کدام رژیم برای کاهش وزن مناسب است؟


س: اریکا ، من برای انتخاب رژیم غذایی که بتوانم برای راه حل کاهش وزن به آن پایبند باشم ، مشکل دارم و این باعث می شود که وزنی را که در اهداف خود تعیین کرده ام ، برایم سخت کند. آیا رژیم خاصی وجود دارد که باید بخورم؟ کدام یک برای من بهتر است و باید چه کاری انجام دهم؟

بنابراین ، هر سال ، US News رتبه بندی سالانه ای از بهترین – و در نتیجه بدترین – رژیم های کاهش وزن را انجام می دهد. و هر سال ، هجوم به کتابفروشی ها وجود دارد زیرا مردم می خواهند هر مقدار که می توانند در مورد “رژیم رویایی” تازه تاج گذاری شده جذب کنند. (برای ثبت ، Paleo در حال حرکت بود بدترینبه تصور کنید که.)

سالها رژیم مدیترانه ای بود ، درست است؟ روغن زیتون ، ماهی ، اسفناج ، فلفل قرمز ، Yadda Yadda. برای مدتی ، رژیم غذایی DASH ، یک استراتژی هوشمند برای کاهش فشار خون بالا بود که موفقیت کاهش وزن را نیز به همراه داشت. امسال ، از نظر رژیم های عمومی ، این دو مورد مقید هستند. (کتاب بالا ، کتاب آشپزی کامل مدیترانه ای، مکانی عالی برای شروع است. آن را اینجا ببینید.) (اوه ، و اگر از این پیوند یا هر یک از پیوندهای کتاب دیگر در این پست برای بررسی توصیه های من استفاده می کنید ، آمازون چند سکه به من می دهد تا از مرجع شما متشکرم.)

برای کاهش وزن به طور خاص ، Weight Watchers ، Jenny Craig و موارد مشابه در بالای لیست قرار دارند.

من از عجله کاهش وزن در ماه ژانویه متنفرم – نه به این دلیل که “همه این اخبار سر راه من است” (من ساعت 9 صبح در ورزشگاه هستم ، همیشه برای مردم خیلی دلم تنگ می شود.) اما به دلیل این که بسیاری از اطلاعات مهم درهم و برهم می شوند و نادیده گرفته می شوند. در جستجوی مورد دیگر در فهرست کارهای انجام شده

این بدان معنا نیست که من متوجه نمی شوم ، من کاملاً دارم. من می خواهم سال 2018 سالی باشد که من در نهایت امور مالی خود را مرتب کنم – کاری که در 31 دسامبر و هر روز لعنتی قبل انجام می دادم – با 401Ks و IRA ها و 529s و کلمات اختصاری بزرگ دیگر که نمی توانم آنها را کاملاً توضیح دهم ، اما احساس می کنم خجالت می کشم که ندارم ، و من مطمئن هستم که کسی بیرون می آید “Giiiiiirllll بهتر است بازی را متوقف کنید و Sh-t خود را به صورت واقعی تهیه کنید.” یه جورایی اینطوریه

معرفی این رتبه بندی رژیم غذایی به بحث “کاهش وزن” در مورد رژیم ها کمک می کند ، که باعث ناراحتی من است. در حال حاضر ، “رژیم های غذایی” از نظر فنی بخش ها و قوانین مفیدی هستند که به شما کمک می کند نحوه غذا خوردن را متفاوت از آنچه که می خواهید وزن کم کنید درک کنید … اما برخی از این رژیم ها بسیار مضحک هستند.

مثلا ، بیا ، رژیم غذایی کوکی چیست ، همه؟

پرسش و پاسخ چهارشنبه: کدام رژیم برای کاهش وزن مناسب است؟ برای توییت کلیک کنید

اگر چیزی که بدنبال آن هستید لیستی از قوانین است ، پس اصلاً به رژیم مدیترانه ای نگاه کنید. تمرکز بر محصولات تازه ، مصرف گوشت سبک ، چربی های سالم غذایی و گزینه های فراوان است. این فقط ایتالیا نیست – تعداد بیشماری از کشورها از این دسترسی به مدیترانه (منطقه ای که رژیم غذایی برای آن نامگذاری شده است) سود می برند و غذاهای آنها همه طعم دار ، ادویه دار و در غیر این صورت تهیه می شوند زیرا وقتی با هم رشد کنند ، می رود با یکدیگر.

اما فراتر از آن است ، درست است؟ رژیم مدیترانه ای آثار زیرا ، چه بپذیریم و چه نپذیریم ، این است که غذای یک فرهنگ به دلیل شیوع غذاهای فرآوری شده تا حد زیادی بدون وقفه است و جامعه فرهنگی از آن سود می برد. ساکنان منطقه هستند کوله بار به عنوان یکی از سالم ترین در جهان ذکر شده است.

اما ، باور کنید یا نه ، مهم نیست که در کجا فرهنگ را بدون قطع مصرف غذاهای فرآوری شده پیدا می کنید – غذاهای کم فیبر ، پروتئین ، چربی های سالم رژیم غذایی. غذا دیوانه کربوهیدرات بالا – احتمالاً خواهید یافت سالم ترین لایت جی در کتاب محلول منطقه آبی، حتی با یک خواندن سریع نیز مشخص می شود: رژیم غذایی سالم لزوما لیستی از غذاهایی نیست که شما دارید باید بخورید ، اما یک خط مرزی مشخص است که تعیین می کند چه چیزی است باید از روی میز

در واقع ، این چیزی است که من وزن یاد گرفتم کم شده به طور کلی: حذف عادت ها و انتخاب هایی که در ابتدا به افزایش وزن کمک می کند. اگر هنوز وعده های غذایی زیادی را سرو می کنید ، صرف نظر از رژیم غذایی که انتخاب می کنید ، نمی توانید وزن خود را کاهش دهید. اگر متعهد باشید که از زمانی که از کار دور هستید تا زمانی که به خواب می روید به مبل بروید ، نمی توانید وزن خود را کاهش دهید. و اگر متوجه شدید که از غذاهایی که بیشتر به خوردن آنها در وعده های کوچک عادت دارید راضی نیستید ، باید غذاهایی را که می خورید تغییر دهید.

به همین دلیل است که تقریباً جایی رژیم غذایی که شما را از یک شیوه زندگی عمدتا پردازش شده دور می کند ، برخی از نتایج را به همراه خواهد داشت.

این هست همچنین چرا مهمترین سوالی که باید هنگام انتخاب رژیم از خود بپرسید این است؟ همیشه، “آیا این روشی است که من خودم را برای همیشه در حال خوردن می بینم؟” پاسخ به همین سادگی دارد “بله” بودن

(برای نمونه ای از رژیم غذایی تمیز که در آن زندگی می کنم ، برنامه های غذایی من را بررسی کنید!)

برای ثبت ، رژیم مدیترانه ای تنها رژیم غذایی نیست که به این هدف می رسد و تنها فرهنگ فرآوری شده بدون غذا نیست که می توانید از آن دستور العمل ها و الهام بگیرید. کتابی که قبلاً ذکر کردم ، محلول منطقه آبی، بسیاری از فرهنگ های مختلف را با غذاهای فوق العاده و الهام بخش زیادی از غذا نشان می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید. چه چیزی بیشتر ، کتاب آنچه می خورم همچنین دیدگاه بسیار متنوع تری از نوع غذا در سرتاسر جهان ایجاد می شود ، که بیشتر توسط فرهنگ هایی ایجاد شده است که در معرض بیماری های قلبی ، دیابت و – بله – ناتوانی در درک وزن آنها قرار نگرفته است. راستش را بخواهید ، می توانید به هر کتابفروشی بروید و کتاب آشپزی اختصاص داده شده به یک کشور خاص را از قفسه ها بیرون بیاورید و به شهر بروید. و شما خوب عمل می کنید. (بنابراین من روشهای مختلفی را برای ماهیگیری آموختم. ویوا پرو.) (همچنین؟ ویوا جسیکا هریس.)

بنابراین ، بیش از همه ، تعدادی رژیم غذایی کشف کنید و آزمایش کنید که چه چیزی بیشترین رضایت ، لذت و رضایت را برای شما به ارمغان می آورد. اما فرایند تعیین مرزها برای شما مهمترین چیز است. خود را از عادات قدیمی که کاهش وزن و حفظ وزن را برای شما مشکل می کند جدا کنید و عادات جدیدی را که به سلامتی ، رضایت بخش و رضایت بخش هستند – به تمام معنا ، جایگزین آنها کنید. قبل از اینکه بدانید ، در راه خوبی هستید.



دیدگاهتان را بنویسید