کالری در رژیم کتوژنیک اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک


دست هایی که بالن های کالری را نشان می دهند Word 1 800x252 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

حتی اگر اکثر رژیم گیران می گویند کالری موجود در رژیم کتوژنیک اصلا مهم نیست. اما در واقع اصلاً اینطور نیست.

وقتی بدن شما به میزان کالری مورد نیاز خود در طول روز دسترسی پیدا کند ، غذاهای مصرفی را در اولویت قرار می دهد و به شما در مصرف چربی بدن کمک نمی کند.

بنابراین میزان کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از کالری مورد نیاز روزانه شما باشد ، در واقع این همان چیزی است که به شما در کاهش وزن کمک می کند.

غذای کتوژنیک - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

و همانطور که می دانید ، رژیم کتوژنیک این کاهش وزن را بسیار بهینه می کند ، هورمون های شما را تنظیم می کند و حتی وقتی غذا می خورید به سادگی بر نمی گردد. شما می توانید یک توقف داشته باشید اما فقط باز نمی گردد.

رژیم کتوژنیک پس از سوزاندن گلوکز و چربی ها و سوزاندن ماهیچه ها ، خوردن کمتر را برای شما بسیار آسان می کند.

بیماریها و بی حالی که شما را مجبور به خوردن کرد. و نقاط ضعف اعصابی که قبلاً به سراغ شما می آمدند دیگر به سراغ شما نمی آیند.

بنابراین اساساً شما باید کالری دریافتی خود را از کالری مورد نیاز بدن خود کاهش دهید. اولین باری که رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، به طور خودکار به دلیل از دست دادن اشتها ، کالری کمتری از دست می دهید ، به سادگی وزن بیشتری کاهش می دهید. تا ایستگاه.

هنگامی که به توقف می رسید ، هورمون میل جنسی شروع به کار می کند و به شما اجازه نمی دهد اشتهای خود را برای کاهش وزن افزایش دهید.

666x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

راه های برون رفت از رژیم توقف و رژیم کتوژنیک

وقتی توقف می کنید ، راه ها و نظریه های متفاوتی برای رهایی از دستگیری وجود دارد. اما در حقیقت ، تنها چیزی که لازم است این است که از دستگیری خارج شوید کاهش کربوهیدرات یا کالری دریافتی خود را کاهش دهیدبه

کربوهیدرات نیست

دی اکسید کربن بالا نیز چندان اصولی و صحیح نیست ، زیرا حتی فیبر و فیبر محلول در آب از نظر تئوری می تواند سطح انسولین شما را افزایش دهد.

از این پس منحنی ها را محاسبه نکنید و منحنی ها را به طور کامل محاسبه کنید.

بسیاری از افراد با 50 گرم کربوهیدرات در روز کاهش وزن را تجربه می کنند. این افراد در صورت توقف رسیدن به 20 گرم کربوهیدرات در روز باید تا حد امکان کربوهیدرات خود را کاهش دهند. تا زمانی که بدن آنها دوباره شروع به سوزاندن چربی و تسریع چربی سوزی آنها کند.

البته ، ما کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز توصیه نمی کنیم ، زیرا شما باید روزانه سبزیجات کافی بخورید.

سبزیجات برگ دار برای سلامتی و تامین ریزمغذی های شما بسیار مهم هستند.

این در واقع راهی است که شما را از دستگیری خود خارج می کند.

راه های بسیار زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از مردم روی کالری هایی که باعث ایجاد مشکل و رنج می شود حساب می کنند که ما باور نداریم شما آمده اید که به خودتان آسیب برسانید و برای کاهش وزن خود را مختل کنید.

کاهش وزن 0 630x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

هنگامی که بدن متوقف می شود به بدن ضربه وارد کنید

ایده های زیادی برای ضربه زدن به بدن برای بیرون آمدن از توقف وجود دارد که همه واقعاً کمک می کنند.

شما یک شوک را امتحان می کنید و اگر پاسخی دریافت نکردید. حالا باید روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما در نهایت ، همه اینها کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

روشی که از آن برای ایجاد شوک استفاده می کنید در شمارش کالری و رنج آن حوصله ندارید. راه های زیادی وجود دارد که در بسیاری از مقالات به آنها اشاره شده است.

راههای ایجاد شوک

یکی می آید و روزه می گیرد ، یکی می آید تا زمان روزه اش را کاهش دهد ، یکی می آید تا زمان روزه اش را تغییر دهد.

(البته ساعت سریع در حال تغییر است به طوری که هر چقدر هم ساعت سریع خود را ببندید ، مثلاً اگر ساعت سریع خود را در ساعت 12 خراب کرده اید و ساعت 1 خوابیده اید ، آن ساعت در ساعت 10 بسته می شود و به همان اندازه که آن را برگردانید ، رطوبت بیشتری و زمان بیشتری تا زمانی که به رختخواب بروید به ارمغان می آورد ، سپس زمان بیشتری را روزه می گیرید و می تواند به سوزاندن چربی بیشتر کمک کند.)

راههای زیادی وجود دارد ، یکی برای حذف آجیل ، یکی برای حذف آجیل بیشتر ، یکی برای حذف شیر می آید.

می توانید شوک های زیادی را امتحان کنید. البته خوب این است که آزمایش این ضربه ها به بدن شما آسیبی نمی رساند. این سن به اندازه زمانی که به عقب برمی گردید ، نیست ، می توانید اینها را امتحان کنید تا بالاخره یکی از آنها به بدن شما واکنش نشان دهد ، و شما خارج از توقف هستید.

انتخاب رژیم غذایی رژیم غذایی کم کربوهیدرات دیوار سفید 2 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

آیا رژیم کتوژنیک در همه افراد متوقف شده است؟

البته برای همه توقف وجود ندارد ، اکثر افراد به راحتی می توانند به وزن دلخواه برسند و تکمیل کنند.

این امر به این دلیل است که این افراد تا رسیدن به وزن و تناسب اندام مورد نظر خود هورمون های خود را تنظیم می کنند.

البته در برخی افراد هورمون لیبیتین باعث مقاومت به گرلین می شود. که اینها باید با شوک شکسته شوند. حالا شما شوکی داده اید و پاسخی دریافت نکرده اید ، باید یک شوک دیگر وارد کنید.

که البته من بار دیگر می گویم همه شوک ها در نهایت باید برطرف شوند کربوهیدرات ها را کاهش دهید در کل کالری دریافتی را کاهش دهید منجر شدن.

آیا در رژیم کتوژنیک با چربی سوزی می توان به وزن ایده آل دست یافت؟

برخی از افراد سعی می کنند چربی را کاهش دهند ، اما همانطور که گفتیم ، ما کاهش چربی زیاد را توصیه نمی کنیم زیرا مغز شما مجبور است از شکر یا از کتونهای بدن خود که از چربی ساخته شده است استفاده کند.

بدن شما نمی تواند به سادگی از فیبر گیاهی یا پروتئین برای سوزاندن مغز استفاده کند و در صورت نیاز به استفاده از پروتئین ، ابتدا باید به قند تجزیه شده و شروع به استفاده از قند کند.

این خود باعث تحریک عصبی می شود. و همانطور که می دانید ، تبدیل پروتئین ها به قندها شما را از کتوز باز می دارد.

اخرین حرف

البته باید توجه داشت که بسیاری از افراد با مشکل چربی سوزی وزن خود را کاهش می دهند. اما شما سعی می کنید رژیم کتوژنیک خود را حفظ کنید تا به عقب بازنگردید. و شوک گفته شده را آزمایش کنید تا به همان سرعتی که می خواهید به نتیجه دلخواه برسید و وزن کم کنید و به وزن دلخواه برسید.

دیدگاهتان را بنویسید