ورزش لاغری پهلو با 10 روش کاربردی


کاهش چربی شکم یکی از بزرگترین چالش هایی است که همه ما با آن روبرو هستیم. بسیاری از افراد سعی می کنند تمریناتی را برای لاغر کردن پهلو انتخاب کنند ، مانند کرانچ و سایر حرکات شکمی که ماهیچه لاغر را هدف قرار می دهد. هفت برخی حتی ورزش را به عنوان راهی برای کاهش سریع وزن انتخاب می کنند. اما این حرکات زیاد برای لاغر شدن پهلوها مثر نیست.

ورزش یک روش م toثر برای کاهش وزن است ، اما کافی نیست. برای کاهش وزن ، باید همه نکات را با هم رعایت کنید ، رژیم غذایی ، ورزش و شیوه زندگی سالم همه با هم به کاهش وزن کمک می کند.

برای کاهش وزن چه تمریناتی باید انجام دهیم؟

همه تمرینات برای لاغری پهلوها و شکم م areثر نیستند ، این مقاله چند تمرین برای لاغری پهلوها را معرفی می کند که بسیار مثر هستند. به یاد داشته باشید که انجام صحیح ورزش بسیار مهم است.

صفحه پلانک

برای انجام پلانک کناری ، به پهلو و روی آرنج دراز بکشید و باسن خود را به سمت بالا بکشید به طوری که از بالای شانه ها تا پاها یک خط مستقیم ایجاد کنید. 5 ثانیه در این حالت بمانید ، سپس باسن خود را به سمت زمین بکشید و دوباره آنها را بالا بیاورید ، مراقب باشید که لگن شما به زمین برخورد نکند.

این کار را یک دقیقه یا 10 بار انجام دهید ، سپس صفحه را تغییر دهید.

تمرینات شکمی و جانبی

پلانک بالا – پایین آن تخته

در حالت پلانک با بازوهای صاف ، از شانه ها تا دندان ها در امتداد یک خط مستقیم بنشینید. آرنج چپ و سپس آرنج راست را روی زمین خم کرده و بدن را در حالت تخته قرار دهید. سپس بازوها را صاف کرده و به حالت قبلی بازگردید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید.

باریک جانبی

کمان کناری کتل بل

بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. یک دیگ بخار را در دست راست خود نگه دارید ، کمی به سمت راست خم شوید و بگذارید وزن روی زمین آویزان شود. سپس به حالت ایستاده بازگردید.

این کار را 10 بار به راست و سپس 10 بار به سمت چپ انجام دهید.

تمرینات لاغری

اسکات را با Kettlebell Twist Squats حرکت دهید

با هر دو دست یک دم دست بگیرید ، آرنج های خود را خم کنید و بازوهای خود را به سینه خود وصل کنید. اسکوات را در حالی که زنگ اسکوات را گرفته اید در حالی که تنه را به راست می چرخانید نگه دارید. سپس متوقف شده و به حالت اولیه بازگردید. سپس با اسکات به سمت چپ حرکت کنید. این کار را 10 بار پشت سر هم انجام دهید.

اسکات کاتل بل

قطره های زانو توپ

این حرکت همچنین به لاغر شدن پهلوها کمک می کند. به پشت روی زمین دراز بکشید ، زانوها را خم کنید و کف پای خود را صاف روی زمین بگذارید. دستان خود را در دو طرف شانه ها قرار دهید تا بتوانید تعادل خود را حفظ کنید. یک توپ متوسط ​​را بین زانوها نگه دارید و فشار دهید. پاهای خود را از روی زمین بلند کرده و طوری بلند کنید که پاهایتان در امتداد سقف قرار بگیرند. سپس به آرامی زانوها را به یک طرف بدن (راست یا چپ) پایین بیاورید ، اما در حالی که زانوها را پایین نگه داشته اید ، پشت خود را صاف نگه دارید. این حرکت کمک زیادی به لاغر شدن پهلوها می کند.

به یاد داشته باشید که هنگام انجام این حرکت توپ را بین پاهای خود نگه دارید تا حرکت نکند یا نیفتد. زانوها را به حالت اول برگردانید (یعنی در امتداد سقف) و سپس در جهت مخالف به عقب برگردید.

این حرکت را در 2 ست 10 تایی انجام دهید.

تمرینات لاغری

چوب خوری

حرکت چوب شکن تمرینی است که م effectivelyثر عمل می کند. بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. زنگ یا وزنه را با هر دو دست جلوی خود نگه دارید. وزن خود را روی پای چپ قرار دهید و تنه خود را به سمت چپ بچرخانید و دستان خود را به صورت مورب به سمت بالا روی شانه چپ خود حرکت دهید. بدن خود را به راست بچرخانید ، وزن خود را روی پای راست خود قرار دهید و وزن دست خود را به سمت ران راست خود حرکت دهید. هنگام حرکت پاها و زانوها را در یک محور نگه دارید. توجه داشته باشید که می توانید این حرکت را با کش نیز انجام دهید.

این حرکت را 10 بار انجام دهید و سپس جهت حرکت خود را تغییر دهید.

لاغری پهلو

پیچ و تاب های روسی

روی زمین بنشینید و زانوها را خم کرده و کف پاها را روی زمین قرار دهید. وزنه ای را با هر دو دست نگه دارید و بازوها را به جلو بکشید. کمر باید 45 درجه به عقب برگردد. تنه خود را به راست بچرخانید و اجازه دهید بازوها در راستای قفسه سینه و در سمت راست به سمت زمین قرار گیرند. سپس هر دو کار را متوقف کردند.

