این فرصتی است که می توانید یک دفترچه یادداشت بگیرید و از همین امروز برنامه تعطیلات خود را ایجاد کنید! شما می خواهید از اوقات فراغت خود لذت ببرید و ناامید و 5 رقمی دورتر از مقصد خود به خانه نروید.

مشتریانی که برنامه های تعطیلات خود را ایجاد می کنند و دنبال می کنند ، وقتی به خانه برمی گردند بدون دریافت پوند یا حتی از دست دادن مقدار کمی شگفت زده می شوند. در گذشته ، آنها تعطیلات خود را به عنوان فرار از زندگی و کار و زمانی که از فعالیت های شفاهی زندگی روزمره کنار گذاشته شده بودند ، می گذراندند. اغلب ، این فرارها شامل لذت “شایسته” و کاهش استرس با غذا است.

آنچه در رابطه با هر موقعیتی فکر می کنید ، احساس می کنید و انجام می دهید ، نتایج به دست آمده را تعیین می کند.

دیدن تعطیلات به عنوان زمان تجدید و ارتباط با دوستان ، خانواده و طبیعت و حضور با شادی ، تجربه ای بسیار متفاوت را به شما می دهد نسبت به زمانی که به تعطیلات خود به عنوان زمان ترک ، غذا خوردن و نوشیدن با تسلیم شدن فکر می کنید. به به

وقتی بازنشسته می شوید ، تعطیلات ممکن است مربوط به دور شدن از کار نباشد ، به همان اندازه که فرصتی برای دیدن قسمت دیگری از جهان وجود داشته باشد ، روتین خود را به هم بریزید یا وقت خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. ممکن است بخواهید فعالیت های جدیدی مانند شنا ، پیاده روی یا دوچرخه سواری را امتحان کنید. حتی می تواند در ساحل بنشیند و رمان های مضحک بخواند.

مهم نیست که برای تعطیلات بعدی خود چه برنامه ای دارید ، مهم این است که به مقصد خود نگاه کنید و انتظارات خود را برای خود و زمان مرور کنید.

اگر تعطیلات خود را با چشم اندازی از روز بازگشت خود شروع کرده اید ، چطور؟ شما به خانه می آیید ، در را باز می کنید ، کیف های خود را می اندازید و به رختخواب پرواز می کنید. احساس خستگی می کنید اما واقعاً خوب هستید. شما بیش از حد استفاده نکردید ، در واقع شما فوق العاده سالم غذا خوردید.

شما بیش از آنچه انتظار داشتید تمرین کردید و صادقانه می توان گفت که این بهترین تعطیلات زندگی شما بود. برای چی؟ شما با مردم در ارتباط هستید ، با آنها در ارتباط هستید و با بدن خود با احترام رفتار می کنید. شما از نوشیدن زیاد ، خوردن زیاد و فشار آوردن به خوردن یک وعده یا یک قاشق رنج نمی برید. در عوض ، تصمیم می گیرید کمی جلوتر بروید ، به اقیانوس سرد بپرید ، یا زیر آبشار بنشینید ، یا با نوه های خود در اطراف آتش خود آهنگ بخوانید ، نه لزوماً سگ بخورید.

این ممکن است تجربه تعطیلات امسال شما باشد. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

4 نکته برای کاهش وزن در تعطیلات

اولین، با یک دید شروع می شود ، یک تصویر ذهنی از راه خانه شما. نتیجه ای که می خواهید ببینید چیست؟

دومین، طرحی ایجاد کنید که بتوانید هر روز در تعطیلات آگاهانه آن را تمرین کنید. در اینجا شش نکته ضروری برای تنظیم برنامه تعطیلات وجود دارد:

6 اصل اساسی یک برنامه:

  • ضروری شماره 2: تصمیم بگیرید که چه می خورید و چه می نوشید. بسته به تعطیلات خود ، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید. آیا در کنار خانواده خود می مانید و برای خودتان آشپزی می کنید؟ به جنوب آمریکا سفر می کنید؟ سفر به اروپا؟ کمی تحقیق کنید تا ببینید چه نوع غذاهایی به طور کلی در دسترس شما است. غذاهایی را انتخاب کنید که از آنها لذت می برید. متعهد شوید که از سوابق غذایی خود استفاده کنید و تصمیم بگیرید که 24 ساعت قبل تا آنجا که می توانید غذا بخورید. اگر این چیزی است که شما می خواهید استثنا بگذارید. فقط برنامه ریزی کنید

  • ضروری شماره 3: بررسی کنید که چه نوع اعتقادات و افکاری را باید تمرین کنید تا با خیال راحت فعالیتهای دیگری مانند غذا خوردن را انتخاب کنید که به جای خوردن شما ، شما را درگیر زندگی اطراف خود می کند.

نمونه هایی از باورهای ناتوان کننده:

من نیاز به استراحت از همه چیز سالم دارم

من هرچه می خواهم غذا و نوشیدنی به دست می آورم

همیشه می توانم به خانه بیایم و رژیم بگیرم

من باید همه غذاهای مختلفی را که به من پیشنهاد می شود بخورم

چرا سعی می کنم در تعطیلات خودم را کنترل کنم

تعطیلات باید با لذت و مرخصی پر شود

رد کردن خودم در تعطیلات چیست؟

من سعی می کنم در تمام طول سال خوب باشم ، ممکن است برای مدت کوتاهی بد باشم

می خواهم دیگر فکر نکنم

نمی خواهم خودم را کنترل کنم

نمونه هایی از باورهای موفقیت:

از بودن در کنار دوستان و یادگیری چیزهای جدید لذت می برم

هدف من استراحت است در حالی که به خوبی از خودم مراقبت می کنم

فعالیت های جدید را امتحان می کنم

سوخت را انتخاب می کنم

با افتخار به خانه برمی گردم

وقتی غذاهای مناسب و وعده های غذایی مناسب را انتخاب می کنم احساس بهتری دارم

این یک تجربه یادگیری خواهد بود

من طبق برنامه غذا را انتخاب می کنم

من کاملاً غذای سالم را انتخاب می کنم

برخی استثنائات را در برنامه خود قرار خواهم داد

من برای سوخت می خورم نه برای سرگرمی

  • ضروری شماره 5: برای هر مانعی یک استراتژی ایجاد کنید. به بهترین دوست خود اطلاع دهید که در مسابقه پای خوردن شرکت نمی کنید. اگر نظرات خواهرتان باعث تحریک شما شده است ، می توانید چند دکمه را فشار دهید. امسال چه واکنشی نشان می دهید؟ اگر در هتلی اقامت دارید ، یخچال بخواهید و قهوه بسته بندی کنید. با خانواده خود بمانید ، به آنها اطلاع دهید که به چه چیزی نیاز دارید یا قصد پخت دارید. میوه تازه؛ زالوتن ؛ گوشت کبابی – آن را پیچیده نکنید!

  • ضروری شماره 6: لیستی از کارهایی را که می خواهید انجام دهید و در مورد غذا متمرکز نیست تهیه کنید. با فرهنگ محلی که از آن دیدن می کنید آشنا شوید. کسی را بهتر بشناسید. آیا می خواهید درباره خود بیشتر بدانید؟ به دریا بپرید ، حتی اگر مراقب باشید. به کارهایی که در کودکی دوست داشتید انجام دهید فکر کنید و به دنبال تفریح ​​باشید.

سوم، هر روز مرور کنید و ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی می تواند بهبود یابد. به عنوان مثال ، اگر احساسات خواهر شما برانگیخته شد ، از مدل استفاده کنید و به افکاری برسید که واقعاً در مورد او فکر می کنید ، مهربان و خنده دار و واقعی هستند. وقتی نگاه خود را به یک شخص یا مکان گسترش دهید ، در کنار احساسات منفی ، احساسات بهتری خواهید یافت. اجازه دهید هر دو در همسایگی زندگی کنند. فضایی دوست داشتنی ایجاد کنید تا همه ناقص باشند ، حتی شما.

چهارم، سفر را ارزیابی می کند. چطور این کار را کردی؟ چه یاد می گیرید؟ چه چیزی شما را شگفت زده کرد؟ آیا برخی از استراتژی ها م effectiveثر بودند ، برخی دیگر مثر نبودند؟ پیروزی خود را جشن بگیرید و ببینید در مورد ناکامی در مسابقه چه می توانید یاد بگیرید.

اگر آگاهانه از تمرین برای طراحی نوع دیگری از تعطیلات استفاده کنید ، می توانید با طراوت ، سالم و بدون زحمت به خانه بیایید.

زندگی یعنی زندگی و یادگیری از تجربیات شما. اگر در 50 و 60 سالگی با کاهش وزن دست و پنجه نرم می کنید ، تعطیلات می تواند فرصتی برای یادگیری مراقبت از خود باشد و می توانید خود تخریبی را پشت سر بگذارید.

تمرین آگاهانه این کار را می کند. همانطور که چیز جدیدی یاد می گیرید ، همچنین ظرفیت خود را برای انجام کارهای بیشتر و برنامه ریزی موثرتر افزایش می دهید.

کاهش وزن در تعطیلات فقط می تواند یک شروع باشد. برای حفظ یک شیوه زندگی سالم در دهه 60 و 70 در بدن قوی و عقل سلیم و با شادی و هدف در اختیار شماست.

پت بوپر بکر یک مربی حرفه ای دارای وزن و وزن است. او زنان بالای 50 سال را آموزش می دهد که بیشتر عمرشان با چاقی دست و پنجه نرم می کردند. او به آنها می آموزد که چگونه وزن کم کنند ، از خوردن احساسی دست می کشد و به آنها می آموزد که امروز زندگی خود را دوست داشته باشند و برای آینده خود هیجان ایجاد کنند. او کاملاً ایمن است برای کاهش وزن هرگز دیر نیست.



دیدگاهتان را بنویسید