10 ماده غذایی برتر برای افزایش حجم عضلات


10 ماده غذایی برتر برای افزایش حجم عضلات

معرفی 10 ماده مغذی برتر برای افزایش حجم ماهیچه ها به شما کمک می کند تا با بهترین غذاها از دوره حجم آشنا شوید. توده عضلانی بیشتر در ورزشکاران با تغذیه مناسب همراه با تمرین اتفاق می افتد. ورزش و رژیم مداوم 30 درصد پیشرفت شما را تشکیل می دهد. به این منظور برنزه کننده این ماده بهترین مواد مغذی را برای افزایش توده عضلانی برای شما جمع آوری کرده است. بقیه این مقاله را بخوانید و رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

آیا به دنبال افزایش عملکرد و قدرت عضلانی خود هستید؟ وعده های غذایی برای افزایش حجم و حجم عضلات به شما کمک می کند با ورزش کمتر نتایج خوبی بگیرید. هیچ وقت را از دست ندهید و خود را برای یک غذای عالی و مفید آماده کنید.

10 ماده مغذی برتر برای افزایش توده عضلانی

1. گوشت گاو بدون چربی

در جستجوی افزایش توده عضلانی خودت هستی؟ گوشت گاو را فراموش نکنید. این غذا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای افزایش حجم است. آهن ، روی و ویتامین های گروه B تنها تعدادی از این موارد هستند. پروتئین های غذایی ارزش یکسانی ندارند. اما گوشت گاو بدون چربی پروتئین با کیفیت بالا را برای ماهیچه های شما ارائه می دهد. سطح بالای اسیدهای آمینه آن نیز با کمک انسولین باعث رشد ماهیچه ها می شود.

ما همچنین برای افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند خبرهای خوبی داریم. مصرف 85 گرم از این گوشت تقریباً به اندازه 1/5 فنجان لوبیا پروتئین برای شما فراهم می کند. اما نیمی از کالری را دارد. علاوه بر گوشت ، از انواع سبزیجات نیز استفاده کنید.

او گچ برنامه رژیم غذایی آنلاین برای افزایش وزن و حجم از طرف مربیان برنزه کننده کلیک می کند.

۲ Haut ouni Poulet

امروزه بدون مرغ مانند گوشت گاو ، در رژیم غذایی و افزایش توده عضلانی نقش مهمی ایفا می کند. این غذا منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است. خوردن مرغ امروز برای بهبود ، توده عضلانی و سلامت استخوان ها مهم است. از انواع روش های پخت برای این پروتئین منحصر به فرد استفاده کنید. امکان خرید قطعات مختلف مرغ از مغازه ها وجود دارد. مرغ خوشمزه نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

3. پنیر یا پنیر او

پنیر او تقریباً منبع پروتئین خالص کازئین است. کازئین یک پروتئین سریع هضم است و به عنوان یک منبع کامل و غنی از حفظ ماهیچه ها در نظر گرفته می شود. در نتیجه ، برای افرادی که از خوردن طولانی مدت پرهیز می کنند بسیار مفید خواهد بود. پنیر او (روستیک) منبع عالی ویتامین B12 ، کلسیم و سایر مواد مغذی ارزشمند است. این غذای بی نظیر را از دست ندهید.

افزایش توده عضلانی

4. اییر

بدون شک ، تخم مرغ به دلیل داشتن پروتئین بالا ، یک رژیم غذایی مناسب برای افزایش حجم ماهیچه ها در ورزشکاران است. این غذا حاوی 9 اسید آمینه ضروری کولین ، نوع خوب چربی و ویتامین D است. همچنین برای سلامتی مضر نیست

5. پنیر پروتئینی (پروتئین آن)

همانطور که می دانید پروتئین او این رایج ترین نوع مکمل پروتئینی است. همچنین منبع غنی و مناسبی از این درشت مغذی است. وزنه برداران معمولاً پس از بیدار شدن از خواب پروتئین وی را مصرف می کنند. یک فنجان از این مکمل برای ماهیچه ها بسیار مفید است. به یاد داشته باشید که ابتدا رژیم غذایی خود را غنی کنید. سپس از پروتئین آن به عنوان مکمل استفاده کنید. هرگز مکمل های غذایی را جایگزین نکنید.

6. ماهی تن و ماهی های دیگر

در رژیم غذایی برای افزایش حجم ماهیچه هااین غذا را فراموش نکنید. ماهی سرشار از پروتئین ، کم چرب و غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است. همانطور که می دانید اسیدهای چرب برای بدن بسیار مهم هستند. آنها به کاهش سطح چربی و تنظیم عملکرد مناسب فرایندهای بدن مانند متابولیسم کمک می کنند.

