3 ایده برای صبحانه ادویه کدو تنبل سالم



برای اینکه سطح انرژی خود را در این فصل بالا نگه دارید ، این 3 ایده صبحانه ادویه کدو تنبل سالم را امتحان کنید!

می دانم ، می دانم … ادویه کدو تنبل دیگر خنک نیست. اما به عنوان یک هزاره پایه ، این در DNA من است که به دنبال PSL در هنگام دما باشم. کمتر از 80’F (من در فلوریدا زندگی می کنم ، مرا انجام نده!)

Buuuuuuut بیشتر اقلام با مضمون ادویه کدو تنبل در فروشگاه دارای قند زیاد ، فیبر کم و پروتئین کمی هستند.

غلات ادویه کدو تنبل ، گرانولا و میله های انرژی زا فقط وجود ندارند. مطمئناً طعم آنها خوب است اما یک کاسه ادویه کدو تنبل با شیر بادام من را سیر می کند ، نمی دانم ، 27 دقیقه؟

سپس شیرینی خود را برای شکر بیشتر کوچک می کنم.

یکی از این 3 دستور غذای سالم صبحانه ادویه کدو تنبل را در خانه امتحان کنید تا کمتر شکر ، پروتئین بیشتر و تغذیه اضافی دریافت کنید!

جو دوسر شب کدو تنبل (گیاهی ، بدون گلوتن)

مثل کیک مزه دار شده!

در یک ظرف سنگی یا بسته بندی شده ، 1 قاشق غذاخوری پودر پروتئین شکلاتی وگان پاور پرو با 1 قاشق غذاخوری را با 2 قاشق غذاخوری پوره کدو ، 1/2 فنجان جو دوسر قدیمی ، 3/4-1 فنجان شیر دلخواه ، 1/2 قاشق غذاخوری دارچین ، و 1 قاشق چایخوری ادویه کدو تنبل.

یک شبه خنک شده و روی آن را با 1-2 قاشق غذاخوری نارگیل رنده شده محافظت نشده و / یا گوجه فرنگی بو داده بپاشید. گرم یا سرد بخورید.

اختیاری: 1 قاشق چایخوری قهوه فوری برای جو دوسر ادویه کدو تنبل مخلوط کنید.

نکته: توصیه می کنم برای حفظ سلامت پوست و مو در یک پیمانه پودر کلاژن تورن ذخیره کنید.

پارافین کدو تنبل (گیاهی)

در لیوان شراب سرو کنید زیرا #فانتزی است

در ته یک لیوان شفاف ، 1/4 قاشق چایخوری ماست یونانی وانیلی 2٪ (توصیه می کنم Chobani Zero یا Chobani Complete) را اضافه کنید. روی ماست را با یک لایه نازک سس سیب کدو تنبل کنید. من آن را در Sprouts فصلی می دانم ، فکر می کنم بسیاری از دستور العمل های آسان مانند این در اینترنت وجود دارد. اگر سس سیب را از ابتدا تهیه می کنید ، حتماً از آن استفاده کنید!

سپس یک لایه گرانولای ادویه کدو تنبل اضافه کنید (دستور غذا در اینجا). شما همچنین می توانید گرانول بخرید- من Plyly Elizabeth را دوست دارم اما برای گزینه بدون قند ، موزلیک Ezekiel را امتحان کنید.

یک لایه دیگر ماست و یک لایه دیگر سس سیب کدو اضافه کنید. آن را با یک فندق خرد شده ، بو داده و / یا گرانولای کم شکر پر کنید.

نکته: این دستور غذا را بدون گلوتن با گرانولای بدون گلوتن یا وگان با ماست نارگیل تهیه کنید.

پنیر کدو تنبل روی نان تست (گیاهی)

می دانم که ممکن است برخی از شما را در این مورد از دست بدهم ، اما به طرز شگفت انگیزی خوشمزه و رضایت بخش است!

1 فنجان Good Culture 2٪ پنیر خامه ای را با 2 قاشق غذاخوری پوره کدو و 1/2 قاشق غذاخوری دارچین ترکیب کنید. روی نان تست غلات خرده فروشی Joe’s Cranberry Harvest و روی آن گردوی خرد شده بریزید.

نکته: آیا در منطقه فروشنده جوز ندارید؟ هر نان غلات جوانه زده می تواند پنیر کدو تنبل خود را روی وافل کیک کودیاک پخش کنید.

دستور العمل های بیشتر پاییزی:

کیت ریچاردسون یک متخصص تغذیه در اورلاندو ، فلوریدا است. او در تمرین خصوصی ، آگاهی از تغذیه ، شریک است ، جایی که به رژیم های ناامید Jo-Jo کمک می کند تا با آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. او میزبان مشترک آگاهی از تغذیه است

سلب مسئولیت: برخی از پست های وبلاگ ممکن است حاوی یک یا چند پیوند وابسته باشند. همه نظرات متعلق به من است.

دیدگاهتان را بنویسید