20+ دستور پاستای گیاهی توسط متخصصین رژیم – رژیم کلی جونز


پاستا بهترین چاقو برای شیرینی فروشی است – این غذا برای مردم بسیار مقرون به صرفه است و این واقعیت که سریع پخته می شود آن را برای یک ناهار ساده عالی می کند. حتی بهتر ، غذاهای ماکارونی را می توان به گونه ای سفارشی کرد که با هر نوع رژیم غذایی متناسب باشد. این که آیا شما گیاهخوار هستید ، از رژیم غذایی گیاهی استفاده می کنید یا سعی می کنید مصرف محصولات حیوانی خود را کاهش دهید ، روش های رضایت بخش و خوشمزه زیادی برای لذت بردن از پاستا وجود دارد. همچنین بسیاری از گزینه های بدون گلوتن در ترکیب برای کسانی که به آنها نیاز دارند وجود دارد! این بیش از 25 دستور پخت ماکارونی گیاهی خامه و دلچسبی را که بدنبال آن هستید ارائه می دهد بدون شیر و گوشتی که معمولاً در دستور العمل های سنتی ماکارونی یافت می شود.

چگونه می توانم یک ماکارونی گیاهی متعادل بسازم

وقتی این دستور العمل های ماکارونی گیاهی را بررسی می کنید ، ممکن است بخواهید برخی از آنها را با حاشیه ها ، مواد اضافی یا مواد افزودنی برای برآوردن نیازهای تغذیه ای خود ترکیب کنید. به یاد داشته باشید که سه درشت مغذی – پروتئین ، کربوهیدرات و چربی – همه برای سوزاندن بدن شما ضروری هستند و اطمینان از این که غذای شما حاوی همه آنها در مقادیر مناسب است ، احساس رضایت و انرژی را در شما ایجاد می کند. در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید از همه چیز به اندازه کافی در شب پاستا استفاده کنید:

پروتئین

ممکن است متوجه برخی از این دستورالعمل ها برای ماکارونی حبوبات شوید ، که راهی آسان برای افزایش محتوای پروتئین در یک غذای ماکارونی است. مارک هایی مانند Banza ، Tolerant ، Explore Cuisine و Barilla انواع غذاها ، عدس و سویا را ارائه می دهند که حاوی 11 تا 24 گرم پروتئین در هر وعده غذایی است. همچنین می توانید ماکارونی حبوبات با نام تجاری را در Sprouts ، Trader Joe’s و Whole Foods پیدا کنید. با وجود انواع مختلف ، ایده خوبی است که چند بار امتحان کنید تا ببینید کدام یک (در صورت وجود!) برای شما جالب است و غذاهای مورد علاقه خود را به دستور غذا تبدیل کنید. اگر ماکارونی سنتی بر پایه سفید را انتخاب می کنید ، افزودنی های غنی از پروتئین مانند جایگزین های گوشت گیاهی ، لوبیا و عدس می تواند به تعادل غذا کمک کند ، مانند این کلم بروکلی پاستای لوبیا سفید.

کربوهیدرات ها

در برخی از این دستور العمل ها از گزینه های کربوهیدرات کمتری مانند کدو اسپاگتی یا کدو سبز به جای ماکارونی سنتی استفاده می شود. اگر از این جایگزین لذت می برید ، راهی عالی برای افزودن سبزیجات اضافی است. با این حال ، ممکن است بخواهید یک طرف نان اضافه کنید یا مقداری ماکارونی معمولی مخلوط کنید تا مطمئن شوید کربوهیدرات کافی برای رضایت مطلوب و سطح انرژی دریافت می کنید ، به ویژه هنگام غذا خوردن man Training یا nom Training! برای دستور العمل هایی که حاوی مقدار زیادی از سبزیجات نیستند ، هرگز نمی توانید اشتباه کنید که مقداری کدو سبز و اسفناج خرد شده را به سس اضافه کنید یا مقداری مارچوبه یا کلم بروکلی پخته شده را در ظرف نهایی بریزید تا فیبر و مواد مغذی بیشتری را افزایش دهید.

چاق

مواد زیادی در این دستور العمل های ماکارونی گیاهی وجود دارد که حاوی چربی های رضایت بخش هستند ، مانند روغن زیتون ، آجیل و حمص. مغزهای کاج یا “پارمسان” گیاهی بر پایه آجیل نیز به عنوان تنوری برای هر نوع ماکارونی خوشمزه هستند!

20+ دستور پخت ماکارونی گیاهی خوشمزه

حالا بریم سراغ غذاهای خوشمزه از 20 سس قرمز تا سس خامه ای تا پستو ، که با انواع افزودنی ها و انواع ماکارونی سرو می شود ، این 20+ دستور العمل پاستای گیاهی برای همه افراد چیزی ارائه می دهد!

سس گوشت گیاهی روی ماکارونی نخودچی

سس گوشت گیاهی ماکارونی

سس گوشت گیاهی روی ماکارونی نخودچی

این غذای ماکارونی “گوشتی” تهیه شده از غذاهای خرد شده بدون گوشت و ماکارونی نخودچی ، از RD RD Lauren of Nutrition Starring YOU ، گیاهی و بدون گلوتن است و مقدار زیادی پروتئین گیاهی را ارائه می دهد.

دستور تهیه را دریافت کنید

سس گوشت گیاهی ماکارونی

لازانیا وگان با پروتئین بالا

بهترین لازانیا گیاهی

لازانیا وگان با پروتئین بالا

این لازانیا با طعم غنی توفو و طعم چرب عاشق شیر را فریب می دهد. با مواد پروتئینی بالا افراد فعال را راضی می کند در حالی که ماهیچه ها را نیز ترمیم می کند!

دستور تهیه را دریافت کنید

بهترین لازانیا گیاهی

Penne Vodka بدون شیر

Penne Vodka بدون شیر

Penne Vodka بدون شیر

هوموس گوجه فرنگی خشک شده ، کرم را به این ودکا خوشمزه گیاهی ونکایی از طرف دیگر RD Emily of Sinful Nutrition اضافه می کند!

دستور تهیه را دریافت کنید

کدو حلوایی و پاستای مریم گلی نخود شیرین

رشته فرنگی کدو حلوایی وگان

کدو حلوایی و پاستای مریم گلی نخود شیرین

این کدو و خمیر نخود فرنگی بدون گلوتن و گیاهی را می توان در 20 دقیقه یک وعده غذایی خوشمزه و سیر کننده تهیه کرد.

دستور تهیه را دریافت کنید

رشته فرنگی کدو حلوایی وگان

پاستا هوموس وگان

رشته فرنگی هوموس گیاهی

پاستا هوموس وگان

این غذای گیاهی عمیق توسط همدست RD Nicole از Lettuce Veg Out سرشار از خوبی های الهام گرفته از مدیترانه است و با توفو یا تمپه پخته به خوبی ترکیب می شود.

دستور تهیه را دریافت کنید

رشته فرنگی هوموس گیاهی

سس گوجه فرنگی خامه ای بدون شیر

بادام هندی سس گوجه فرنگی بدون شیر

سس گوجه فرنگی خامه ای بدون شیر

این سس گوجه فرنگی بدون شیر ، با کمک بادام هندی بافت و طعم مورد نظر شما را به همراه دوز چربی های سالم غیر اشباع تک ارائه می دهد.

دستور تهیه را دریافت کنید

بادام هندی سس گوجه فرنگی بدون شیر

پاستای تابه ای با کلوچه و گوجه فرنگی

بیسکویت گیاهی رشته فرنگی مارچوبه

یک قابلمه پاستا با کوکی و گوجه فرنگی

غذای دیگر ، این دستور العمل ساده ماکارونی وگان از طرف RD RD ملیسا ، از سبزیجات بهاری برای یک غذای خوشمزه و مغذی استفاده می کند

دستور تهیه را دریافت کنید

ماکارونی گیاهی

کلم بروکلی و ماکارونی لوبیا سفید

دستور العمل های پاستای گیاهی سالم

پاستا کلم بروکلی و لوبیا سفید

این ماکارونی کلم بروکلی مملو از طعم های رضایت بخش ، کربوهیدرات های مغذی ، پروتئین گیاهی و مواد مغذی ضروری است تا شما را در زندگی شلوغ خود پر انرژی نگه دارد.

دستور تهیه را دریافت کنید

دستور العمل های پاستای گیاهی سالم

مک و پنیر وگان

بدون لبنیات بدون آجیل بدون Mac و پنیر

مک و پنیر وگان

این غذای گیاهی وعده غذایی راحت توسط همکار RD Emily of Sinful Nutrition خامه ای ، رضایت بخش و بدون آجیل است!

دستور تهیه را دریافت کنید

بدون لبنیات بدون آجیل بدون Mac و پنیر

سالاد ماکارونی لوبیا سیاه با کاشی رومسکو تند

سالاد ماکارونی لوبیا سیاه سبزیجات تند

سالاد ماکارونی لوبیا سیاه با کاشی رومسکو تند

این ماکارونی دلپذیر لوبیا سیاه با سس رومسکو بادام هندی سرشار از پروتئین گیاهی است و باعث می شود به راحتی به بودجه غذایی خود پایبند باشید.

دستور تهیه را دریافت کنید

سالاد ماکارونی لوبیا سیاه سبزیجات تند

پنه با سس های خامه ای گل کلم

رشته فرنگی گل کلم گیاهی

پنه با سس های خامه ای گل کلم

گل کلم مخلوط خامه ای به این غذای خوشمزه و منحصر به فرد ماکارونی کاری از RD RD Ginger of Champagne Nutrition تقویت مواد مغذی می بخشد.

