ویژگی های رژیم غذایی لاغری سالم


رژیم غذایی – رژیم لاغری و غذا یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهای افرادی است که به دنبال تناسب اندام یا چاقی به عنوان یک عامل خطر برای سلامتی خود هستند.
اگر فکر می کنید چاقی سلامت شما را به خطر می اندازد یک رژیم غذایی سالم ، دکتر تغذیه برای حفظ و بهبود سلامت جسمانی بدن شما باید طراحی کنید. برای اینجا لاغری موضعی نیز داده شده است.

دارای تمام مواد مغذی

  1. یک رژیم غذایی خوب حاوی مواد مغذی ، مایعات ، اسیدهای چرب ، ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین کالری برای عملکرد روزانه بدن است.

یک رژیم غذایی سالم نیازهای اولیه زندگی بدون ضعف یا بیماری را برای شما فراهم می کند.

رژیم غذایی

با عادات غذایی خود هماهنگ باشید

  1. دکتر تغذیه رژیم غذایی شما بر اساس عادات غذایی و سلیقه شما طراحی شده است تا بتوانید از آن پیروی کرده و به آن وفادار باشید. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. به همین دلیل ، وزن کاهش یافته به سرعت باز می گردد ، اما متأسفانه اکثر مردم در دام این رژیم قرار می گیرند.

هدف اصلی سلامتی شماست

  1. ابتدا باید تعیین کنید که رژیم کاهش وزن یک انتخاب سالم است یا خیر. شما باید انتخاب خود را محدود کنید تا در نهایت به یک انتخاب مطلوب برسید. یکی را انتخاب کنید که با سبک زندگی شما و شیوه غذا خوردن و ورزش شما سازگار باشد.

رژیم غذایی

گرسنه نباشید

  1. مهم است که رژیم غذایی باعث گرسنگی شما نشود. بدنبال رژیم غذایی سرشار از فیبر و آب مانند سوپ ، میوه و سبزیجات باشید. این غذا شما را اشباع می کند و اشتهای شما را کاهش می دهد در حالی که به رژیم خود وفادار هستید بدون اینکه احساس اضافه وزن داشته باشید. نه این که شما آنقدر گرسنه هستید که مایل باشید حتی یک سنگ بخورید.

راحت باش

  1. هنگام در نظر گرفتن رژیم غذایی ، از خود بپرسید: “آیا این چیزی است که من مایل هستم تا پایان عمر دنبال کنم؟” اگر نه در اینجا یک محصول جدید فقط برای شما است!

به میزان آبی که می نوشید توجه کنید

  1. یا این غذا یا نوشیدنی است که می خواهید در دراز مدت آن را ترکیب کرده و میل کنید؟ در برخی از برنامه ها لازم است غذا را با نوشیدنی جایگزین کنید ، که برای افرادی که دائما در حال دویدن هستند مفید است ، اما برخی دیگر نیز نوشیدن غذا را ترجیح می دهند.

زیاد طول نکشید
رژیم غذایی

  1. برنامه ای که شامل وعده های غذایی غیر معمول است و نیاز به ساعت ها وقت در آشپزخانه دارد ، ممکن است برای افرادی مناسب باشد که وقت و پول کافی دارند ، اما برای همه مناسب نیست.

خودتان را محدود نکنید

  1. بهترین رژیم غذایی رژیمی است که فکر نمی کنید در حال رژیم گرفتن هستید. تصور اینکه رژیم دارید می تواند منجر به اختلال وسواس فکری-عملی ، افزایش اشتها و حتی سرخوردگی شود. به دنبال برنامه ای باشید که شما را از عادت های بد آگاه کند و از داشتن برنامه سالم و مفید جلوگیری کند. هنگام تماشای تلویزیون هنگام خوردن غذا یا عادت به تمیز کردن بشقاب های بچه ها ، سعی کنید از آنها دور شوید.

دیدگاهتان را بنویسید