2. دو سر بند ناف

جو دوسر منبع بسیار خوبی از کربوهیدرات است و به دلیل داشتن شاخص گلیسمی پایین ، دیر هضم می شود. مزایای رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین عبارتند از:

  • کاهش گرسنگی
  • سیری را افزایش دهید
  • کاهش سطح چربی
  • دارای خواص ریز مغذی خوب و فیبر بیشتری است
  • مصرف انرژی ثانویه را کاهش می دهد (وعده دوم)

در نتیجه ، غذاهای دارای شاخص گلیسمی پایین روند چربی سوزی را تسریع می کنند. آنها همچنین منبع خوبی از کربوهیدرات ها برای حفظ ماهیچه هستند.

8. غلات کامل

همانطور که قبلاً ذکر شد ، رژیم غذایی و عضله سازی مستقیماً با یکدیگر ارتباط دارند. غلات کامل در هضم م effectiveثر هستند و مواد مغذی بیشتری نسبت به غلات تصفیه شده در اختیار بدن قرار می دهند. این باعث افزایش سطح انرژی پایدار و سلامت کلی می شود. برنج قهوه ای به افزایش سطح هورمون رشد کمک می کند. این کار باعث افزایش رشد ماهیچه ها ، کاهش چربی و افزایش قدرت ماهیچه ها می شود.

9. میوه و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات معمولاً منابع غنی از آنتی اکسیدان ها هستند. همچنین برای عملکرد سالم سیستم ایمنی ضروری است. سایر مواد مغذی مانند ویتامین C ، ویتامین E و بتاکاروتن توسط این غذاها تأمین می شود. بدن خود را به خاطر بسپارید فیبر و سبزیجات برای هضم مناسب و جذب مواد مغذی لازم است.

افزایش توده عضلانی

10. چربی های سالم

اگر به دنبال افزایش حجم عضلات هستید ، چربی را فراموش نکنید. تعجب نکنید که چربی های سالم برای رشد ماهیچه های شما ضروری هستند. در واقع ، این درشت مغذی نقش کلیدی در تولید تستوسترون و هورمون رشد ایفا می کند. تولید کافی این هورمون ها به رشد و حفظ ماهیچه ها کمک می کند.

چربی های غیر اشباع تک و چربی های غیر اشباع خوب هستند. می توانید آنها را در ماهی قزل آلا ، ماهی های دیگر ، آجیل ، سبزیجات ، روغن هایی مانند کتان و آووکادو و غلات مختلف پیدا کنید. آنها همچنین سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند.

راهکارهایی برای دستیابی به توده عضلانی و دستیابی به بالاترین سطح تناسب اندام

  • سه استراتژی تغذیه ای که هر ورزشکار به آن نیاز دارد

به زبان ساده ، رویکرد شما در مورد تغذیه کلید تغییر مثبت و پایدار در سلامتی و عملکرد شما است.

  • آیا انجام قطره به عضله سازی کمک می کند؟

یکی از دلایلی که مجموعه ست ها بسیار طولانی هستند این است که بسیار موثر هستند. ست های قطره ای میزان وزن ماهیچه ها را بهبود می بخشد.

  • غذای کافی بخورید تا انرژی داشته باشید و قوی باشید

تغذیه نقش مهمی در بهبود ترکیب بدن دارد. اما به عنوان یک ورزشکار قوی ، برای حفظ زیبایی نیازی به خوردن غذا ندارید. قدرت بدنی حرف اول را می زند.

  • آیا برای افزایش حجم ماهیچه ها زیاد غذا می خوریم؟

کاهش چربی یا افزایش وزن هر دو فرایند وابسته به انرژی هستند. توده عضلانی بیشتر نتیجه ترکیبی از ورزش و محرک های غذایی است که به معنی افزایش وزن و مصرف پروتئین است.

  • کاهش کالری جواب نمی دهد

در دراز مدت محدودیت کالری اعمال کنید و حذف غذا کار نمی کند. رژیم غذایی خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

نتیجه

تغذیه نقش مهمی در افزایش حجم ماهیچه ها دارد. برای این کار ، مصرف غذای خود را افزایش دهید. همراه با ورزش از منابع غذایی غنی نیز استفاده کنید. هر یک از درشت مغذی های پروتئین ، چربی های سالم و کربوهیدرات ها را حذف کنید. مصرف تخم مرغ ، مرغ ، گوشت گاو ، ماهی و شیر به افزایش حجم ماهیچه ها کمک می کند. همچنین سبزیجات و میوه ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا فیبر و ویتامین کافی دریافت کنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 صداها)
مورد علاقه …


نویسنده:

برنزه کننده (برگرفته از مقاله ای توسط breakmuscle.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1695 آن



دیدگاهتان را بنویسید