10 دقیقه دستور العمل کنجد و سیر ادامام


با این دستور العمل ساده و سریع ادامام سرخ شده با ادامام یخ زده و فقط چند ماده شیرینی ، وقت خود را در آشپزخانه صرفه جویی کنید. یک راه خوشمزه برای خانواده شما برای لذت بردن از غذاهای گیاهی بیشتر.

صرفه جویی در وقت در آشپزخانه



یک شکایت رایج هنگام تلاش برای ایجاد یک رژیم متعادل و سالم این است که طول می کشد. گاهی اوقات این درست است … پختن یک غذا در خانه سخت تر از سفارش یک غذای آماده یا غذای سریع است.

با این حال ، دستور العمل های زیادی وجود دارد (مانند این دستور Edamame) که به سرعت پخته می شوند. امتیازهای اضافی در صورتی که فقط به چند قلمرو عمومی نیاز داشته باشند. اینها برخی از موارد مورد علاقه ما برای عصرهای شلوغ است (چهارشنبه شب شما را می بینیم).

این دستور العمل چگونه باعث صرفه جویی در زمان می شود


این کنجد و سیر ادامام قطعاً جزو دستور العمل های صرفه جویی در وقت طبقه بندی می شوند زیرا –

  • ادامام یخ زده اصلی ترین ماده ای است که به سرعت در زیر آب جاری ذوب می شود
  • تنها مواد دیگر کمی روغن زیتون ، سس سویا ، سیر ، نمک ، فلفل و کنجد (تزئین اختیاری)
  • آنها فقط 3-4 دقیقه برای پخت نیاز دارند
  • هیچ برش یا برشی در کار نیست

غذاهای گیاهی بیشتری اضافه کنید

کنجد و ادم سیر را اضافه کنید

چون هست ماه ملی میوه و سبزیجات، ما متعهد هستیم که نکات واقع بینانه ای را برای رشد گیاهان در رژیم غذایی خود به اشتراک بگذاریم.


مصرف میوه و سبزیجات به ویژه در دیکونهای آمریکایی بسیار کم است.

  • 90 درصد مردان ، زنان و کودکان میزان توصیه شده روزانه میوه و سبزیجات را مصرف نمی کنند.
  • ثابت شده است که افزایش گیاهان در رژیم غذایی می تواند خطر بیماری های قلبی ، سکته مغزی ، دیابت و برخی سرطان ها را کاهش دهد.
  • رژیم مدیترانه ای یک رژیم غذایی گیاهی است که بر افزایش غذاهای گیاهی مانند میوه ها ، سبزیجات ، روغن زیتون ، آجیل ، دانه ها و لوبیا در رژیم غذایی تمرکز دارد.

تمام خانواده ما عاشق این غذا هستند. من اغلب فقط یک کاسه را در وسط میز هنگام غذا (یا حتی هنگام غذا خوردن) می گذارم و همه آنها را درست از ظرف بیرون می آورند. نکته کاربردی – لوبیاها را بیرون می آورید و می خورید. آستین های خالی را پشت سر بگذارید زیرا قابل خوردن نیستند.

اطلاعات بسیار بیشتری را در رابطه با آن بررسی کنید رژیم مدیترانه ای

ادامام چیست؟

ادامامه اصالتاً از شرق آسیا است و دانه سویای نارس است که اغلب در سگهای خود سرو می شود. آنها معمولاً پخته ، بخارپز یا سرخ می شوند.

آنها یک منبع عالی پروتئین گیاهی هستند ، با 18 گرم در 1 فنجان ادامام پخته شده. آنها همچنین منبع خوبی از فیبر و غنی از فولات و ویتامین K هستند.

دستور العمل کنجد و سیر ادامام

10 دقیقه دستور العمل کنجد و سیر ادامام

این دستور العمل آسان و سریع ادامام سیر ، راهی عالی برای افزودن غذاهای گیاهی بیشتر به وعده غذایی شما است. علاوه بر هفته عالی.

نویسنده برین مک داول ، RDN در متخصص تغذیه داخلی

  • 16
    oz
    Edamame ، یخ زده ، در غلاف
    (1 کیسه)
  • 1
    Tsp
    روغن زیتون
  • 2
    Tsp
    من بید هستم
    (یا اسیدهای آمینه مایع برای فاقد گلوتن)
  • 1/4
    قاشق چایخوری
    نمک
  • 1/4
    قاشق چایخوری
    فلفل سیاه
  • 1/2
    قاشق چایخوری
    پودر سیر
  • 1
    قاشق چایخوری
    کنجد سومن
    (چاشنی زدن)

  1. ادامام یخ زده را در آبکش قرار دهید و زیر آب سرد جاری کنید (حدود 3-5 دقیقه)

  2. روغن زیتون را در تابه ای روی حرارت متوسط ​​گرم کنید

  3. وقتی گرم شد ، ادامام خرد شده ، سس سویا ، نمک ، فلفل و پودر سیر را اضافه کنید

  4. هم بزنید تا مخلوط شود و حدود 3-5 دقیقه بپزید ، فقط تا زمانی که ادامام داغ شود

  5. از روی حرارت بردارید ، در یک کاسه قرار دهید و با دانه های کنجد تزئین کنید

  6. توجه – شما لوبیا می خورید اما پوسته آن خوراکی است

یادداشت –

همچنین می توانید از ادامام تازه به جای یخ زده استفاده کنید. فقط مراحل زیر را دنبال کنید تا آنها را زیر آب جاری کشف کنید.

کنجد و سیر ادمامی را تفت دهید

س FAالات متداول کنجد و سیر ادامام

آیا می توانم از ادامام تازه استفاده کنم؟

بله ، می توانید edamame یخ زده را با edamame تازه جایگزین کنید. کافی است از مرحله ای که می گوید ذوب شدن در زیر آب جاری است بگذرید.

کجا می توانید ادامام یخ زده را پیدا کنید؟

اکثر فروشگاه های مواد غذایی edamame را در نزدیکی سبزیجات منجمد خود دارند. ما شخصاً آنها را در Trader Joe’s ، Safeway و Target پیدا کردیم.

آیا می توانم از Edamame که قبلاً پوست کنده شده استفاده کنم؟

احتمالاً ، اما ما تلاش نکردیم. ما فرض می کنیم که همان دستورالعمل دستور العمل باشد.

آیا می توان از سیر تازه به جای پودر سیر استفاده کرد؟

مطمئناً ، اما توصیه می کنیم آن را یک بار داغ به روغن زیتون اضافه کنید ، بگذارید حدود 30 تا 45 ثانیه بپزد (تا زمانی که بوی سیر قوی احساس شود) و سپس ادامام ، سس سویا ، نمک و فلفل را اضافه کنید. به این ترتیب ، شما با غذای خود سیر قرمز نخورید.

آیا باید دانه کنجد اضافه کنم؟

نه ، به هیچ وجه. یکی از بچه های من دانه های کنجد را دوست ندارد ، بنابراین من مقداری ادم را ذخیره می کنم تا بدون آنها سرو شود و بقیه ما آن را با دانه ها دوست داریم.

(6 بار بازدید ، 1 بازدید امروز)

آخرین اصلاح: 9 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید