30 میان وعده مفید برای کودکان



میان وعده های سالم سازماندهی شده برای کودکان و انبار

این پست توسط CLIF Kid حمایت می شود. 

اگر به دنبال ایده های مفید میان وعده برای کودکان هستید ، به مکان مناسب آمده اید. ما میان وعده های مورد علاقه خود را جمع آوری کرده ایم که به راحتی در جعبه های ناهار مدرسه یا در حال حرکت بسته بندی می شوند! به علاوه ، راهنمای گام به گام ما در مورد چگونگی انتخاب یک میان وعده سالم برای کودکان و نکاتی در مورد چگونگی خوردن میان وعده های سالم برای فرزندان خود دریافت کنید!

ایده های میان وعده سالم برای بچه ها  بسته بندی آسان میان وعده برای ناهار مدرسه و نحوه تغذیه سالم بچه ها.

“مامان ، من گرسنه ام!” با دو پسر در حال رشد ، این احساس را داشتم که انگار به طور شبانه روزی غذا و تنقلات تقسیم می کنم. من یک وعده غذایی را تمیز می کنم و آنها به غذای بعدی می روند. یادم می آید این چیزی بود که مادرم همیشه می گفت. 

و اگر اشتهای امروز آنها قابل پیش بینی باشد ، می توانند ما را از خانه و خانه در دوران پیش از نوجوانی / نوجوانی بخورند. کسی کار دیگه ای نداره؟

پسران تنقلات Clif Bar را می خورند

نحوه انتخاب میان وعده غذایی برای کودکان: راهنمای قدم به قدم

  1. میوه ها و سبزیجات اول: به هر شکل. هنگام سرو میوه و سبزیجات نمی توانید اشتباه کنید. همه اشکال تازه ، منجمد ، نگهداری شده ، خشک و آبدار هستند زیرا همه آنها منابع عالی ویتامین ها و مواد معدنی هستند. سعی کنید به هر میان وعده میوه یا سبزیجات اضافه کنید. 
  2. به شکر اضافه شده توجه کنید. آیا کودک شما دندان های شیرینی دارد؟ من کسی را دارم که همیشه سراغ تنقلات شیرین می رود. AAP توصیه می کند که شکر اضافی را با حداقل 25 گرم در روز (یا 6 قاشق چای خوری) برای کودکان دو سال به بالا و تقریباً صفر برای کودکان زیر دو سال به حداقل برسانید. آه ، گفتن راحت تر از انجام دادن آن درست است؟
  3. منابع سدیم را در نظر بگیرید. سدیم در بسیاری از تنقلات خوب مانند نان ، پنیر ، غذاهای لذیذ ، چیپس ، کراکر ، غذاهای منجمد و فست فود یافت می شود که آن را فوق العاده خوشمزه و خوشمزه می کند. اما منابع نمک را در نظر داشته باشید ، زیرا نمک در رژیم غذایی نوزاد می تواند به سطح ناسالم کمک کند. میزان توصیه شده موسسه پزشکی کمتر از 1500 میلی گرم سدیم در روز برای کودکان خردسال (1 تا 3 سال) و کمتر از 1900 میلی گرم برای کودکان بین 4-8 سال است. به یاد داشته باشید که یک قاشق چای خوری نمک رومیزی حاوی 2300 میلی گرم سدیم است! 
  4. میان وعده ها را با هدف انتخاب کنید.  همه میان وعده ها برابر نیستند. در حالی که بیشتر اوقات سیر کردن میوه ها و سبزیجات راه حل مناسب است ، میان وعده های حاوی شکر و نمک در رژیم غذایی کودکان جای خود را دارد. 

بگذارید این را برای مردم پشت سر بلندتر بگویم. هنگامی که کودکان فعال هستند ، انرژی می سوزانند و عرق می کنند ، به شکر و نمک احتمالی احتیاج دارند. میزان تعریق در کودکان متفاوت است ، بنابراین مطمئن شوید که کودک شما ابتدا مایعات کافی دریافت می کند و الکترولیت ها را برای ژاکت های سنگین در نظر بگیرید. الکترولیت ها به راحتی از غذا خارج می شوند – یک میان وعده شور و برخی محصولات پتاسیم و سدیم را تأمین می کنند – دو الکترولیت اصلی در عرق از بین می روند. 

این غذاها همچنین بخشی سرگرم کننده و عادی از تغذیه سالم هستند. بدنبال ایجاد تعادل و انتخاب میان وعده ها با هدف باشید – در یک روز گرم و آفتابی که بچه های شما بیرون از خانه بازی می کنند ، به آنها چیزی شور بدهید تا به الکترولیت ها کمک کند. 

و وقتی می دوند و بازی می کنند ، به انرژی نیاز دارند ، بنابراین یک میان وعده با کربوهیدرات سالم سرو کنید. ما دوست داریم CLIF Kid Zbar® زیرا به دقت برای تأمین انرژی مورد نیاز کودکان برای سوخت هنگام بازی ساخته شده است. این میله های انرژی طعم فوق العاده ای در 10-12 گرم غلات کامل جو ارگانیک ، به علاوه شربت ذرت با فروکتوز بالا یا طعم دهنده های مصنوعی ارائه می دهند.

چگونه می توانید فرزندان خود را از تنقلات مغذی بیشتری استفاده کنید؟

سازماندهی شده و انباری با تنقلات مغذی برای کودکان

  1. انبار خود را مرتب کنید نگه داشتن میان وعده های مغذی بیشتر در جلوی چشم و در مرکز آن در سطح چشم کودکان بسیار مهم است ، به خصوص اگر سیاست انبارهای باز دارید که کودکان می توانند بین وعده های غذایی به خود کمک کنند. وقتی چیپس و کوکی ها را می بینند ، آنها را می خواهند ، بنابراین غذای “کم کاربرد” را دور از چشم و در قفسه ای بالاتر از بچه ها نگه دارید. من از مخلوط ظروف شفاف و سفید در انبارم استفاده می کنم. ظروف شفاف برای شیرین ترین میان وعده ها در سطح چشم و فضای داخلی سفید با درپوش برای چیپس ، کاملیا ، دسرها و غیره. یخچال سازماندهی شده برای بچه ها برای تغذیه سالم
  2. یک قسمت کودکانه در یخچال یا مینی کولر خود ایجاد کنیدبه سطل زباله سطل زباله! از ظروف شفاف برای سازماندهی پرس های ماست ، ورقه های پنیر ، برش های میوه و ساندویچ های آماده استفاده کنید. 
  3. میان وعده های آماده و آماده را از قبل آماده کنیدبه اگر می خواهید بچه ها غذای سالم تری بخورند ، باید راحت باشید. مافین های خانگی ، تخم مرغ های پخته شده و قبل از موعد مخلوط کنید ، میوه ها و سبزیجات را خرد کنید و ساندویچ ها را آماده و آماده استفاده کنید. وسایل و مینی کیسه ها را برای بسته های اسنک آسان ذخیره کنید.ناهار با تنقلات مناسب کودکان
  4. به آنها بیاموزید که با میان وعده ها هدف گرا باشندبه خوردن میان وعده یک مهارت زندگی است. طبق برخی از دستورالعمل های میان وعده ، به فرزندان خود عادات سالم میان وعده را آموزش دهید. 
    1. با ترکیب محصولات با هر میان وعده ، مصرف میوه و سبزیجات را افزایش دهید. 
    2. از زمان میان وعده برای هیدراته ماندن استفاده کنید و کودکان را به نوشیدن آب بیشتر تشویق کنید. 
    3. با آنها در مورد تأثیر غذاهای مختلف بر بدن آنها صحبت کنید. به عنوان مثال ، هنگامی که آنها فعال هستند ، تمام هسته ها (مانند آنچه در CLIF Kid Zbar یافت می شود) می توانند انرژی لازم را برای سوزاندن بدن و تخیل خود در طول بازی فراهم کنند. در حالی که پروتئین گرسنه و چربی های خوب (مانند آنهایی که در CLIF Zbar® پر شده یا پروتئین Zbar® یافت می شوند) می توانند هنگام غذا خوردن شکم را در حال غذا خوردن بخورند. 
    4. به کودکان بگویید یک میان وعده متعادل درست کنند. فرمول میان وعده ساده را به آنها بیاموزید: کربوهیدراتهای پیچیده به علاوه چربیهای سالم و / یا پروتئین برای حفظ انرژی قوی و پایدار. کودک با خوردن کلیف بار می خندد
  5. آن را سرگرم کننده کنیدبه اگر می خواهید غذای جدید را در زمان میان وعده تشویق کنید ، یک پارافیت یا یک نوار سالم تقسیم شده با موز درست کنید که در آن بچه ها می توانند مواد مخصوص خود را اضافه کنند. آنها را در تهیه مافین یا اسموتی مشارکت دهید. در زمان میان وعده که او با غذای خود بازی می کند ، یک فعالیت / کاردستی ترتیب دهید. یا چیزی ساده به عنوان خواندن برای بچه ها در زمان میان وعده می تواند به آنها کمک کند از وعده های غذایی خود حتی بیشتر لذت ببرند. 
  6. با مثال آوردنبه کودکان اغلب بعد از غذا خوردن از والدین خود پیروی می کنند. اگر قصد دارید میان وعده عصرانه خود را تهیه کنید ، به جای اینکه یک کیسه چیپس یا شیرینی بگیرید ، یک تکه میوه یا هویج و حمص انتخاب کنید. تغییرات کوچک در وعده های غذایی میان وعده های والدین به بچه ها رفتارهای تغذیه ای سالم تری را آموزش می دهد که بیشتر از آنها تقلید می کند. 