دستور تهیه را دریافت کنید

رشته فرنگی گل کلم گیاهی

سالاد پاستا هوموس بدون گلوتن

سالاد پاستا هوموس بدون گلوتن

سالاد پاستا هوموس بدون گلوتن

هوموس این سالاد ماکارونی گیاهی را از RD RD Sarah از لیست سطل به بالا می گیرد. فقط در 15 دقیقه آماده است و برای تهیه غذا مناسب است.

دستور تهیه را دریافت کنید

سالاد پاستا هوموس بدون گلوتن

پاستا پستو با پروتئین بالا

ماکارونی پستو با پروتئین بالا

پاستا پستو با پروتئین بالا

این ماکارونی پستو با پروتئین بالا که تنها با 5 ماده ساخته می شود ، می تواند گیاهی یا گیاهی باشد و به خوبی متعادل است تا به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک کند.

دستور تهیه را دریافت کنید

کدو تنبل گیاهی پستون

گیاهخوار گیاهی Cilantro Pesto

کدو تنبل گیاهی پستون

این پستو گیاهی گشنیز گیاهی که با پوره کدو تنبل و دانه های کنف تهیه شده است یک سس بی نظیر و خوشمزه است که به هر پاستا طعم می بخشد. آن را در دستور پاستای HIG پروتئین پستو در بالا امتحان کنید!

دستور تهیه را دریافت کنید

گیاهخوار گیاهی Cilantro Pesto

سالاد ماکارونی مکزیکی

سالاد ماکارونی مکزیکی

سالاد ماکارونی مکزیکی

این سالاد ماکارونی گیاهی از RD RD Jess که دارای سس آهک گشنیز خوش طعم است ، مناسب برای غذاهای دلپذیر ، پیک نیک و ناهار است!

دستور تهیه را دریافت کنید

سالاد ماکارونی مکزیکی

ماکارونی قرمز کاری تایلندی

رشته فرنگی کاری گیاهی وگان

پاستای کاری قرمز تایلندی

این ماکارونی گیاهی منحصر به فرد توسط RD Nicole از کاهو وگ Out تهیه شده است و دارای طعم های خمیر کاری تایلندی ، سیر تازه و شیر نارگیل خامه ای به علاوه پروتئین گیاهی از بیسکویت و ادامام است.

دستور تهیه را دریافت کنید

رشته فرنگی کاری گیاهی وگان

گوجه فرنگی آلو و عدس بولونزی با اسکواش اسپاگتی

دستور العمل های نودل گیاهی بولونزی

گوجه فرنگی آلو و عدس بولونزی با اسکواش اسپاگتی

این بولونیز وگان پروتئین و فیبر اضافی را از عدس دریافت می کند و با کدوی اسپاگتی یا ماکارونی دلخواه شما عالی می شود.

دستور تهیه را دریافت کنید

بولونزی وگان

پاستای گیاهی برای نوزادان

نودل بچه گیاهی

پاستای گیاهی برای نوزادان

آیا به جایگزینی گیاهی برای Mac & Cheese نیاز دارید که کودک شما آن را دوست داشته باشد؟ به دنبال این دستورالعمل ساده و دوستانه برای خانواده RD Kacie of Mama Knows Nutrition باشید.

دستور تهیه را دریافت کنید

مرگ وگان

ماکارونی مدیترانه ای با کلم پیچ

ماکارونی مدیترانه ای با کلم پیچ

ماکارونی مدیترانه ای با کلم پیچ

این ماکارونی مدیترانه ای از RD RD Jessianna از The KidneyRD پر از سبزیجات و گیاهان تازه است. این برای کسانی که نیاز به پیروی از رژیم غذایی کم پروتئین دارند بسیار مناسب است ، اما همچنین می تواند با نودل پروتئین بالاتر تهیه شود یا با منابع پروتئین گیاهی مورد علاقه شما جفت شود.

دستور تهیه را دریافت کنید

ماکارونی کدو سبز پیاز و مارچوبه

Zoodles گیاهی با مارچوبه

ماکارونی کدو سبز پیاز و مارچوبه

این غذای سبک بهار به جای ماکارونی تهیه شده و حاوی چندین وعده سبزیجات است!

دستور تهیه را دریافت کنید

زودل با مارچوبه

ماکارونی کدو حلوایی با سیر و آهک

زودل با اسفناج و آهک

ماکارونی کدو حلوایی با سیر و آهک

این غذای خوشمزه از طرفدار RD Jeanette از The Radiant Root همچنین از نوار کدو سبز به جای ماکارونی سنتی برای افزایش مصرف سبزیجات استفاده می کند.

دستور تهیه را دریافت کنید

طعم مارینارا خانگی

مارینارا خانگی

سس های خوشمزه مارینارا خانگی

این سس مارینارا خانگی نسبت به اکثر گزینه های خریداری شده دارای قند کمتری است و نقطه شروع خوبی برای پاستا یا پیتزای گیاهی است.

دستور تهیه را دریافت کنید

دستور پخت ماکارونی گیاهی مورد علاقه شما چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

دستور العمل های سالم پاتای گیاهی

دیدگاهتان را بنویسید