چگونه می توان از وگان به استراحت با مربی ویژه دلیله منتقل شد


من یک مثال عالی هستم که چگونه غذا خوردن شما را چاق نمی کند. فقط محصولات سفید باعث افزایش وزن می شوند ، اما غذاهای کامل گیاهخوار نیستند. من به ندرت گوشت و پنیر تقلبی درست می کنم. من می توانم غذا بخورم و در فرم خوبی باشم اما گوارش از من متنفر است و مانند جوش روی صورتم یا رفلاکس اسید ظاهر می شود. غذای خام تجربه متفاوتی به من داد و خوشبختانه من آنقدر چاق بودم که خودم آن را امتحان کردم.

در حالت خشن ، من به کمترین وزن اما هنوز سالم رسیدم. با این حال ، این برای ادامه دادن من کافی نبود. ماهها مجبور بودم با رفلاکس اسید مقابله کنم. بیدار شدم و ناهارم را برای هفته آماده کردم. مقدار کمی از غذای من باقی مانده بود ، بنابراین من تصمیم گرفتم آن را بخورم زیرا چرا از یک ظرف کاملاً جدید برای چنین غذای کمی استفاده می کنم. بنابراین ، من برای صبحانه سیب زمینی شیرین ژاپنی خوردم. سپس آن را با آب خنک کننده شستشو دادم. من احتمالاً قبل از ناهار یک بطری کامل 32 اونسی از آن مصرف کردم. برای ناهار ، آن روز صبح چیزی که درست کردم ، سیب زمینی شیرین ژاپنی بود ، با گشنیز تازه و یک طرف گیلاس خردل و روغن زردچوبه (دستور غذا اینجاست):

    • 1/4 فنجان روغن زیتون فوق بکر
    • 2 ال. خردل
    • پودر کاری
    • پودر فلفل قرمز
    • نارگیل آمینو

بعد از یک روز طولانی در محل کار ، می خواستم برای آرامش خاطر غذا بخورم و به خودم تبریک بگویم که روز را سپری کردم ، بنابراین یک بسته کامل از تنقلات غذاهای دریایی و سپس سیب زمینی های شیرین ژاپنی بیشتر با کوکی های خرد شده خوردم. من می توانستم اسید را ایجاد کنم و معده ام احساس می کرد که دارد بیرون می زند. فهمیدم خیلی کار می کنم اما دیر شده بود. برای مقابله با سوزش گلو آب و زغال فعال کردم اما می دانستم که شب طولانی خواهد بود. من تصمیم گرفتم که احتمالاً باید دیر بیدار باشم و دیرتر بیدار شوم تا قبل از دراز کشیدن زمان بدنم را هضم کنم. ساعت 8 شب بود بنابراین تصمیم گرفتم دوش بگیرم. شاید یک حرکت کمک کند. بعد از دوش گرفتن خیلی آرام و خسته بودم. نمی توانستم به این فکر کنم که یک دقیقه بیشتر بمانم. من موفق شدم تا ساعت 11 شب متوقف شوم ، حتی اگر روی پروژه ای برای این کار کار می کردم. وقتی دراز کشیدم ، سوزش گلویم برگشت و دوباره پشیمان شدم که زیاد غذا خورده ام.

روز بعد از خواب بیدار شدم و تصمیم گرفتم که دیگر نمی توانم از خودم سوء استفاده کنم. من تمام دستور العمل های خام خود را بیرون کشیدم و قول دادم که مصرف خام خود را افزایش دهم و غذاهای پخته شده کمتری مصرف کنم ، درست مانند یک وعده غذایی پخته شده در روز. حتی اگر دیر شده باشد و من بخواهم غذا بخورم ، باید یک وعده غذایی خشن باشد ، به طوری که به سرعت هضم شود و با آنزیم های خاص خود بسته شود تا خودش تجزیه شود. در آن برنامه در آسایش گوارشی گیر کرده بودم. با یادآوری درد و ناراحتی مداوم از اسیدی که گلویم را می سوزاند و فکر می کردم به عنوان همکار استادم مبتلا به سرطان معده که معده خود را از مری به نصف رسانده بود ، به پایان می رسید ، ماندن در جاده قرمز آسان بود. به

می توانید وعده های غذایی خود را بصورت آنلاین یا در برنامه یادداشت های خود ثبت کنید. شما می توانید یک مجله غذایی ایجاد کنید اما چیزی که من را به خوردن خام ترغیب می کند این است که چه احساسی به من دست می دهد.

مطمئناً در ابتدا بحث تغذیه است. شما مانند “هوم ، این کاملا منطقی است”.

سپس با دیگر گیاهخواران قرمز ارتباط برقرار می کنید و می بینید که آنها چگونه این کار را انجام می دهند و شما همچنان با این افراد معاشرت می کنید ، این کار شما را از بین می برد. توصیه های کتاب دستور و دستور غذا را دریافت می کنید و آن را امتحان می کنید. به زودی شروع خواهید کرد به آماده کردن غذای خود با غذاهای گیاهی قرمز که دوست دارید و غذاهای اصلی خواهند بود.

یک مربی تناسب اندام 15 ساله خام وگان در این قسمت به من ملحق می شود از پادکست توانمندسازی سلامت مواد غذایی خام در مورد سفر سلامتی خود از رژیم غذایی استاندارد آمریکایی (SAD) به عنوان خام گیاهخواری و بهترین زندگی خود صحبت کرد. او همچنین در بلیز به عقب نشینی وگان می پردازد.

در این قسمت خواهید آموخت:

How️ نحوه انجام گیاهخواری قرمز برای رسیدن به اهداف بدن
️ چگونه اطرافیان شما و کشوری که در آن زندگی می کنید می تواند بر سلامت شما تأثیر بگذارد
Why️ چرا ذهن شما بزرگترین چیزی است که شما را از سبک زندگی سالمی که می خواهید دور می کند

کل قسمت را بشنوید:

منابع قسمت:

🥊 برنامه تمرین و مربیگری جعبه عرق دلیله
🥊 کانال یوتیوب دلیله
من محصول ناقص را درب من تحویل می گیرم. اینجا 10 دلار است برای خرید و ایجاد جعبه ناقص خود با میوه ها و سبزیجات ارگانیک.
💞 به گروه فیس بوک بپیوندید برای حمایت در سفر سلامتی شما
🧘🏿 آیا علاقه دارید مربی شوید؟ درباره بیشتر بدانید IIN
Buch My Book ، شما می توانید استقلال مالی را داشته باشید
🍓 30 روز چالش خام وگان
🧘🏿 برای مشاوره رایگان برنامه ریزی کنید
📧 به من ایمیل بزن س aالی ارسال کنید و آن را در پادکست توانمندسازی سلامت مواد غذایی خام دریافت کنید

توصیه های کتاب:

// HOST سامانتا لاچز

مربی مجرب سلامت جامع

// مهمان مربی Delilah

مربی ، مربی ، الهام بخش

اطلاعات این پخش فقط برای اهداف آموزشی است و برای مشاوره پزشکی در نظر گرفته نشده است. این اظهارات توسط سازمان غذا و دارو یا معادل آن در کشور شما تأیید نشده است. همه محصولات / خدمات ذکر شده برای تشخیص ، درمان ، درمان یا جلوگیری از هر گونه بیماری در نظر گرفته نشده است.

کپی رایت © 2019



دیدگاهتان را بنویسید