لیست اصلی ما از میان وعده های مغذی برای کودکان

بهترین میان وعده های لبنی برای کودکان

بهترین میان وعده های لبنی برای کودکان

  • لوله های ماست
  • کفیر
  • شیر
  • شاه بلوط
  • شیر ماست + میوه تازه

بهترین میان وعده با میوه برای کودکان

بهترین تنقلات میوه ای برای کودکان

  • میوه تازه + کره آجیل یا ماست (توت فرنگی ، موز ، انگور ، کلمنتین ، انبه ، زغال اخته)
  • فنجان کنسرو میوه
  • میوه های خشک:  کشمش ، خرما ، تمشک خشک ، انبه پوست کنده ، توت فرنگی خشک و سیب
  • اسموتی میوه ای یا بستنی
  • آب سیب را فشار دهید
  • موز یخ زده

سبزیجات مورد علاقه برای تنقلات بچه ها

تنقلات سبزیجات که کودکان می خورند

  • سبزیجات + هوموس (کلم بروکلی ، هویج ، گوجه فرنگی ، کرفس ، نخود ، خیار ، فلفل)
  • نان تست آووکادو
  • سبزیجات + گوآکاموله
  • Crudité + ماست پیاز فرانسوی

میان وعده های پروتئینی خوب برای کودکان

میان وعده های غنی از پروتئین برای کودکان

  • تریل میکس
  • تخم مرغ آب پز سخت
  • ½ ساندویچ (Quesadillas ، PB&J ، ترکیه و پنیر ، مینی پیتزا)
  • اسموتی با پنیر سخت ، کفیر یا ماست
  • پروتئین CLIF Kid Zbar

غلات کامل برای تنقلات کودکان

غلات کامل سالم برای تنقلات کودکان

  • مافین های خانگی
  • غلات را وصل کنید 
  • CLIF Kid Zbar و Zbar را پر می کند
  • کراکر یا چیپس پیتا + هموس

دستور تهیه اسنک آسان برای بچه ها 

بچه ها در آشپزخانه کمک می کنند

ورود کودکان به آشپزخانه راهی عالی برای قرار دادن آنها در معرض غذاهای جدید و آموزش مهارت های زندگی به آنها است. آماده سازی مسیر ، کلوچه ها و موزهای تند موز فعالیت های سرگرم کننده ای هستند که با هم انجام می شوند و غذای سالم را تشویق می کنند. با این دستور العمل های سرگرم کننده و میان وعده دوستانه برای کودکان ماجراجویی های کوچکی در آشپزخانه ایجاد کنید. 

موز کرانچ پاپ | یک غذای ساده منجمد دوستدار بچه ها

پنیر میوه هندوانه ترش خانگی | دستور تهیه خرس های صمغی همه میوه ها

کوکی های هیولا بدون گلوتن | آرد بدون کلوچه جو دوسر کره بادام زمینی

اسموتی سبز آووکادو

مافین

سبزیجات میوه ای / سبزیجات

منابع بیشتر برای تغذیه سالم برای کودکان (و همچنین مادران!)

بیش از 100 ایده غذایی مورد علاقه برای بچه ها (گزین گیرها): https://www.loveandzest.com/dinner-ideas-kids-picky-eater/

20 میان وعده قبل از تمرین برای مادران مشغول بنزین در حال حرکت

و حتی برای ایده های بیشتر میان وعده ، بایگانی تنقلات ما را بررسی کنید.

The post 30 میان وعده مفید برای کودکان appeared first on Love & Zest.

دیدگاهتان را بنویسید