تناسب اندام با م effectiveثرترین و با دوام ترین روش در مدت زمان کوتاه

شما احتمالاً از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند تناسب اندام خود را حفظ کنند ، چربی شکم را به حداقل برسانند و به اندامی متناسب دست یابند ، اما شما به دنبال ساده ترین راه هستید. اگر می خواهید با ورزش و رژیم غذایی تناسب اندام داشته باشید ، باید صبر و مهمتر … ادامه

گلوتن و چاقی رژیم سلیاک را بشناسید

امروزه با پیشرفت علم پزشکی می توان علل بسیاری از اختلالات و انواع حساسیت های غذایی را که گاهی منجر به بیماری های مربوط به دستگاه گوارش می شود ، تشخیص یا از آنها جلوگیری کرد. ممکن است قبلاً در مورد رژیم غذایی بدون گلوتن در مورد بیماری سلیاک شنیده باشید ، اما همه چیز … ادامه

کمبود ویتامین چگونه می تواند بر گرانش کرونر تأثیر بگذارد؟

تاثیر کمبود ویتامین بر کرونا موج دیگر کرونا تقریبا به پایان رسیده است ، اگرچه برخی از شهرهای ایران شاهد افزایش ناگهانی موارد کرونر هستند. موج دوم کشور را ویران کرد و همه را به یک شکل ، از نظر مالی یا احساسی ، یا هر دو تحت تأثیر قرار داد. اما اکنون تقریباً به … ادامه

خواص پاستا در بدنسازی 6 دلیل برای خوردن پاستا

خواص ماکارونی در بدنسازی بسیار زیاد است ، اما اکثر ورزشکاران و بدنسازانی که تازه شروع کرده اند فکر می کنند که این غذا فقط می تواند گزینه ای برای ایجاد حجم بدن و عضله. اما این ایده کاملاً اشتباه است ماکارونی خواص دیگری نیز برای ورزشکاران دارد به دلیل خواص آن باید در رژیم … ادامه

11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از تمرین بخورید

آنچه در این مقاله می خوانید چیزی که هیچ کس نمی خواهد در باشگاه برایش اتفاق بیفتد شکم است. خوردن یک میان وعده اشتباه قبل از تمرین می تواند تمرین شما را خراب کند. خوردن غذاهایی که با شما سازگار هستند و به طور م intoثر به انرژی تبدیل می شوند ، برای کیفیت ورزش … ادامه

دکتر انوشه متخصص تغذیه اثرات داروهای لاغری

متخصصان تغذیه ، پزشکان و رسانه ها همواره در مورد استفاده از داروهای لاغر هشدار داده اند ، اما متأسفانه شاهد افزایش عرضه و معرفی این داروها با نام های متفاوت و اثرات شگفت انگیز هستیم. دلیل محبوبیت عمومی این داروها تبلیغات زیادی است که در مورد آنها انجام می شود. برخی به صورت 100٪ … ادامه

سردردهای پیش از قاعدگی (و قاعدگی): علل و درمانهای مثر

سردردهای پیش از قاعدگی یا میگرن بسیار آزاردهنده و ناخوشایند هستند ، به ویژه اگر در دوران قاعدگی ادامه پیدا کنند. اگر می خواهید علل سردرد قبل و در دوران قاعدگی را بدانید ، مقاله ما را تا انتها بخوانید. سردرد پیش از قاعدگی بسیاری از زنان به دلیل تغییر در هورمون های خود دچار … ادامه

11 غذای پر فیبر || 11 غذای پر فیبر را بشناسید و استفاده کنید.

11 غذای پر فیبر را شناسایی کرده و سعی کنید آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانید. به بدن شما کمک می کند تا سالم بمانید ، وزن خود را کنترل کرده و با اطمینان از دریافت فیبر کافی از دیابت نوع 2 جلوگیری کنید. بسیاری از مردم می دانند که رژیم غذایی با فیبر … ادامه

رژیم کتو دوباره چگونه بعد از شکستن رژیم کتو به رژیم غذایی آن بازگردیم؟

چگونه می توانیم پس از شکستن رژیم کتو به این موضوع بازگردیم؟ متأسفانه ، بسیاری از مردم می گویند نمی توانند از تقلب خود خارج شده و بر آن غلبه کنند !!! بیایید به رژیم کتو برگردیم پس از تحقیق و بحث ، مشخص است که این افراد روز بعد از چیت چربی بدن خود … ادامه

تأثیر هورمون ها بر وزن: هورمون های سیری و گرسنگی

اختلالات هورمونی بر سلامت بدن از جمله وزن ، هورمون های سیری و گرسنگی و عوامل م thatثر بر هورمون ها تأثیر می گذارد. هورمون ها مولکول های سیگنال را نشان می دهند. این مواد شیمیایی توسط غدد درون ریز تولید شده و در جریان خون ترشح می شوند. ترشح هورمون در خون توسط غدد … ادامه