نکته: برای دشوارتر شدن این حرکت ، پاهای خود را چند سانت از زمین بلند کنید و با چرخاندن بالاتنه پاها را ثابت نگه دارید. این حرکت را در دو ست 10 تایی انجام دهید.

چرخش روسی

پاهای پایک مورب

به پشت دراز بکشید و صورت خود را به سقف برسانید ، پاها را به هم نزدیک کرده و کاملاً بکشید. باسن خود را کمی به چپ بچرخانید تا پاهای شما نیز به چپ متمایل شوند. حالا دست چپ خود را پشت سر بگذارید و دست راست خود را با کف دست روی زمین از بدن بیرون بکشید. سپس ، با کمک عضلات شکم و ران ، پاها را کمی بلند کنید ، اما مطمئن شوید که پاها همچنان در سمت چپ هستند. سپس پاهای خود را به آرامی روی زمین قرار دهید. این کار را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس جهت را تغییر دهید.

برای لاغر شدن بدن ورزش کنید

لیفت کرانچ داخلی ران

برای این کار به پشت روی زمین دراز بکشید و پاها را از هم باز کنید. انگشتان پا باید رو به بالا و دست ها پشت سر باشد. پای راست خود را بلند کرده و آن را به سمت بیرون بچرخانید ، در حالی که دندان هایتان به بیرون است. با استفاده از قسمت داخلی ران ، پای خود را به آرامی به نقطه شروع پایین بیاورید. سپس با پای چپ این حرکت را در جهت مخالف انجام دهید. این حرکت را 30 تا 40 بار تکرار کنید.

لاغری پهلو با ورزش

وزن ها وزن ها

برای این حرکت به دمبل یا وزنه نیاز دارید. به پشت ، رو به سقف دراز بکشید ، پاها را کنار هم قرار داده و بکشید. در حالی که وزن 1 تا 2 کیلوگرم را در دست چپ خود دارید ، دست راست خود را زیر سر خود قرار دهید و دست چپ خود را به سمت بدن خود بکشید و پاها را بالا بیاورید و با زاویه 90 درجه تا زانو خم شوید. هنگام حرکت بدن خود را درگیر کنید. سپس به حالت اولیه برگردید ، این حرکت را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس این حرکت را با دست دیگر تکرار کنید.

تمرینات لاغری کناره ها

آیا با حلقه ورزشی لاغری پهلو امکان پذیر است؟

اگرچه به نظر می رسد حلقه ها روی عضلات پشت و شکم کار می کنند و اکثر مردم فکر می کنند که استفاده از حلقه به کوچک شدن کمر و شکم کمک می کند ، اما این تصور غلطی است. کرلینگ کالری می سوزاند و می توانید آن را به عنوان یک تمرین قدرتی انجام دهید ، اما به از بین بردن چربی موضعی در ناحیه لگن و شکم کمک نمی کند و یک ورزش لاغری نیست.

لاغر شدن با دوچرخه

دوچرخه سواری یکی از موثرترین و کاملترین ورزشهایی است که اگر به درستی انجام شود به سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن کمک می کند. دوچرخه سواری نوعی ورزش قلبی و عروقی است که اگر با سرعت و تمایل مناسب انجام شود ، به افزایش ضربان قلب کمک می کند و با این ورزش ، چربی سوزی و کاهش وزن نیز به راحتی قابل مشاهده خواهد بود.

علاوه بر این ، قسمت های مختلف بدن در دوچرخه سواری نقش دارند ، بنابراین کالری سوزی با این ورزش بسیار راحت تر از ورزش های دیگر است. بنابراین ، دوچرخه سواری به عنوان یک ورزش م toثر برای سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن معرفی می شود و در نتیجه ، بر چربی های شکم و ران نیز تأثیر می گذارد. می توانید دوچرخه سواری را به عنوان راهی برای کاهش وزن در پهلوها و سایر قسمت های بدن امتحان کنید.

علاوه بر ورزش ، روش ها و نکات دیگری نیز وجود دارد

در این مقاله انواع تمرینات را برای لاغر شدن باسن و شکم یاد می گیرید. همه این تمرینات و رژیم های غذایی به کاهش وزن بسیار کمک می کند و همچنین برای حفظ سلامت جسمی و روحی شما مثر است ، اما به یاد داشته باشید که پیگیری مسیر ورزش در رژیم غذایی به صبر و اراده قوی نیاز دارد.

شرکت مداریا ، تولید کننده دستگاه های لاغری با جدیدترین فناوری های روز دنیا ، در این راستا به شما کمک کرده و لاغری های جانبی را سریعتر برای شما انجام می دهد.

دستگاه mCare یکی از دستگاه های لاغری شرکت مداریا است که به لاغری کناره ها کمک می کند و در از بین بردن سلولیت بسیار مثر است. اساس کار من مکش رول است. غلتک مکنده از یک تکنیک غیر مکانیکی و غیر تهاجمی برای تقویت سلول ها و تحریک پوست استفاده می کند. رول ساکشن گردش خون را در بافت ها افزایش می دهد و می تواند برای مناطق مختلف پوست استفاده شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید