چگونه می توان هدف پروتئینی خود را واقعاً شکست داد – کیک هویج ‘N’


وقتی دنبال ماکروها هستید و نمی دانید چگونه می توانید به واقع به پروتئین خود برسید ، تنها نیستید. این همیشه آسان نیست و من قول می دهم با ابزارها ، افکار و برنامه بازی مناسب ، شما واقعاً می توانید هر روز به هدف پروتئین خود برسید. برای جزئیات به ادامه مطلب بروید!

اینجا را لیست کنید

چگونه واقعاً به هدف پروتئین خود برسیم

یکی از رایج ترین سوالاتی که از متخصصان تغذیه می گیرم این است که “چگونه پروتئین بیشتری را در رژیم غذایی خود وارد کنم؟” مصرف پروتئین کافی بسیار مهم است – این امر شما را راضی نگه می دارد ، قند خون شما پایدارتر است ، اشتها را از بین می برد و به شما کمک می کند تا بهتر از تمرین خود بهبود یابید. مشتریان اغلب به دنبال نکاتی در مورد چگونگی افزودن پروتئین بیشتر در وعده ها و میان وعده های خود هستند ، بنابراین من دقیقاً در مورد آنچه انجام می دهم بحث می کنم و فرمول خود را برای ضرب و شتم پروتئین هر روز به اشتراک می گذارم.

برای شما ، من یک منبع ویژه ایجاد کرده ام که به شما کمک می کند تا به راحتی میزان مصرف پروتئین خود را برای رسیدن به هدفتان برنامه ریزی کنید. این منبع رایگان شامل برنامه ریز مواد غذایی حاوی پروتئین ، تقلب در کلان ، توصیه های پروتئین ، اهداف خوردن و موارد دیگر است!

آیا آمادگی دارید چگونه واقعاً هدف پروتئین خود را شکست دهید؟

مجموعه پروتئین برنامه ریز را از طریق THE LINK دریافت کنید

اگر چند دستور العمل بسته بندی شده و دوستدار کلان می خواهید ، کتاب من را بررسی کنید ، کتاب آشپزی رژیم غذایی همه ماکروبه این شامل 300 دستور العمل برای هر وعده غذایی و نمونه برنامه های وعده غذایی است تا خرید و تهیه آن را راحت تر از همیشه انجام دهید!

در صورت نیاز به نکات بیشتری برای وارد کردن پروتئین به رژیم غذایی خود ، این پست وبلاگ را بررسی کنید: 8 نکته برای رسیدن به هدف پروتئینی خود.

*****

قسمت را می توانید در اینجا بشنوید. اگر از این قسمت لذت بردید ، لطفاً امتیاز دهید و مشترک شوید تا هرگز یک قسمت را از دست ندهید!

نظرات و سوالات را می توانید به [email protected] ارسال کنید ، و لطفاً به گروه انجمن کیک هویج در فیس بوک بپیوندید.

من را در اینستاگرام دنبال کنید @carrotsncake

برای آخرین به روزرسانی ها و منابع رایگان مشترک شوید: https://carrotsncake.ck.page/free



دیدگاهتان را بنویسید