چرا شما نیازی به “کنترل بخش” ندارید [You Already Have it] – Raina Dawn Lutz



اگر بخواهید خود را به عنوان یک انسان در بوته تصور کنید ، فقط یک انسان کوچک طبیعی قبل از اینکه ما جنگل ها و مواد غذایی بتنی داشته باشیم ، واقعاً نگران قسمت های غذا نخواهید بود؟

وقتی گرسنه بودید غذا می خوردید و می خوردید ، و اگر بیش از حد غذا خوردید ، وقتی سیر شدید ، آن را متوقف می کنید.

چگونه آن را از دست دادیم؟

سریع به فرهنگ رژیم غذایی امروز بروید. به ما گفته می شود که باید “اراده” را برای کنترل بخش در زیر انگشت شست خود اعمال کنیم. به ما گفته می شود که برای موفقیت باید در مورد رژیم غذایی خود حساب کنیم ، دنبال کنیم ، نگران باشیم ، قضاوت کنیم و رعایت کنیم.

این… .. دروغ است

و بخشها؟

بخشها نباید موضوعی باشد که بر آن تأکید دارید.

اجازه دهید این کار را فقط برای شما انجام دهم!

شما هنوز مرد کوچک طبیعی هستید که در جنگل می دوید. می توانید سیگنال ها را از معده خود بیاموزید و قبل از سیری بیش از حد متوقف شوید. اگر در حدود 80 درصد توقف کنید ، پرخوری نخواهید کرد.

وقتی به دنیا آمدید ، با یک ردیاب قسمت ساخته شده اید: شکم شما. به شما می گوید چه موقع غذا بخورید و چه زمانی سیر شوید. شما نیازی به وزن ، شمارش یا اندازه گیری غذا ندارید و نیازی به کتاب ، گوگل یا رژیم غذایی ندارید تا به شما بگوید چقدر می خورید.

برای یادگیری و یافتن نقطه شیرین خود زمان و تمرین لازم است. اما وقتی این کار را انجام دهید ، هرگز دستگاه گوارش خود را با غذای زیاد غرق نمی کنید یا با ناراحتی متوقف نمی شوید.

واقعاً می تواند به همین سادگی باشد. وقتی گرسنه هستید غذا بخورید ، وقتی سیر شدید غذا را متوقف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید